Elf

178 12 0
                                    

Sziasztok bogyeszek! Tudom.. Tudom.. Nem hoztam reszt. Sajnalom.. Csak nem ez volt a legjobb hetem. Meg a szulinapom estejen is sirtam. Teljesen kiborultem. Ma is szar napom volt. Sajnalom. De hoztam egy reszt nektek.(:
Remelem azert meg maradtatok paran.(:❤️

Masnap mosolyogva keltem fel. Csak Ashyn jart az agyam. Mindenrol o jutott az eszembe. Beleszerettem. Elvegeztem a reggeli rutinom, majd felkaptam egy itthoni cuccot, ami egy szurke melegito nacibol es egy polobol allt. Elkezdtem pakolni a szobamban, amikor ket kezet erezted meg a derekamon. Rogton megfordultam es a leggyonyorubb szemparral talaltam szembe magam.
-Jo reggelt draga.
-Jo reggelt Ashy. Hogy kerultel ide?
-Hianyoztal. Ezert idejottem.
Nyakaba ugrottam es megoleltem. Az illata megcsapott.. Imadom! Ahogy ot is. Egyutt pakoltunk tovabb. Delutan vegeztunk. Anyu rengeteg ennivalot hozott nekunk. Epp az agyamon ultem, amikor Ash felem fordult.
-Ez mi?-kerdezte es felem tartott egy dobozt. Igen.. Azt a dobozt.. A dobpzt mely a Mattel toltott emlekeimet tartalmazza. Nem tudtam megszolalni, lefagytam. Csak bamultam ot, de a szam nem nyitottam szolasra.
-Selly..baj van?-kerdezte es elindult felem.
-Emlekek.. Fenykepek..-csak annyit tudtam kinyogni. Nem fajt.. Nem hianyzott.. Csak lesokkoltam.
-Mirol? Kirol?
-A volt baratom..
Ash fele fordultam, szemei kikerekedte, amint elhagytak a szavak a szamat. Azonnal kinyitottam es elkezdte a kepeket nezni. Lattam, hogy faj neki valami.
-Ash mi a baj?
Nem valaszolt. Csak dobalta ki a kepeket az agyamra. Egyre rosszabbul nezett ki.
-Szereted meg?!
Csak ennyit kerdezett. Szeretem? Nem. Vagyis nem tudom. Ez meg nem jutott eszembe. Ashton kerdesen jart az agyam. Vajon szeretem meg Matt-et? Erzek meg iranta valamit?! Nem tudom.. Egy valamit tudok.. Szerelmes vagyok Ashtonba.
-Nem tudom..
Suttogtam, de Ashton meg igy is meghallottam.
-Hat en leptem..
Elindult kifele a szobambol. Csak bamultam tavolodo alakjat. Elkaptam a csuklojat.
-Ashton..o mar meghalt. Es.. Nem szeretem. Csak egy valakit. Aki mellettem van par napja. Akit ha latok a szivem hevesebben dobog, a torkomban gomboc lesz es a hasam gorcsbe randul. Az illatatol elajulok, a szemei megigeznek. Ashton..En..
Nem folytattam tovabb. Nem mertem kimondani, feltem a valasztol, a reakciotol.
-Te?
Ashtonra pillantottam. Engem nezett.
-En szerelmes vagyok beled..-suttogtam halkan. Ashton keze ellazult. Elengedtem a csuklojat. Nem mozdult, csak nezett. Nem reagalt semmit. Fajt.

Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!Onde histórias criam vida. Descubra agora