Sziasztok! Par perc kesessel, de meghoztam a kovetkezo reszt nektek! Ami egy kulonleges resz, mivel... Ashton szemszogebol irom le!.(:
Jo olvasast bogyeszek!
Puszi❤️Ashton szemszoge:
Napok ota valami rejtelyes dolgot erzek Selly irant. Amikor mosolyogni latom elaraszt a boldogsag. Gyonyoru vilagos barna hosszu haja, mindig a vallara van engedve. Zold mar-mar smaragd szinu szemei elragadnak. Es a mezedes, telt ajkai, ha tehetnem minden percben azt csokolnam. Ashton mirol beszelsz te?! Jezusom. En.. Lehet, hogy.. Lehet, hogy beleszerettem Sellybe! Igen.. En szerelmes vagyok Sellybe!
Mar Selly szobajaban ultem. Talaltam egy dobozt.
-Ez mi?-kerdeztem es fele tartottam a dobozt. Lesapadt, es egy ideig nem is reagalt. Feltem, hogy valami baj van, ezert elindultam fele.
-Selly..valami baj van?
-Emlekek.. Fenykepek..-csak ennyit mondott.
-Mirol? Kirol?-kerdeztem.
-A volt baratomrol..-rosszul ereztem magam. Lesokkoltam, valoszinuleg ez latszott is rajtam. Szemeim azonnal kikerekedtek es egybol elkezdtem nezni a kepeket. Mindegyik boldog.. Mosolyog. Szerette ezt a fiut, vagy meg szereti? Sorra dobaltam a kepeket, de csak ennyit kerdeztem.
-Szerete meg?!
Nem valaszolt. Gondolom a kerdesen jart az agya.
-Nem tudom..
-Hat en leptem..-mondtam es elindultam az ajto fele. Elkapta a csuklom. Es ekkor olyan tortent.. Amit sose gondoltam volna. Elmondta, hogy szerelmes... Es azt is, hogy belem. Nem tudtam megszolalni, mozdulni se tudtam. Csak alltam ott. Selly elengedte a kezem es futni kezdett. Nem tudtam hova fut es miert, de a labamat meg mindig nem tudtam mozgasra birni.Mar eltelt egy ora, de Selly meg mindig sehol sincs. Meg kell keresnem! Felpattantam a kanaperol es kinyitottam a bejarati ajtot. Ekkor ot pillantottam meg elotte. A vallomasan gondolkoztam vegig.
-En is..
Megcsokoltam. Nyelvunk tancot jart. Szeretem Sellyt!!
VOUS LISEZ
Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!
Roman d'amourSzeretem. Elvesztettem. Nem akarok elni. Egy lany..egy nap darabokra hullik az elete,amikor elveszti a legfontosabb szemelyt az eleteben.Es nem is akarhogy.