Sziasztok!
Nem olyan rég kaptam egy kritikát.. Vagyis inkább kértem. Na mindegy a lényeg, hogy ezt elolvashatjátok hansolomichael Criticism blogjában.
Mint látjátok a borítója is megváltozott a történetemnek, valamint most már igyekszem figyelni az ékezetekre és a szóközökre is.
És be szeretném jelenteni, hogy nemsokára itt az epilógus is.
És az utolsó dolog, amit elszeretnék nektek most mondani, hogy egy újabb sztorit kezdtem el, amit megtalálhattok a munkáim között Help me! címmel.(:
Na de nem húzom tovább a szót. Remélem tetszik a rész, jó olvasást bogyeszek!
Puszi❤️Bementünk a házba. Anyu egyből odajött és megölelt. Elmondtuk neki, hogy Ashton a barátom, elmeséltük neki az egész történetünk vacsorázás közben.
-Ne haragudj kicsim, de nekem mennem kell haza.-nyomott puszit a fejemre Ash.
-Ashton, ha gondolod itt aludhatsz. Csak aztán okosan.-nevette el magát anyu.
-Köszönöm szépen! Akkor fel is hívom anyáékat. Egy pillanat.-mondta és már ki is ment. Anyu odaült mellém, majd magához húzva megölelt.
-Kicsim, nagyon örülök az Ashtonnal való kapcsolatodnak. Nagyon kedves fiú. Remélem sokáig együtt maradtok. De ha megbánt, akkor velem gyűlik meg a baja.
-Köszönöm anya!-nevettem. Ashton jött be a konyhába. Az arcáról nem tudtam leolvasni semmit. Kiváncsi vagyok mit szóltak a szülei a kapcsolatunkhoz.
-Anyamáék örülnek nekünk. Viszont nemsokára itt lesznek.
-Ez azt jelenti, hogy nem aludhatsz itt?-biggyesztettem le a szám. Csak magához ölelt és belepuszilt a hajamba.
-Ha hagynád, hogy befejezzem mindent megtudnál. Szóval.. Nemsokára itt lesznek és hoznak nekem váltóruhát. És szeretnének veled beszélni Annie.-mosolygott anyukámra.
-Rendben.
Ashtonnal beültünk a nappaliba és filmet kezdtünk nézni. Körülbelül 10 perc múlva megérkeztek Ashton szülei. Akik anyukámmal bementek a konyhába.Ash szülei nem maradtak sokáig, így anyu is hamar elment aludni. Én éppen a fürdőben folyatom magamra a vizet, miközben Ash az ágyamban vár. Kimászok a zuhanyzóból és a testem köré csavarok egy törölközőt. Bementem a szobámba és elküldtem Asht is zuhanyozni. Amíg ő megmosakodott én felöltöztem és bebújtam az ágyamba. Már majdnem elaludtam, amikor éreztem, hogy besüllyed mellettem az ágy, majd Ashton karjait találtam a derekam körül.
-Jó éjszakát hercegnő!
-Jó éjszakát szerelmem!
YOU ARE READING
Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!
RomanceSzeretem. Elvesztettem. Nem akarok elni. Egy lany..egy nap darabokra hullik az elete,amikor elveszti a legfontosabb szemelyt az eleteben.Es nem is akarhogy.