Sieben

234 15 2
                                    

Mikor megerkeztunk kipattantam a kocsibol.Csak tul akartam lenni ezen az egeszen.Otthon akartam tudni magam.Anya elindult befele en csak kovettem.Bent egy no ult a fiaval.A srac magas volt.Polojam keresztul is tisztan lehetett latni kidolgozott felsotestet.Szemei csillogtak,a latvanytol csak beharaptam also ajkam.
-Szia Annie.
-Szia Anna.-koszont anya is-O Selly a lanyom.
-Selly Carter.Orulok a talalkozasnak.-koszontem illendoen.
-Anna Marie Irwin.Tegezz csak nyugodtan.-mosolygott ram Anna es kezet raztunk-o a fiam Ashton.
-Ashton Irwin.-bemutatkozott es kezfejen csokolta anyat,majd engem.
-Micsoda uriember.Annie Smith,de tegezz nyugodtan.-mosolygott anya.Anna es anyu beszelgettek valamit.Nem igazan,hogy mit.
-Selly setaljatok valamerre.-mosolygott anya.Bolintottam,majd Ashtonra neztem.O is nezett.
-Mehetunk?-eroltettem mosolyt magamra.Csak bolintott.
-Tudok egy nagyon jo fankozot.Beulunk oda?
-Persze.-mosolygott ram.Elindultunk egymas mellett nema csendben.Egyik pillanatban Ash kezem fele nyult es ujjait az enyemre csavarta.Meglepetten neztem ra.
-Remelem nem baj.
En csak megraztam a fejem.Folytattuk utunk a fankozohoz.Nem volt kinos a csend,nem ereztuk annak.Beleptunk a fankozoba.Leadtuk a rendelest es beultunk a sarokba.
-Elmegyek a mosdoba.
Ash csak bolintott,en meg elsetaltam mellette a mosdofele.Beleptem a mosdoba.Mikor kesz voltam elindultam visszafele.Ashton mellett setaltam volna el,de meg fogta a csuklom es az olebe rantott.Megmozdulni se tudtam a sokktol.Csak bamultam a szemeibe.Odahajolt a fulemhez.
-Nagyon szep vagy Selly,nem tudom melletted visszafogni magam.-suttogta es kezet a combomra vezette.
-Ashton..engedj el kerlek.-mondtam meg a sokk hatasa alatt.Nem kellett eroskodnom,egybol elengedett.Leultem vele szembe.Engem nezett.Lehajtottam a fejem,hogy ne lassa a voros pirt az arcomon.
-Itt is vannak a fankok.-mondta egy pincerlany,majd Ashre kacsintott.Nem tudom mi lett velem,ideges lettem.Ha a szememmel olni tudnek az a lany mar nem elne.
-Ne mereszeld megegyszer.-mondtam nyugodtan a lanynak.
-Miert mi lesz draga?-nevetett majd hatra dobta festett voros hajat.
-Meg fogom azt a csini kis voros hajadat es kirancigallak az ajton.-mosolyogtam ra,majd Ashtonra neztem.Csak bamult meglepodotten.A pincercsaj elindult,de meg igy is hallottam,hogy leribancozott.
-Hogy mondtad?-neztem ra nevetve.Megfordult es ramnezett.
-Ribanc..
-Csak mondd ki megegyszer.-mondtam neki ingerultebben.Megijedt,gyorsan besetalt az oltozojukbe.Ashton lesokkolt arcaval talaltam szembe magam.
-Bocsanat..en nem tudom mi van velem.-mondtam es lesutottem a szemem.Ashton keresztul hajolt az asztalon es egy puszit nyomott a szamra.Bizsergett a szam.Ashton puha ajkait,csak egy masodpercre elvezhettem.

Bocsanat,hogy csak igy ejszaka hoztam a kovetkezo reszt,de moziban voltam.Remelem tetszik!Itt kezd izgalmassa valni a tortenet.Elore szeretnek szolni,hogy karomkodas valamint +18-as reszek lesznek benne,szoval mindenki csak sajat felelossegere olvassa!
Puszi❤️

Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!Where stories live. Discover now