Ja hoi HetJuliee dit boekie is voor jou want ja JURM <3 :D
[POV Julie]
De wekker gaat. Ik draai me om en pak mijn telefoon. Ik zet de wekker uit en ga rechtop zitten. Ik klik op whatsapp en zie dat ik een appje van Lisa heb en de rest komt uit de NCD groep. ^Hoe laat ben je in Utrecht?^ staat er. ^Rond 12 uur^ reageer ik. ^Tot straks!^ krijg ik meteen terug. Ik stap mijn bed uit en open mijn kleding kast. Ik pak mijn youtube croptop (A/N ja Juul die gaan we echt laten maken!) en een highwasted broek. Ik trek het aan en doe mijn haar en make-up. Ik zet mijn bril op en pak een rugzak, ik doe mijn laptop, oplader, extra kleding en mijn portemonee in. Ik pak mijn camera en begin met vloggen. "Hallo kijkers van Julei, vandaag ga ik naar Lisa! Ik ga deze week vloggen want we gaan op vakantieee!" zeg ik vrolijk terwijl ik de trap afloop. Ik zet hem weer uit en doe hem in mijn tas. Ik eet snel een broodje en neem afscheid van mijn vader en broertje. "Veel plezier en tot volgende week!" zegt mijn vader. "Dankje pap" ik geef een kus op zijn wang en pak mijn sleutels. Ik open de schuur en pak mijn fiets, ik fiets de straat uit en pak mijn camera er weer bij. "Oké ik doe nu hier gevaarlijk want ik ben aan het fietsvloggen, maar ik ben onderweg naar het station" zeg ik en doe hem weer uit. Ik fiets snel door naar het station en zet mijn fiets op slot. Ik check in met mijn OV en wacht op de trein. "Ik ben nu op het station en de trein kan elk moment komen, ik heb onwijs veel zin in deze week want ik heb Lisa sinds de DYTG niet meer gezien! Dat is nu dus bijna een maand geleden en ik vind dat lang. Ik weet niet waar we naartoe gaan want dat wou ze als een verassing houden maar het word vast en zeker geweldig! Lisa gaat ook vloggen, maar daar is mijn trein dus ik moet gaan! Geniet van de sfeerbeelden en dan zie ik jullie straks weer!" zeg ik en doe mijn camera uit. Ik glip tussen alle mensen door de trein in. Tjeez wat is het druk. Ik loop naar de stilte coupé omdat het daar rustig is en ja ik ben toch alleen. Ik ga zitten en zet mijn camera op het raam gericht, ik doe mijn oordopjes in en zet muziek op. Als de trein begint te rijden zet ik mijn camera aan en doe ik mijn ogen dicht.
[POV Lisa]
Ik sta op Utrecht centraal en loop naar de plek waar ik afgesproken heb met Julie. "Heeii ik ben nu dus op Utrecht Centraal en wacht op Julie, het is een verassing waar we heen gaan en ik weet 100% zeker dat ze het geweldig gaat vinden! Ik bedoel we gaan naar Friesland, en Harm woont in Friesland en ja ik lul te veel dus ik zie jullie straks weer doei doei!" zeg ik hyper tegen mijn camera en doe hem in mijn tas. Ik sta hyper te stuiteren en om me heen te kijken of ik Julie zie, ik zie een meisje dat verdacht veel op mij lijkt om zich heen kijken. "JULIEEEE" gil ik en ren op haar af. Als ze me ziet rent ze ook naar mij toe en vliegt letterlijk in mijn armen, we vallen achterover op de grond en schieten in de lach. Als we de mensen om ons heen raar zien kijken moeten we alleen nog maar harder lachen en staan op. "IK HEB LISA DUS GEVONDEN EN WE GAAN NU OP VAKANTIE EN IK HEB ER MEGA VEEL ZIN IN!" zegt Julie hyper tegen haar camera. "JAJAJAJAJ HYPEEEEE" voeg ik er hyper aan toe. "Welke trein moeten we hebben?" vraagt Julie. "Perron 4" zeg ik met een pedoface. "IS DIT EEN PRENK?" vraagt ze hyper. "NEE WE GAAN NAAR FRIESLAND BROOOO" zeg ik. "O-MIJN-GOD DANKJE DANKJE DANKJE!" zegt ze hyper en geeft me een knuffel.
[POV Harm]
"Wat bedoel je het is uit?" vraag ik. "Ik maak het uit Harm, je bent teveel bezig met youtube en houd geen tijd over voor mij" zegt Jacintha. "We spreken 2x per week af! Minimaal! Meestal vaker, en daardoor upload ik minder" zeg ik licht geïrriteerd. "Sorry oké!? Ik dacht dat het leuk was om een vriendje te hebben die filmpjes maakte, maar ik vind het gewoon erg vervelend dat je zo vaak een camera bij je hebt" zegt Jacintha. "Nou prima, dan is het maar uit, het maakt mij niks uit!" antwoord ik en draai me om. Ik veeg een traan van mijn wang en stap op mijn fiets. "Harm!" roept Jacintha me nog na maar ik fiets al naar huis. Als ik thuis ben negeer ik mijn broers en loop meteen door naar mijn kamer. Ik plof neer op mijn stoel en start mijn computer op. Ik open skype en klik op de squad.
(H= Harm, Jo=Joost, L=Link, Je=Jeremy)
JE LEEST
It started all with a followback (story about JURM :D)
FanfictionDit gaat over Julie, een van mijn beste internet vriendinnen. Julie is van de JURMhype, als je die niet kent, DISHONOR ON YOU DISHONOR ON YOU COW! Het begint allemaal met een followback via twitter...