H9

207 31 24
                                    

Oké als je LINZO ideeën hebt, laat ze dan weten! :D

{POV Lisa}

Ik word wakker in mijn eigen bed, het hele avontuur is afgelopen. Gelukkig hebben we nog meer dan anderhalve week vakantie. Ik wrijf ik mijn ogen en rek me even uit. Ik ga zitten en pak mijn telefoon. 

(J= Julie, L= Lisa)

J: LISA WAKKER WORDEN
J: LISA
J: NU
J: STOMME KIKKER
J: ANDERS KOM JE TE LAAT
J: JE PAPS EN MAMS WETEN ER OOK AL VAN
L: Waarvan?
J: OMG eindelijk je bent wakker!
L: Wat is er?
J: Zeg ik zo wel, schiet op, over 10 minuten staan we voor je stoep!
L: Wie is we?
J: Dat zie je zo wel xjes!

Ik gooi snel mijn telefoon op mijn bed, ik loop de badkamer in en was snel mijn haren, ik loop naar mijn kamer en trek highwasted skinny jeans aan en een kersttrui want kersttruien zijn bae. Ik kam mijn haar en doe mijn make-up. Ik ben bezig met mijn haar als er word aangebeld. "Goedemorgen mevrouw, is Lisa misschien thuis?" zegt een bekende stem. "Hoi Sonja!" hoor ik Julie hyper zeggen. "Dag Juul, ja die is boven, ga maar snel het plan vertellen willen jullie iets drinken?" ik hoor een aantal voetstappen in de gang en de deur sluiten. Ik doe mijn haar in een simpele knot en zet mijn bril op als Julie de deur van mijn kamer opengooit. "LISA, PAK JE SPULLEN, WE GAAN NAAR DISNEY!" "Wacht wat?" verbaasd kijk ik haar aan. "JA DE SQUAD MOET VIDEO'S OPNEMEN IN DISNEY VOOR WAT OPDRACHTEN, WE GAAN EEN WEEK! IEDEREEN MOCHT IEMAND MEE NEMEN DUS PAK JE SPULLEN" "Maar we zijn net 2 dagen terug van de Efteling" "WEET IK DAT IS HET COOLE" Julie gooit mijn kledingkast open en pakt een koffer onder mijn bed vandaan. "Dit jurkje moet echt mee, oh en deze ook, we houden ook een soort prinsessen eten bal ding voor een challenge dus je moet straks ff zeggen welke prinses je wilt zijn en, oh deze trui is geweldig die moet ook mee!" Julie gooit nog wat truien, shirts, broeken en jurkjes in mijn koffer. Zelf pak ik mijn tandenborstel, make-up, alle basic dingen. We lopen met de grote koffer naar beneden en ik zie de jongens awkward bij mijn vader en moeder op de bank zitten terwijl Link met mijn zusje aan het spelen is. "Link wil je eens miauwen?" vraagt ze enthousiast. "Saar" zeg ik lachend. Iedereen kijkt me aan. "Ben je klaar?" vraagt Joost lachend. "Ja ik denk het" zeg ik nog steeds een beetje in de war van het plotse nieuws. "We hebben genoeg geld op je pinpas gezet" "En de mensen van de challenges hebben ons per persoon 1000 euro gegeven" "DUIZEND!?" zeg ik. "Ja duizend!" zegt Link enthousiast en geeft mijn zusje nog een knuffel. "Veel plezier en geen rare dingen doen!" mijn ouders geven me een kus en voor ik het weet zit ik in een bus met nog veel meer youtubers onderweg naar disney. 

Ik kijk om me heen. Ik zie Gio, Bo, Roy, Ward, Sam, Shaquille, Ties, Maarten, Job, Nathan, Rayan, laat ik maar ophouden ik zie gewoon heel veel mensen. "Je ziet er geschokt uit" zegt Enzo lachend en kijkt over onze stoel heen. "Ja het is ook heel raar, ineens staan jullie voor me deur met het nieuws dat we een week naar disney gaan!" zeg ik. Julie zit al de hele tijd naast me hyper te doen. "WE HEBBEN HET HIER ZO VAAK OVER GEHAD EN NU WORD HET GEWOON ECHT! WE GAAN WEL DIE GOALS FOTO'S MAKEN HE? JA TOCH HARM?" Harm moet lachen. "Als jij dat wilt tuurlijk" hij buigt zich naar voren en geeft haar een kus. "Hoe kwam jij er eigenlijk achter dat we naar disney gingen?" Julie kijkt me aan met een pedoface.

Flashback achtig iets naar het moment dat Julie erachter kwam dat we naar disney gingen...

{POV Julie}


Er word aangebeld en ik loop naar de deur. Een grote knuffel beer een een boeket rode rozen staat voor mijn deur, er steken wat blonde haren bovenuit. "Julie?" vraagt een bekende stem. "Harm?" ik kijk langs de grote beer heen. "Uh" ik moet lachen en pak de rozen aan, Harm zet de grote beer aan de kant en staat verlegen in de deur opening. Ik spring in zijn armen en geef hem een kus. "Wat doe jij nou hier?" we lopen naar binnen en hij zet de grote knuffelbeer op tafel. "We gaan naar disneyland voor een week" "DISNEYLAND!?" zeg ik blij. Harm knikt glimlachend. "Ik, de squad, en nog een aantal youtubers moeten challenges gaan doen in Disney voor ongeveer 2 dagen, en de rest van de dagen mogen we 'vrij' rondlopen in het park, alleen mocht iedereen iemand uitkiezen om mee te nemen. Je ouders en broertje wisten het al" Hij slaat een arm om me heen.  "Wie gaan er allemaal mee?" vraag ik. "Joost zit in de auto te wachten en dan rijden we naar de bus, onderweg halen we Lisa nog op met de hele squad en Enzo" "Super! Wanneer vertrekken we?" Harm kijkt op de klok. "Het liefst nu" zegt hij lachend. "Nu!?" "Ga je spullen maar inpakken!" ik ren meteen naar boven en pak een grote koffer, ik gooi alle dingen die ik mee wil hebben erin en loop weer naar beneden. Ik neem afscheid van mijn moeder en broertje. "En wat was haar reactie?" vraagt Joost lachend als we de auto in stappen.

En weer terug naar het heden.. :P

{POV Joost}

We houden na ongeveer 2 uur rijden even een pauze en we lopen de bus uit. Ik houd Enzo tegen. "Zeg, hebben Lisa en jij nou eigenlijk wat?" hij haalt zijn schouders op. "Nee" zegt hij. "Wacht maar.. het is disney" zeg ik met een pedoface en loop de bus weer in. Link komt naast me zitten. "Best sick he?" ik knik. "2 dagen geleden waren we nog in de Efteling, en nu zijn we op weg naar disney, mensen denken dat we geld te veel hebben ofzo" zeg ik lachend. Langzaam komt iedereen de bus weer in, nog een uur of 2 en dan zijn we in disney...





It started all with a followback (story about JURM :D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu