Nagyon koszonom, hogy olvassatok a firkalmanyom.(: Rengeteget jelent nekem egy csillag vagy egy kedves uzenet. Hihetetlenul szeretlek titeket!❤️
Angol tanulas kozben, pihizgetes alatt irok egy reszt. Sajnos holnap dogat irok.:/ Szurkoljatok! Na nem huzom tovabb. Remelem tetszik.(:
Puszii❤️Az ajton belepve sem tunt el a mosolyom, ami anyunak is feltunt, aki epp a kanapen fetrengett. Szemeivel engem "meregetett".
-Mi ez a boldogsag Selly?-mosolyog ram.
-Ashton..
Anyukam egy masodperc alatt felpattant, majd visongva - hat igen.. Nem esik messze az alma a fajatol - ugralni kezdtunk, mint a hetevesek.
-Meselj! Mindent tudni szeretnek.-rangatott be a nappaliba.
-Hat..megcsokolt.
-Jaj, de jo.-mosolygott anyu.
-Mar..nem hianyzik Matt.-valtottam komolyra a szot.
-Tenyleg?-nezett ram meglepodve. En csak bolintottam, mire anyu megolelt.
-Ez igy van rendjen kicsim. Az ido minden sebet begyogyit.
Elmosolyodtam, majd puszit nyomtam arcara.
-Na de en megyek aludni. Joejt anyu!
-Joejt kicsim!
Felvanszorogtam a lepcson es bevagodtam az agyamba. Az alom egybol elnyomott.Masnap anyu hangjara keltem.
-Kicsim.. Ebredj. Ashton itt van.
Ekkor hirtelen pattantam fel, igy megfejeltem anyut.
-Upsz.. Bocsesz. De mit mondtal?!-kerdeztem kimeresztett szemekkel, mikozben a fejemet simogattam.
-Ez meg fog latszani! Csak annyit, hogy Ashton lent var.
-Uristen mondd meg neki,hogy mindjart megyek le, csak feloltozok.-ekkor mar a szekrenyem elott allva neztem a ruhaim. Mikor kivalasztottam mit veszek fel, berohantam a furdobe es lezuhanyoztam. Fogat mostam, majd felvettem egy terdnel szakadt farmert es egy fekete trikot. Egy enyhe sminket vittem fel, ajkaimat voros ruzzsal emeltem ki. Telefonomat felkapva rohantam le a lepcson, majd megpillantottam Ashtont. Szivdoglesztoen nezett ki. Szemeivel vegig mert, majd egy hatalmas nosoly kisereteben jott oda hozzam. Anyukamra nem figyelve magahoz rantott es lecsapott ajkaimra, belekuncogtam a csokunkba.
-Szia Ashy.-koszontem, mert levego hiany miatt csokunknak vege lett.
-Szia Selly.-mosolygott ram.
- Hogy-hogy itt vagy?
-Hianyoztal ugyhogy atjottem, remelem nem problema.-nezett ram bociszemekkel. En csak kuncogva megraztam a fejem. Anyu lepett hozzank.
-Kesz a reggeli, egyetek utana pedig felmehettek.-mosolygott rank. Besiettunk a konyhaba.
-Gofrii!!!-visitoztam, mire Ash csak elnevette magat. Ettunk, majd felmentunk a szobamba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!
RomantizmSzeretem. Elvesztettem. Nem akarok elni. Egy lany..egy nap darabokra hullik az elete,amikor elveszti a legfontosabb szemelyt az eleteben.Es nem is akarhogy.