Sajnálom, hogy ilyen ritkán hozok részeket. Csak sok minden közbe jön: meccseim, évvége, edzés stb. Na de itt a következő rész! (: Lehet, hogy rövidebb lesz, mint az eddigiek, de alig van időm most.
Egy meleg kezet éreztem meg a derekamon. Simogatta az oldalam és akkor megpillantottam azt a személyt, aki ezen az egészen átsegített.
-Ash.. Itt van.. Láttam a parkban.
-Az a személy, akire gondolok?!-kérdezte kissé idegesen. Csak bólintottam. Magához húzott és elkezdte simogatni a fejem. Ennyi kellett, megint kitört belőlem. Bőgtem, mint egy óvodás.
-Nyugi babe. Nem lesz semmi gond.
Ashton felkapott az ölébe és felvitt a szobánkba. Óvatosan lerakott az ágyra majd ő is befeküdt. Elakartam felejteni ezt az egészet. Ashton felé fordultam. Rájöttem, hogy ő az egyetlen személy, akinek számítok, aki eltudja ezeket felejtetni velem. Fölém mászott és elkezdte puszilgatni a nyakam.
-Ash..
-Nem szeretnéd?-kérdezte a szemeimbe nézve. Megráztam a fejem.
-Csak annyit akartam, hogy szeretlek.
Elmosolyodott. Ajkait az enyémnek nyomta.Arra eszméltem fel, hogy fehérneműbe feküdtem alatta, miközben ő puszikkal hintette be a nyakam. Végig puszilta a hasam, majd felpillantott rám. Én csak bólintottam. Ashton levette rólam a bugyim és elkezdett kényeztetni.
-Ash..-nyöszörögtem. Felpillantott rám gyönyörű szemeivel.
-Ne szórakozz..
Kaján vigyor jelent meg arcán, s ledobta magáról az alsónadrágját. Följebb mászott.
-Ha fáj csak szólj..-suttogta a fülembe.
-Jó.
Ash lassan belém hatolt. Fájt, iszonyatosan fájt. Megéreztem egy könnycseppet az arcomon végig futni.
-Abbahagyjam?-kérdezte félve. Csak megráztam a fejem. Beljebb tolta magát, ezáltal belőlem kitört egy sikoly.
-Nyugi babe. Nem sokára jobb lesz. De abbahagyhatom ha szeretnéd.
-Ne.
Ashton teljesen belém lökte magát. Összeszorítottam a szemem. Egy idő után megszoktam, kinyitottam a szemem. Ash kérve nézett rám. Én csak mosolyogtam, s ő is elmosolyodott. Elkezdett bennem lassan mozogni.Ashton mellém feküdt. Nagyon jó volt. Vigyázott rám és ez nagyon jól esett. Ásitottam egyet, mire Ashton nevetni kezdett. Magához ölelt és egy puszit nyomott a vállamra.
-Aludjunk kicsim.
Nem is kellett több, egyből elaludtam.
DU LIEST GERADE
Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!
RomantikSzeretem. Elvesztettem. Nem akarok elni. Egy lany..egy nap darabokra hullik az elete,amikor elveszti a legfontosabb szemelyt az eleteben.Es nem is akarhogy.