Kahden vuoden jälkeen...
Aurinko pisti silmiini. Käänsin kylkeäni ja tunsin suudelman niskassani. Hymyilin itsekseni ja käännyin.
"Hyvää huomenta Alexa.." Pehmeä ääni sanoi hymyillen.
"Hyvää huomenta Dustin" hymyilin ruskea hiuksiselle pojalle.
Dustin hymyili minulle ja otti pöydältään puhelimensa. Hän katsoi kauhuissaan sitä.
"Voi helvetti! Myöhästyn töistä kohta!" Tämä huudahti nousten ylös sängystä. Nauroin vain sängyssä tämän reaktiolle. Dustin veto vaatteensa päälle nopeasti ja suuteli minua viimeisen kerran vielä.
"Nähdään illalla" tämä hymyili ennenkin juoksi ovesta ulos. Hymyilin itsekseni ja nousin sängystä myös ylös. Asuin New Jerseyssä. Tiedän siitä on jo kaksi vuotta.. Mutta nyt kaikki on hyvin...
Asun New Jerseyssä, minulla on poikaystävä ja ystäviä, hyviä ystäviä.Yhtäkkiä kuulin ovi kellon soivan. Ehkä Dustin oli unohtanut jotain..
Otin hänen fanellin päälleni ja kävelin ovelle.Avasin oven ja edessäni seisoi Lend..?!
"Alexa hyvä luoja mä löysin sut!" Lend huudahti halaten minua.
"Lend mitä helvettiä sä teet täällä!?" Huudahdin ja irrottauduin tästä.
"Sun on tultava takaisin!" Tämä meni suoraan asiaan.
"Nyt on vähän myöhäistä sanoa! Tajusitko että olin viimeksi New Yorkissa kaksi vuotta sitten!" Huudahdin. Päästin silti Lendin sisälle ja laitoin oven kiinni.
"Mä tiedän mutta tää on paha tilanne.. Luke.." Lend alkoi selittämään mutta keskeytin hänet heti.
"Mulla on poikaystävä!" Heti lauseeni jälkeen huoneeseen tuli outo ja kiusallinen hiljaisuus.
"Poikaystävä? E-entä Luke?" Lend änkytti pettyneenä.
"Luke on aikuinen, se pystyy selvittämään omat asiansa" sanoin hieman vihaisena. Juuri nyt Lendin piti tulla pilaamaan elämäni. Hän tiesi että tulisin takaisin jos hän vain pyytäisi, Luken takia.
"Luke se on huonossa jamassa! Se polttaa, juon ja käyttää huumeita! Se on ollu jo ennätysmäärän putkassa ja sairaalassa! Sun pitää tulla puhuu sille järkeä! Se kuuntelee sua ainoastaan!" Lend ei meinannut lopettaa puhumista.
"C'moon! Luke on 20" pyöräytin silmiäni.
"Alexa pliis.. Sä voit heti sen jälkeen palata.. Takaisin" Lend katsoi minua pitkään silmiin.
Älä suostu! Älä suostu! Älä helvetissä suostu!
"Selvä" huokaisin ja Lend melkein hyppi ilosta varmastikin hajottaen lattiani.
"Milloin lähdemme!?" Lend kysyi heti kun oli rauhoittunut.
"Minun pitää selittää tilanne ensin Dustinille" huokaisin ja Hautasuon pääni käsiini. Siitä ei tulisi erityisen helppoa.
"Selvä" Lend sanoi virnistäen.
-
Ovi kello soi. Olin pakannut laukut valmiiksi, lähtisimme ajamaan Lendin kanssa 2. Ainoa asia mitä minun piti tehdä oli kertoa Dustinille.
Juoksin ovelle ja edessäni seisoi Dustin.
"Hei rakas" tämä hymyili minulle ja päästin tämän sisälle.
"Hei Dustin.. minulla on hieman asiaa.." Sanoin hieman empien.
"No?" Tämä kysyi silti hymyillen.
"Mä- mun pitää lähteä New Yorkiin tapaamaan mun vanhaa ystävää.." Sanoin varovasti. Mutta koska Dustin oli maailman paras poikaystävä niin hän suhtautui lauseeseen yllättävän rennosti.
"Selvä, öm tiedätkö milloin tulet takaisin" tämä vastasi hymyillen vieläkin.
"Noin kahden viikon päästä.." Sanoin vielä varovaisemmin.
"Selvä, haluatko että tulen mukaasi?" Dustin kysyi vieläkin hymyillen.
"Minun pitää mennä yksin mutta tulen takaisin heti kun voin! Olen todella pahoillani Dustin" sanoin katuvasti.
"Älä ole, näämme kuitenkin kohta ja tottakai vanhaa kaveria pitää mennä tapaamaan" Dustin naurahtaa ja halasi minua.
"Kiitos olet maailman paras poikaystävä" huokaisin helpottuneena samalla kun halasin Dustinia.
"Milloin lähdette?" Dustin kysyi varmistaen.
"2.." Huokaisin
"Soitan heti kun olemme New Yorkissa" suutelin Dustinia vielä nopeasti huulille. Dustin vastasi hymyillen ja hain laukkuni huoneestani.
"Nähdään rakas" hyvästelin Dustinin ja lähdin..
Kun pääsin kerrostalosta, pihalla odotti Lendin auto. Laitoin laukkuni takakonttiin ja hyppäsin etupenkille pelkääjän paikalle. Lend katosi minua hymyillen.
"Alexa, mä oon oikeesti tosi kiitollinen tästä" Lend sanoi samalla kun ajoi pois pihasta.
"Mä tiesin että mä voin luottaa suhun" Lend hymyili.
"Tiedäthän.. Luke tarvitsee vain.. Pienen tönäisyn oikeaan suuntaan" naurahdin mutta hymyilin Lendille kuitenkin.
Automatkan jälkeen..
Saavuimme New Yorkiin hyvissä ajoin ja ajoimme Lendin asunnolle. Lend pysähtyi pienen. Mutta modernin omakoti talon eteen.
"Omg, tää on paljon kauniimpi ku mun koti! Mä muutan sun luokse" Nauroin Lendille kun menimme sisälle. Sisustuksen väri oli tietenkin valkoinen. Vaalea puu lattia sopi valkoisiin seiniin ja vaaleanharmaisiin sohviin.
Lend naurahti ja ohjeisti minut portaat ylös ja käytävän päähän olevaan vieras huoneeseen. Jätin laukkuni sinne ja seurasin Lendiä sen jälkeen alakertaan.
"Luke on tähän aikaan yleensä salilla tähän aikaan, voin antaa osoitteen jos haluat mennä tapaamaan häntä?" Lend kysyi ja kirjoitti lapulle osoitteen. Nyökkäsin ja otin osoitteen.
"Nähdään illalla" sanoin hymyillen Lendille ennenkuin häivyin ovesta...
A/N
Joo tiedän että oli lyhyt :((
Mutta toivottavasti tykkäsitte kuitenkin :)
ESTÁS LEYENDO
Bad day not bad life ~book 2~
Novela JuvenilLuken pää kolahti kallioon. Inhottava veri tahrasi kallion, silloin jo tiesin menettäneeni hänet, mutta en halunnut uskoa sitä... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Luken kuoleman jälkeen Alexa on muuttanut takaisin Amerikkaan, koti kaupunkiinsa. Sy...