Na sziasztok!Eloszor is: telefonrol irom a tortenetet,szoval nem fogok ekezeteket irni.Elore is bocsanat ezert!:(
Ennek a tortenetnek..sajnos van valosag alapja.Es nem azert irom,hogy sajnaltassam magam.Utalom,ha sajnalnak!Remelem tetszeni fog nektek.:)Selly Carter egy atlagos 16 eves lany.Vagyis csak annak tunik.Kicsit sem atlagos az elete.Van egy szereto csaladja,de o teljesen elveszve erzi magat.Nem talalja a helyet.Nem tud megbizni senkiben.Na igen.Ez lennek en.Egy hianyt erzo,pesszimista lany.
*1 honappal ezelott*
A korhazban vagyok.Az agyon fekszik..kabultan.A konnnycseppek versenyt futva csusznak vegig az arcomon.Ez nem lehet.Nem hagyhat itt.Nem hallhat meg.Napok ota semmit nem tudunk.Semmi eredmeny.Mar nagyon faradt vagyok.Nem aludtam semennyit se.Nem tudtam.Hirtelen nagy sipolasra figyelek fel.Ranezek a muszerekre..nincs eletjel.
-Segitseg..valaki segitsen!-uvoltom sirva.Nem ez nem lehet igaz.Ez csak egy rossz alom.Ekkor beront az ajton egy doktor.
-Sajnalom.De onnek most ki kell mennie.-bamul ram.Csak bolintok es elindulok..egy utolso pillantast veszek..Mattre.Az eletem ertelmere.Majd kimegyek az ajton.Mar fel ora eltelt,de semmi hir.
-Ön Selly Carter?
-Igen,en vagyok.
-Sajnaljuk,de nem tudtuk mar megmenteni.Eltavozott kozulunk.Ez az en kis tortenetem.Elvesztettem az eletem ertelmet.Az egyetlen embert akinek a velemenye erdekelt.Nem tudok aludni.HianyzikHianyzik minden vele kapcsolatos dolog.Meg mindig szeretem.Matt..miert?! Miert kellett itt hagynod?!Azota eltelt egy honap,de en nem tudom elfelejteni.Nem tudok tullepni ezen.Nem tudom semmibe venni.Szeretem!
YOU ARE READING
Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!
RomanceSzeretem. Elvesztettem. Nem akarok elni. Egy lany..egy nap darabokra hullik az elete,amikor elveszti a legfontosabb szemelyt az eleteben.Es nem is akarhogy.