Zwölf

149 14 0
                                    

Na itt a kovetkezo resz.(: Szeretlek titeket.(: Voteokat es kommenteket varok.(:
Puszi❤️

Ashton csak bamult. El akartam tunni, megszunni, mintha nem is leteztem volna. De ez a valosag.. Itt ilyet nem lehet csinalni. Nincs happy end, nincs boldogsag. Itt csak a zord, szornyu vilag var teged. Konnycseppeimet visszatartva rohantam ki a szobabol, majd a hazbol. Nem akartam otthon lenni, nem akartam tarsasagot. Maganyt akartam, el akartam zarni magam a kulvilagtol. Vitt a labam, nem tudtam hova vagy miert. Egy folyoparthoz ertem. Nem volt itt senki. A viz szepen fodrozodott a szel gyenge fuvallataitol. Magaval ragadott az elmeny. Leultem egy padra es gondolkoztam. Vajon Ashton csak a baratom akar lenni?! Miert nem reagalt semmit?! Nem is keres. Selly fogd fel.. Ez megint egy viszonzatlan szerelem, semmi tobb csak egy alom.. Egy elerhetetlen alom. Ekkor egy alakot pillantottam meg a tavolban. Majd mintha ott se lett volna eltunt. Mi volt ez? Most mar kezdek beleorulni a szerelembe. El kell zarnom az erzeseim a kulvilagtol. Erzelmek nelkul kell viselkednem, mert akkor nem faj.

Atjarta a hideg minden porcikam, el kellene indulni haza. Anya mar tuti aggodik, Ashton lelepett. Bele kell torodnom, hogy soha nem lesz az, hogy mi. Soha nem lesz belolunk egy par. Nem lesz olyan, hogy mi.. Csak Ashton es en, vagy mar az se. Ki tudja?! Ekozben a labam automatikusan a hazunkhoz vezetett.

Itt allok a hazunk elott es azon vacilalok, hogy bemenjek-e. Felek. Felek attol, hogy mi var odabent ram.
Ekkor kinyilt az ajto es egy zoldes szemparral talaltam magam szemben.
-En is..-nyogte ki halkan. Szemeim kikerekedtek, meglepodtem es boldog is voltam egyben. Mozdulni ezek mellett meg mindig nem birtam, a levegot is kapkodva vettem. Es egyik pillanatrol a masikra mar Ashton mezedes ajkai szorosan tapadtak az enyemre. A lepkek szarnyra kaptak a gyomromban, a szivem a torkomban dobogott, es ezek mellett Ashtonnal a nyelvunk egy ritmusra mozgott. Akar csak egy alom. De milyen szep kis alom!

Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!Where stories live. Discover now