Es itt a kovetkezo resz.Ne haragudjatok,hogy ennyit kellett varni.Csak beteg lettem.Lazas voltam,de most mar nagyjabol meggyogyultam:) Szoval meg egy valamit leirok es utana nem is huzom tovabb a szot.A masik tortenetem most kezd igazan izgalmassa valni..szerintem.A cime: Életcsere.Ha erdekel lessetek meg es ha tetszik rakjatok a konyvtaratokba.Na kezdem is.❤️
Mar az utca vegerol hallottuk duborogni a zenet.Kicsit feszult lettem.Car magabiztosan setalt mellettem.Feltem.Labaink csak ugy szeltek az utat.Mire eszbe kaptam mar a haz elott vartunk,hogy beengedjenek.Jason ki is nyitotta az ajtot.
-O..ket gyonyoru lany es a bulimra jottek.Faradjatok csak beljebb.
Carolt kovetve leptem be a hazba.Az alkohol es cigi szag elarasztotta az egesz hazat.Elindultam a konyha fele.Mikor beertem a levego friss volt es a zene nem robbantotta szet az agyam.Egy lany ult az asztalon.Szomorunak tunt.
-Szia.Ne haragudj,hogy zavarlak.Beulhetek ide.A fejem szetszakad a zenetol.
A lany ramnezett.Egy mosolyt eroltetett ,majd bolintott ezzel azt jelezve,hogy bemehetek.
-Miert ulsz itt kint?
-Nincs kedvem ehhez az egeszhez.A legjobb baratnom rangatott el.Most meg lelepett.
-Akkor szerencsere nem vagyok egyedul.
Leultem melle.Voroses hullamos haja a vallara omlott.Csokibarna szemei csak ugy vilagitottak.Gyonyoru lany.
-Es miert szomorkodok egy ilyen szep lany?
-A baratom..a baratom megcsalt.
-Ne haragudj.Nem akartalak megbantani.En is atelem a helyzeted.
-Te is?-ramnezett es csodalkozo tekintetevel talaltam szembe magam.
-A baratom..meghalt.Borzalmas meg most is.
-Uristen..reszvetem.
Meg vagy masfel oraig beszelgettunk.Jobban megismertem.Sot szerintem baratnok is lettunk.
-Na gyere partizzunk egy kicsit.-mosolyogtam ra.Ram mosolygott es megfogta a kezem amit nyujtottam neki.Bementunk a tomegbe.Es ittunk.Nem tudom mennyit,de szerintem nem keveset.Csak arra eszmeltem fel,hogy a falhoz vagyok nyomva es a nyakamat csokokkal latja el.Voroses hajat simogatom.Hirtelen otlettol vezerelve felkapom.Derekam kore csavarja a labait es elindulok vele az emeletre.Benyitottam egy szobaba.Becsuktam magam mogott az ajtot.Most en nyomtam falhoz.Szemeibe neztem,s megcsokoltam.Puha ajkai voltak.Voroses hajat odebb raktam es nyakat kezdtem el csokokkal behinteni.Benyultam a hatahoz es a ruhajanak a cipzarjat kerestem.Meg us talaltam.Lassan elkezdtem lehuzni.Rapillantottam.Csak bolintott egyet.Levettem a ruhajat.Fehernemuben allt elottem.Megnyaltam az ajkaim.Neki estem az ajkainak.Es akkor megszolalt bennem a veszcsengo.Hirtelen abbahagytam.
-Ne haragudj..-mondtam es kirohantam a szobabol.
YOU ARE READING
Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!
RomanceSzeretem. Elvesztettem. Nem akarok elni. Egy lany..egy nap darabokra hullik az elete,amikor elveszti a legfontosabb szemelyt az eleteben.Es nem is akarhogy.