Sechs

241 16 0
                                    

Eloszor is bocsanatot szeretnek kerni,hogy ilyen sokaig nem volt resz:( Csak amikor lett volna kedvem akkor idom nem volt..amikor meg volt idom akkor kedvem nem volt semmihez se.Szoval ez az en hibam ne haragudjatok!De itt a kovi resz:)

Miutan elrohantam a bulibol otakig setalgattam este.Azon gondolkodtam,hogy mi van velem?!Es hogy ez mi volt?! De valaszokat nem talaltam.Mikor beleptem a hazba,mar anyu is aludt.Szoval igyekeztem csendben felmaszni a szobamba.Sikeresen bejutottam a szobamba es bevagodtam az agyamba.Mar majdnem elaludtam amikor megszolalt a telefonom..uzenetem jott.

Ismeretlen: Ja hogy a lanyokra buksz?! Leszbikus kurva vagy!

En: Ki vagy te?! Es miert avatkozol az eletembe?! En a fiukat szeretem,csak be voltam pialva! Felejts mar el..orokre!

Ezek utan nem erkezett uzenetem.Ledobtam az agyam melle a telefonom es aludni mentem.

Masnap:

Fejem hasogatasara keltem fel.Keresnem kell egy gyogyszert.Szerencsere ma szombat van.Levanszorogtam a konyhaba,ahol anyukam reggelit csinalt.
-Jo reggelt kicsim.Milyen volt a buli?
-Jo reggelt anyu.Unalmas..hanarabb is jottem haza.-nem mondhatom el neki,hogy igazabol mi tortent.
-Ma szeretnem ha velem jonnel a munkahelyemre.Be akarlak mutatni valakinek.
-Rendben anyu.Feloltozok es jovok reggelizni.
Csak bolintott en meg felrohantam a szobamba,egyenesen a furdobe es gyorsan lezuhanyoztam.Magamra kaptam egy sotetkek farmert es egy fekete hosszu ujjut.Enyhe sminket kentem magamra,bepakoltam a kistaskamba a telefonom,a lakaskulcsom,a neszeszerem es a fesum.Elindultam le a konyhaba,csak meghallottam,hogy anyu telefonal es nem mentem be.De hallottam mit beszel.
-Persze.Velem jon ma.Ne aggodj..Asthon is veled jon?..Rendben akkor bent talalkozunk.Puszi.
Gondolom lerakta a telefont,ezert besetaltam.Leultem az asztalhoz es elkezdtem enni a reggelimet.
-Anya kinek akarsz bemutatni?
-Ez titok.-kunconi kezdett.Anya ha valami marhasagot talaltal ki..most felejtsd el!!
-Rendben.
Elindultunk anya munkahelyere.Nem volt valami meleg ido,de en nem faztam a kabatomban.10 perc auto ut utan anyu munkahelyere ertunk.Haza akarok menni.

Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!Where stories live. Discover now