{POV Harm}
"Ik vind het nog steeds niet lekker zitten"Joost probeert het vestje over zijn geblote bovenlichaam te trekken. "Joost accepteer het, Aladdin heeft geen shirt" zeg ik droog en neem een slok van mijn water. We zitten met alle jongens in de kleedkamer. "Hebben jullie een beetje zin in de opdracht?" vraagt Kaj. "Jaaa" zegt Link enthousiast. Ik zie Joost glimlachen, zou hij.. nee toch? Ik richt me weer op mijn telefoon, ik scroll een beetje door insta en like wat edits van fans. Ik open mijn galerij en zoek een van de vele foto's uit met Julie die ik op instagram plaats. Meteen worden de reacties vol gespamt met cute, en dat soort shit. "De jongens van team lichtblauw en team geel komen jullie mee?" "Yes we zitten bij elkaar" zegt Jeremy en staat op. Dylan van het kanaal Dylan Haegens zit bij hun in het groepje. Jeremy is als Pinokkio en Dylan als Gepetto. We lopen achter Paul aan de kleedkamer uit. "Hue" zegt Lisa meteen. "Team lichtblauw jullie mogen eerst" we lopen een kleine ruimte in met een groot greenscreen. We gaan allemaal op het greenscreen staan. "Zometeen moeten jullie een posé aanhouden voor ongeveer 10 seconden. Dus bedenkt iets leuks en origineels" we knikken. "Ik weet iets leuks" zegt Julie. "Harm doet instagame en dan spring ik op zijn rug en kus ik op zijn wang, Lisa gaat op 1 been staan en steekt haar middelvinger in de lucht waarna Enzo zijn arm om haar middel slaat en een peace doet" ik probeer het een beetje voor me te zien. "Ja hebben jullie een idee?" we knikken en gaan op de goede positie staan.
We bekijken het resultaat en schieten in de lach. Julie likt mijn wang, ik steek mijn tong uit, Lisa doet duckface en Enzo kijkt scheel. "Heel origineel" lacht Paul en klapt in zijn handen. "Jullie kunnen gaan" we lopen de kamer uit en worden meteen door een vrouw gehaald. "Het is tijd voor Jullie challenge, hier is jullie vlogcamera, veel plezier" ze duwt ons de deur uit en we staan in een grote eetzaal vol mensen die eten en kleine kinderen" we zien Link met een pedoface naar ons kijken vanaf de andere kant. "Als die kinderen niet zien dat hij een jongen is ga ik lachen" fluistert Lisa en zet de camera aan.
We lopen de zaal weer uit. "Mijn pols doet pijn van de handtekeningen" lacht Julie. "Ik wist niet dat Wendy zo'n moeilijke handtekening had" zegt Lisa lachend. "Gelukkig zijn we klaar" zeg ik en wil mijn pruik afdoen. "NEE NEE NEE" zegt Lisa snel. "Jij en Julie moeten nog goals foto's maken!" ze levert de camera in en verdwijnt in de kleedkamer. "Wat bedoeld ze?" vraag ik. "Wacht maar" antwoord Julie. Lisa komt de kamer weer uitlopen met haar camera. Ze zet hem op het statief en klikt hem aan. Ik pak Julie vast en geef haar een lange kus terwijl ik de camera een paar keer hoor klikken. "Goals" zegt Lisa melig en wil de camera weer uit doen. "Nee" zeg ik en loop naar haar toe. "Jij moet ook goals hebben" voegt Julie er lachend aan toe. Lisa en Enzo blozen allebei een beetje. "Doeeee" zegt Julie melig. Lisa geeft Enzo een kus op zijn wang en ik maak een foto. "Dit zijn halve goals" Lisa facepalmt. Enzo pakt haar bij haar middel en kust haar. Ik maak een paar foto's en Lisa laat Enzo lachend los. "Dat was zo awkwarddd" zegt ze melig. "Nu nog een foto voor op instagram" ze zet de timer van haar camera en we gaan met zijn vieren bij de muur staan.
Het is 3 uur en we zijn klaar met de opnames van onze groep. "Zullen we naar het studio park gaan?" stel ik voor. Iedereen stemt ermee in. We kleden ons weer om en lopen met zijn alle naar buiten. "En Link, hoe was het om een prinses te zijn?" vraagt Lisa lachend. "Apart, maar leuk, het voordeel was dat Joost mijn prins was" ik zie Joost een beetje blozen. Zou ik dan toch gelijk hebben?
"Stjudijo pjaruk" zegt Julie hyper. Ik sla een arm om haar heen en trek haar dicht tegen me aan. "DAAR IS STITCH" Lisa rent ineens weg. "Wut" zegt Jeremy. We lopen achter haar aan en zien dat ze stitch een knuffel geeft en een foto maakt. Ze loopt met een grote glimlach weer terug naar ons. "Zullen we eerst in de tower of terror?" vraagt Jeremy enthousiast.
{POV Enzo}
We lopen naar de tower of terror, Harm en Julie lopen weer hand in hand, Joost en Link doen de hele dag al vreemd en Jeremy loop voorop. We lopen de rij in, hij is niet lang. We kijken een beetje rond en gaan dan voor de deur staan om te wachten op het karretje. "Ik wil niet meer" fluistert Lisa. "Echt niet?" ze schud haar hoofd. "Voor mij?" ze twijfelt. Ik pak haar hand. "Er gebeurd niks, ik beloof het" ik geef haar een snelle kus waardoor ze glimlacht en heel erg bloost. "LINZO LINZO" zegt Julie die het allemaal gezien heeft en ik steek mijn middelvinger lachen op als de deuren opengaan en we instappen.
"Oké ik geef toe, het was niet eng en hij was super awesome!" zegt Lisa enthousiast als we eruit komen. "Waar zullen we nu heen gaan?" vraagt Jeremy en doet zijn haar weer een beetje normaal. "Crush coaster is leuk! Op die filmpjes die ze afspelen is het alsof hij heel langzaam gaat, maar hij gaat kei snel" zegt Lisa lachend. We zijn allemaal wel een beetje nieuwsgierig geworden en beslissen om er in te gaan. "Ik claim jou" zegt Lisa en port in Julie's buik waardoor ze een raar geluid maakt. Jeremy en ik stappen met Joost en Link in een ander karretje en Harm zit alleen.
{POV Lisa}
"Laten we in ratatouille gaan en daarna in het restaurantje dat erbij zit eten" stelt Joost voor. "We vinden het allemaal wel een goed idee. Ik pak Enzo's hand en we lopen naar ratatouille. We krijgen allemaal een 3D bril en lopen naar de hekjes waar we moeten wachten. Ik stap naast Enzo in en Jeremy daarnaast, achter ons zitten Harm en Julie en in een andere muis zitten Joost en Link. "Ik ship ze" zeg ik als ik achterom kijken naast Joost die Link begint te kietelen. "Niet alleen jij" zeggen Harm en Jeremy tegelijk. Ze Grijnzen en geven elkaar een box.
JE LEEST
It started all with a followback (story about JURM :D)
FanfictionDit gaat over Julie, een van mijn beste internet vriendinnen. Julie is van de JURMhype, als je die niet kent, DISHONOR ON YOU DISHONOR ON YOU COW! Het begint allemaal met een followback via twitter...