Zwei

339 22 2
                                    

Hazaerve ledobtam a taskam a kanapera.Bementem a konyhaba.Az asztalon egy papirt talaltam.

Selly!
Ennivalo a hutoben.Keson erek haza.

Puszi,Anya!

Remek.Megint keson jon,de legalabb enni tudok.Kinyitottam a huto ajtajat.A kedvenc etelem pillantottam meg benne.Hortobagyi husospalacsinta.Egybol kivettem harmat.Megmelegitettem es neki is estem.Imadom!!Beraktam a mosogatogepbe a tanyert es a villat.Kimentem a nappaliba,felkaptam a taskam es elindultam a szobamba.Belepve csak ledobtam a taskam es befekudtem az agyamba.Az agyammal szembeni szekrenyen megpillantottam a dobozt.A dobozt amibe az emlekeim vannak.A dobozt amiben az osszes kepem ott van..Mattel.Kipattantam az agybol es levettem a helyerol.Elkezdtem a kepeket nezegetni.Hianyzik!Szemem konnybe labadt.Nem tudok nelkule elni!Elejtettem a kepeket,sirva rohantam be a furdoszobaba.Megfogtam a pengem es egy mely sebet ejtettem a csuklomon.Egyre tobbet.Konnyes szemmel neztem ahogy a ver folyik a csuklomon.Es meg igy is jobban fajt a szivem,mint a csuklom.Betettem a viz ala,majd befasliztam.Befekudtem az agyamba es a szememet elnyomta az alom.

*4 ora mulva*

Felkeltem telefonom csorgesere.Carol az.
-Szia Car.
-Szio Sell.Mit csinalsz?
-Most keltem fel.Es te?
-Kapaszkodj meg!
-Miert mi van?-kerdeztem ertetlenul.
-Jason most hivott meg a penteki bulijaba.Es teged is.Ugye eljossz? Kerlek Selly.-konyorgott nekem.
-Nem tudom Car.Semmi kedvem nincs.
-De Selly!
-Nincs de..meg meglatom Car.
-Miert ellenkezel ennyire?!-kerdezte uvoltve es ramnyomta a telefont.Szep volt Selly.Carolt is el fogod vesziteni,ha ilyeneket csinalsz.De semmi kedvem bulizni.Meg meggondolom.Ekkor egy sms-em erkezett.Ismeretlen.

Ismeretlen: Mivan ribi..nem jossz bulizni?!

En: Ki vagy??

Ismeretlen: Titok.Annyit elarulok,hogy megszerzem magamnak Carolt es akkor majd sirhatsz!Szia!

Ez ijeszto!Ki lehet az?Es hogy ertette azt,hogy megszerzi Cart?Ezekkel a gondolatokkal fekudtem az agyamban.Szemhejam egyre nehezebb lett.Alig birtam nyitva tartani.Elaludtam.

Remelem tetszik!A masik konyvemben (Életcsere) is van kovetkezo resz.Nagyon koszonok minden voteot es kommentet!Szeretes❤️
Puszi,Zsu

Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!Where stories live. Discover now