Eins

456 24 2
                                    

Reggel az ebreszto oram csorgesere keltem.Elindultam a furdoszoba fele.Lezuhanyoztam,arcot mostam es feloltoztem.Elpakoltam a fuzeteim,felkentem egy lehelletnyi sminket és mar indultam is a suliba.Lent anyukammal talakoztam.
-Jo reggelt!Itt a kajad.-mondta s homlokomra puszit adott.
-Jo reggelt!Koszonom Anya.-eroltettem egy mosolyt.Kileptem az utcara.A reggeli friss levego atjarta a tudom.Es az eso illata megcsapta az orrom.Imadom az eso utani illatot.Superstarom a pocsojakba landolt es labbyomokat hagyott magam utan.Reggel midig vele setaltam.Most is itt van velem.Erzem ot..ahogy fogja a kezem vagy csak egy csokot nyom az arcomra.15 perc seta utan mar a teremben tudtam magam.Carol a padomon ult es eppen hozzam beszelt.De en csak a mellettem levo ures helyre figyeltem.Itt ult.Annyira hianyzik.
-Figyelsz te ram?!
-Ne haragudj Car.Csak o jar a fejemben.-mondtam s egy konnycsepp futott vegig az arcomon.
-Sell..nem szivesen mondok ilyet.de el kell felejtened.Soha tobbet nem lesz mar itt.Tudom mennyire szereted es senkit nem akarsz rajta kivul.De ertsd meg ez igy nem lesz jo.-nezett ram Car aggodo szemekkel.Haragudtam ra.Haragudtam,h ezt mondta.De legbelul ereztem,hogy igaza van.El kell felejtenem.
-He Sell..o is ezt szeretne.Boldognak szeretne latni.-mosolygott ram.Igaza van..de akkor sem megy.
-Koszonom Car.Igazad van.-megoleltem.Elkezdodott az ora.A tanar csak diktalt.Alig tudtam leirni amit mondott.Vegre kicsongettek.Es ez igy telt 7. oraig.Amikor kicsongettek 7. orarol vegig szaguldottam a folyoson es mar mentem is haza.

Na itt is az 1.resz.Remelem tetszett.Kicsit unalmas most meg es nem a legvidamabb.De ilyen is kell.Hamarosan hozom a kovit,de addig is szeretnek par voteot es kommentet latni:)
Puszi,Zsu❤️

Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!Where stories live. Discover now