Chapter 12

281 38 11
                                    

"Mitäh!?" Luke parkaisi vihaisena.

"Se-se oli vahinko! Olin humalassa ja..ja..-" aloin selittämään mutta samalla hetkellä tunsin kovan iskun poskessani.

Kuulin kun Luke häipyi ovesta nopeasti.

En voinut estää kyyneliä.

Jokainen kyynel sattui

Olin rikkonut Luken sydämmen..

Liian monta kertaa..

"Alexa? Miks sä itket?" Kuulin Lendin hellän äänen. Tunsin tämän käsivarret ympärilläni mutta työnsin tämän pois.

"En ansaitse.. sua tai Lukea.. " kuiskasin ja kyyneliä tuli lisää.

"Mitä tapahtui?" Lend kysyi ja nosti katseeni häneen.

Lend

Katsoin Alexaa tämän punaisiin silmiin mistä tuli koko ajan kyyneliä.

Alexan toinen poski oli punainen jostakin.

"Kerro mulle, voin ehkä auttaa" Sanoin ja katsoin Alexaa silmiin.

"Mä olin hu-humalassa ja-ja sitten olin lähössä.. Colinin kanssa ja sitte-.. Mä suutelin si-sitä" tämä sopersi itkun takaa.

"Voi sua.." Sanoin säälivästi ja halasin tätä.

Luken ei olisi pitänyt reagoida noin vahvasti. Yksi suudelma vahingossa humalassa. Miten monta kertaa Lukelle oli tapahtunut samanlailla.

"Mä puhun sille" sanoin hymyillen pienesti Alexalle.

Tämä nyökkäsi mutta ei voinut pysäyttää Itkuaan.

Halasin tätä vielä kerran ennenkuin juoksin ovesta ulos.

Otin puhelimeni ja etsin Luken numeron. Painoin siitä ja yritin soittaa hänelle.

Onneksi tämä vastasi parin piippauksen päästä.

"Luke missä olet?" Kysyin heti kun puhelu alkoi.

"Lend.. Olen sillalla" kuului Luken ääni.

"Sillalla!! Mitä teet siellä! Jos seisoit kaiteella! Laskeudut helvetti heti alas sieltä!" Huusin puhelimeen niin että ihmiset katsoivat minua oudosti.

"Relaa bro! En oo tekemässä itsemurhaa.." Kuului hiljainen ääni puhelimesta.

"Mikä silta?"

"Se.. Iso" puhelu loppui..

Mikä iso silta..

Sitten hoksasin. Silta oli sama missä Luken ja minun siskomme oli tehnyt itsemurhan...

Lähdin heti juoksemaan siltaa kohti..

-

Pääsin sillalle, ja kun olin siellä, näin Luken. Tämä nojasi kaiteeseen katsoen veteen.

"Luke!" Huudahdin helpottuneena ja juoksin tämän luokseen vaikka jalkani olivat hapoilla juoksemisen jälkeen.

"Hei Lend" tämä sanoi normaalisti.

"Lähettikö Alexa sinut puhumaan minulle?" Luke kysyi pitäen katseensa kuitenkin vedessä.

"En, lähdin itse. Sinun pitää ymmärtää että Alexa on pahoillaan"

"Hän olisi valmiina uhraamaan kaiken, kaiken vain sinun vuoksesi. Etkö tajua että hän rakastaa sinua?"

Katsoin Lukea pettyneenä. Tämä ei vastannut.

"En aiho saarnata tai mitään, pyydän vain että annat hänelle mahdollisuuden. Miten monta kertaa itsellesi on tapahtunut noin. Tiedät miltä se tuntuu! Jos rakastat Alexaa, mene puhumaan hänelle!" Sanoin Lukelle joka ei edes räpäyttänyt silmäänsä.

Pudistin päätäni pettyneesti ja lähdin kävelemään pois sillalta.

Luke oli idiootti.. Alexa oli kiltein, ihanin ja mukavin nainen/tyttö jonka olin koskaan tavannut. Tämä rakasti Lukea suunnattomasti ja olisi vaikka valmis kuolemaan tämän takia. Alexa ymmärtää Lukea, heillä on ollut samanlainen menneisyys, he ovat samanlaisia! Jos Luke ei mene puhumaan Alexalle, hän on todellakin idiootti...

Alexa

Silmäni alkoivat olla kipeät itkemisestä. Makasin sängylläni halaten Luken kuvaa.

Miksi lähdin Colinin mukaan.. Miksi edes suutelin tätä? Miksi pilasin minun ja Luken välit yhdellä pienellä typerällä suudelmalla!

Jätin Luken kuvan sängylle ja kävelin vessaan. Katsoin peilistä sotkuista tukkaani ja levinnyttä meikkiäni.

Teolleni ei ollut muuta selitystä kuin alkoholi...

Vilkaisin hetkeksi pilleri purkkeja jotka seisoivat toimettomina lavuaarille.

Ei..

Luke

Ryntäsin ovesta sisään Alexan asuntoon.

"Alexa?! Rakas!! Missä olet!!" Huusin ympäri taloa.

Tilanne oli pahempi kuin luulinkaan..

Juoksin äkkiä vessaan mutta ovi oli lukossa.

"Alexa!! Alexa!! Avaa ovi!! Rakas! Annan anteeksi! Olin hölmö!" Yritin huutaa oven läpi mutta liikettä ei tapahtunut.

Hetken mielijohteen päätöksestä potkaisin lukkoa ja ovi avautui.

Vessassa istui itkeneen näköinen Alexa. Tällä oli lääkepurkki kädessään ja yritti avata sitä.

"Alexa kulta!" Huokaisin helpottuneena ja ryntäsin halaaman tätä.

Otin äkkiä itkevältä Alexalta purkin tämän kädestä ja nostin tämän syliini.

"Anna anteeksi! Minun ei olisi edes pitänyt olla Colinin kanssa.." Tämä itki olkapäätäni vasten.

Vein tämän sohvalle ja samaan aikaan Lend tuli ovesta sisään.

Halasin tiukasti Alexaa.

Lend tuli hämmentyneenä luokseni.

"Mitä tapahtui?" Tämä kysyy huolestuneena.

Katsoin tätä 'ei nyt' ilmeellä.

Tämä ymmärsi sen ja istui sohvalle.

"Alexa, alexa.." Hoin tämän nimeä ja nostin tämän katseen silmiini.

"Mä rakastan sua aina" sanoin tämän tälle tarkoittaen jokaista sanaa.

"Mäkin rakastan sua.." Tämä mumisi itkun takaa.

Suutelin tätä heti kun tämä oli sanonut ne sanat.

Parin minuutin jälkeen Lend ei voinut olla hiljaa.

"Okei, hankkikaa huone!" Tämä huudahti ja häipyi olohuoneesta.

Naurahdimme Alexan kanssa tämän perään ja tämä suuteli minua taas.

Alexan kädet kulkeutuivat kaulalleni ja omani tämän selän taakse.

"Mä rakastan sua aina, vaikka mikä olis" sanoin tälle heti kun suudelma oli loppunut.

"Mäkin rakastan sua aina" Alexa vastasi hymyillen pienesti.

Silti, huomasin kun pieni yksinäinen kyynel tippui tämän poskelle.

Pyyhkäisin tämän sormellani ja halasin tätä vielä kerran.

A/N
Tällänen :D
Toivottavasti tykkäsitte :)
Ja jos tykkäsitte niin painakaa ofc --> ⭐️

Jatkan heti kun ehdin ;)
Bye❤️ love you guys😱💗

Bad day not bad life ~book 2~Where stories live. Discover now