Chapter 10

333 34 13
                                    

Päivä oli lopussa ja kävelin juuri viimeiseltä luennolta pois. Olin sanonut Colinille että kävelen. Hän vain väitti että välttelisin häntä.

En vältellyt. Halusin kuulla totuuden. Millainen Colinin menneisyys oli ollut? Oliko se ollut yhtä paha kuin minulla? Voi pahempi?

"Alexa!" Kuulin auton tööttäyksen ja Tutun äänen.

Viereeni ajoi sama ruskeahiuksinen poika.

"Hei" vastasin pienesti hymyillen.

"Ajattelin että haluaisit kyydin?" Tämä sanoi kysymyksen ja avasi oven jo valmiiksi.

"En edes tiedä sun nimeä" sanoin pienesti naurahtaen.

"Oon Dave, Dave York" tämä kertoi. Hän oli ollut samalla luennolla.

Hymyilin ja hyppäsin tämän kyytiin.

"Olit aika järkyttävän näköinen kun Sean mainitsi huorat" Dave aloitti keskustelun aiheesta mistä en todellakaan olisi halunnut puhua.

"En tuomitse, mutta millainen menneisyys Colinilla oli?" Kysyin varovasti.

Dave kuitenkin oli yllättävän avoin.

"Riippuu miten sen määrittelee?" Dave kiersi asian kuitenkin.

"Huono vai hyvä" kysyin yksinkertaisesti.

"Huono"

Avasin oven ja iloinen yllätys odotti minua.

Luke istui sohvalla ja maassa makasivat kepit.

"Rakas!" Huudahdin ja juoksin tämän kaulaan.

"Sain lähteä kotiin joten ajattelin yllättää sut" tämä sanoi hymyillen pussasi minua hellästi poskeen.

Naurahdin ja suutelin tätä. Olin kaivannut Luken lämpimiä huulia...

Yhtäkkiä Luke inahti.
Niinkuin hän olisi sanonut "ai" mutta sanat eivät lähteneet tämän suusta.

"Anteeks" sanoin hieman surullisena ja kierrähdin tämän viereen sohvalla.

"Lääkärit sanoivat että parantumiseen menee viikko tai pari. Mitään kauhean vakavaa vammaa ei ollut" Luke kertoi ja kietoi lämpimät kätensä ympärilleni.

"No.. Katsotaanko joku leffa?" Kysyin pienesti hymyillen.

"Mitä vain, kunhan saan olla sun kanssa" Luke sanoi pussaten otsaani.

En voinut olla hymyilemättä.

Olimme katsoneet jo elokuvaa puoliväliin, ja oli jo itkenyt ainakin 5 kertaa.

Katsoimme The Notebook.

Luke oli vain koko ajan suudellut minua niskaani ja kaulalleni ja se sai minut nauramaan.

Vähitellen aloin kuulla pientä tuhinaa vierestäni. Luke oli nukahtanut.

"Aawww" naurahdin ja pussasin tätä poskelle nopeasti.

Sitten suljin itsekkin silmäni ja annoin unen tulla...

Tunsin lämpimän suudelman huulillani, ja päätin vastata.

Bad day not bad life ~book 2~Where stories live. Discover now