Drei

302 21 2
                                    

Egy szivesseget szeretnek kerni toletek.Ne csak voteoljatok (persze azokat is nagyon nagyon koszonom) hanem kommenteljetek is kerlek:) nagyon koszonok mident..hoztam a kovi reszt puszi!❤️

Reggel kipattantak a szemeim.Csutortok van.Holnap lesz a nyarzaro buli,amire Car hivott.Valahogy azt erzem,hogy mennem kell.A telefonomhoz kaptam.
-Szia Car.
-Mondd Selly.Nem erek ra.
-Ennyire haragszol?
-Igen.-vagta ra oszinten.
-Ne haragudj..csak szolni akartam,hogy megyek.
-Tenyleg?Uristen Sell.-halottam hangjan,hogy boldog.
-Tenyleg.Na de akkor 1 ora mulva a plaza elott.Legyunk mi a legdogosebbek.
-Oke.Sziaaa.
-Szia.-letettem.Elindultam a furdobe.Megengedtem a vizet.Amig feltoltodott a kad.Kivalasztottam mit vegyek fel.Beultem a melegvizbe es feloraig aztattam magam.Majd hajat mostam es megmosakodtam.Egy torolkozot csavartam magam kore es elkezdtem beszaritani a hajam.Multkor ellestem a fodrasztol a trukkot is sikerult egyenesre szaritanim a hajam.Gyorsan atmentem rajta a hajvasalommal,hogy tuti egyenes legyen.Felkaptam a feher polom amin "wifi password?" felirat allt.Majd a fekete terdnel szakadt nadragom.Es a fekete conversem.Egy minimalis sminket felkentem.Felkaptam a taskam es el is idultam.Szerencsere 5 percre lakok a plazatol igy 10 perc kesessel,de odaertem.Car rohant hozzam es megolelt.
-Na hova menjunk elsonek?
-Elsonek kajaljunk,mert nem ettem semmit.-nevettem.
-En se..szoval menjunk.-nevetett o is.Beleptunk a plazaba es a kedvenc ettermunk fele vettuk az iranyt.Mikor vegeztunk elindultunk a H&M-be.Kerestunk egyberuhakat.En beleszerettem egy szurkes ruhaba.Szerencsere volt a meretemben.Car egy ahhoz hasonlo feher ruhat hozott.Elmentunk felprobalni.Tokeletes volt.A kasszafele indultunk,majd fizettunk.
-Na a ruha megvan.Cipo kell.
-Akkor induljunk.-mosolyogtam ra.Elindultunk cipot keresni.Egy gyonyoru szurke fekete magassarku mellett dontottem.Car ugyan olyat valasztott csak feher szinben.
-Minden meg van?
-Minden.
-Akkor irany a Starbucksba.-otletemre egy bolintassal valaszolt.En egy Caramella Cream-es Frapuccinot kertem,Car egy Strawberries and Cream-es Frapuccinot.Amikor megkaptuk leultunk egy benti asztalhoz.Imadom a Starbucksot!
-Koszonom,hogy eljottel.
-Ez alap Sell.
-Majd holnap beszelunk..szia.-oleltem meg.
-Oke,szia.
Hazafele setalva Mattra gondoltam.Vele is folyton Starbucksba voltunk.Hianyzik!Nelkule senki vagyok..lehet,hogy nem volt jo otlet,hogy megyek a buliba.Mostmar nem mondhatom azt,hogy nem megyek.Ezt megcsinaltad Selly!!

Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!Where stories live. Discover now