Itt a kovetkezo resz. Tudom, hogy nem hoztam reszt multheten.. Mert egy kaksi vagyok! Sajnalom.. Nem akartam csalodast okozni.:(
Na de nem huzom tovabb a szot itt a kovi resz, remelem tetszik.:)Visszault a helyere. Nem tudtam mi van velem. A szivem a torkomban dobogott, levegot alig tudtam venni, a gyomrom gorcsbe randult es nem tudtam gondolkozni. Csak bamultam elore, kezemet a szamon tartva.
-Selly.. Jol vagy?-kerdezte.Csak bolintottam. Ez a szerelem, de en bem lehetek szerelmes! En csak Matt-et szeretem, o az egyetlen nekem. Nelkule ures vagyok, nem tudok mast szeretni.. Vagy megis?
-Menjunk.-mosolygott ram.
-Oke.
Fizettunk es elhagytuk a helyet. Setalas kozben senki nem szolt semmit. Csondben ballagtunk egymas mellett.. Kezen fogva, ugyanis Ash megint osszekulcsolta ujjaink. Hirtelen megtorpantam. Ash fele fordultam es csak neztem a szajat. Akarom.. Erezni akarom megint, de nem csak par masodpercre. Ekkor tortent az eletemben egy sors fordito dolog. Fele hajoltam es szenvedelyes csokban forrtunk ossze. Kezeimet nyaka kore csavartam, mig o a derekamat fogta. BELESZERETTEM!!!
-Szeretlek..-bugta csokunkba. Meglepodtem. Elpirultam.
-Azt hiszem en is..-valaszoltam ket csok kozott. Meg igy alltunk hosszu perceken keresztul, amikor megszolalt.
-Anyukad mar tuti keres. Menjunk.-mosolygott. Most figyeltem csak igazan ot. Kis godrocskek helyezkednek el az arcan, mikozben megvillantja feher fogait. Szemei csillognak. Gondor furtjeit egy bandanaval fogta hatra. Csak bolintottam es elkezdtunk haza fele menni.
-Megjottunk.-mondtam es megalltam. Ram mosolygott, maj megint lecsapott ajkaimra, nyelve bejutast kert, amire egybol megadtam az engedelyt es szejjelebb nyitottam a szam. Ez volt az a nap, amikor minden normalis lett.
ESTÁS LEYENDO
Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!
RomanceSzeretem. Elvesztettem. Nem akarok elni. Egy lany..egy nap darabokra hullik az elete,amikor elveszti a legfontosabb szemelyt az eleteben.Es nem is akarhogy.