Zehn

210 15 0
                                    

Uristen.. Tobb, mint 600 megtekintes es tobb, mint 70 csillag. Nem tudom mivel erdemeltem ezt ki.. Nagyon nagyon koszonom ezt nektek! Nelkuletek most nem tartanek itt ahol.(:❤️
Na de itt a kovi resz! Jo olvasast bogyeszek! (Mostantol bogyeszek lesztek:3 )

A szobamba beerve Ashton egybol az agyamat tamadta le. En meg leultem az agy szelere. Mi van velem?! Ha Ashton hozzam er a borom bizseregni kezd. Atjar egy aramutes szeru dolog es csak mosolygok. Nem tudom mi ez, de tetszik ez az erzes. Elmelkedesemet egy kez szakitotta felbe, ami a derakamat olelte. Hatranezve Ashy gyonyoru szemeit lattam meg, most sokkal jobban csillogott, mint eddig. Szemem a puha, mezedes ajkaira szegezodott.. A sajatomon szeretnem tudni ajkait. Mintha olvasna a gondolataimban egybol lecsapott ajkaimra. Szenvedelyes tancot jart a nyelvunk a masikeval. Levego hiany miatt valtak szet ajkaink. Ashtonnak uzenete jott.. Arca eltorzult a levelet olvasva, mosolya lehervadt az arcarol es szemei mar nem csillogtak ugy, mint eddig. Mi tortenhetett?!
-Nekem most mennem kell. Sajnalom.-meg sem varva valaszom felpattant es kiviharzott a szobambol, egyedul hagyva a gondolataimmal. Csak ultem az agyamon es neztem ki a fejembol.. Nem ertettem mi volt ez. Nem ertem mi ez. Ha Ashton kozeleben vagyok a gyomrom gorcsbe randul, felek es izgulok. Ha vele vagyok megszunik a kulvilag es csak o letezik nekem. Ha hozzam er a borom perzsel es amint el megy megol a hianya.. Ez lenne a szerelem?! Matt ota nem tudom mi az. Matt volt az egyetlen szerelmem, az elso baratom, az elso fiu akivel szexualis kapcsolatot letesitettem.. Es o mar nincs tobbe, elment, egyedul hagyva a maro fajdalommal. Ez persze nem az o hibaja, nem is haragszok ra. Az elejen borzalmas volt.. Minden este sirtam, reggelre szemeim vorosek es duzzadtak voltak. Nem ettem semmit, nem mozdultam ki a szobambol.. Elveszitettem onmagam.. Elveszitettem a legfontosabb szemelyt az eletemben. De Ashy mellett nem is hianyzik. Ha Ashton nincs mellettem uresnek erzem magam es jelentektelennek. A csokja pedig egy alomvilagba repit. Gondolatmenetemet a telefonom csipogasa szunteti meg.

Ashy: Ne haragudj, hogy ilyen hirtelen leptem le. Majd elmeselek mindent. Szeretlek Selly!:3

Az utolso sort olvasva torkomban gomboc keletkezett, gyomrom gorcsbe randult es arcom szint valtott egy voroses arnyalatra. En.. En beleszerettem. En szerelmes vagyok bele.. Igen, ez biztos.. EN SZERELMES VAGYOK ASHTONBA!!

Elveszve [A.I.] BEFEJEZETT!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora