H20

155 25 11
                                    


{POV Lisa}

Ik zet mijn koffer in mijn kamer. Ik ben weer thuis.. Ik laat mezelf op het bed ploffen en pak mijn telefoon erbij. Mijn ouders waren erg  vrolijk om me weer te zien, mijn zusje heeft me alleen gedag gezegd en is terug gekropen op de bank met haar tablet. Minecraft verslaafde. 

Lieffie aka Lieve❤

Hey babe, ben je al thuis?

Lisaaaaaah :D

Jaaaaah :)

Lieffie aka Lieve❤

Oké tot zo! :)


"Vertel" Lieve neemt nog een slok van haar warme chocomelk. We zijn op een terrasje gaan zitten omdat we geen zin meer hadden om te lopen. "Hoe was het?" ik droom weer weg als ik terug denk aan deze geweldige vakantie. "Beste vakantie ooit" zeg ik en zet een grote glimlach op. "Daar heb ik niet veel aan hé" Lieve steekt haar tong uit. "Oké het begon dus met het halve weekje naar Friesland, daar kwamen we Harm, Jeremy en Enzo tegen. Het was zo geweldig! We hebben met hun rondgehangen, Harm had ons de volgende dag uitgenodigd bij hem thuis en daar waren Joost en Link ook nog. Harm had een verassing voor Julie, we gingen naar de Efteling! Het was zo gezellig. Helaas moesten we na een paar dagen weer terug naar huis, maar na een weekje kwamen ze ineens met de mededeling dat we naar Disney gingen. En ja toen Linzo" "De volgende keer ga ik mee, ik wil ook een leuke jongen fixen" Lieve roert lachend door haar chocomelk. Ik grinnik. "Daar hou ik je aan"

{POV Julie}

Hand in hand loop ik met Harm door Nijmegen. Hij neemt over een uur de trein naar Friesland. "Zullen we hier binnen kijken prinses?" vraagt hij en knijpt lichtjes in mijn hand. "Tuurlijk" we lopen het winkeltje in. 

"Is dit geen leuk bloesje?" ik houd een rood geblokt bloesje voor Harm. "Ik weet het niet hoor" "Jawel, hup passen die handel" ik druk het bloesje in zijn handen en trek hem mee naar de paskamers. "Ik wacht hier" ik laat me zakken op een bankje en Harm verdwijnt in het hokje. Even later word het gordijn opengeritst. "Dit staat je leukk!" zeg ik enthousiast. Hij glimlacht. "Dan neem ik hem" hij drukt een kus op mijn lippen en verdwijnt weer in het hokje.

"Moet je nou echt gaan?" met tegenzin knikt Harm. Hij pakt mijn heupen vast en trekt me dicht tegen zich aan. Hij kust me en laat me dan weer los. "Je moet maar snel naar Friesland komen, prinses" zegt hij en glimlacht. Ik geef hem nog een laatste knuffel en dan stapt hij de trein in. Hij neemt plaats bij het raam en zwaait als de trein wegrijd. Met tegenzin draai ik me om en loop ik naar mijn trein, ik stap in en pak mijn telefoon.

❤Losertje❤

Ik mis je nu al :c <3

❤ Julie ❤ 

Ik jou ook :c

❤ Losertje❤ 

Dit weekend moet je maar naar Friesland komen hoor! :D

❤ Julie❤ 

Ligt eraan hoeveel huiswerk ik heb :c

❤ Losertje❤ 

Nee fuck jou'n huiswerk, dan help ik je wel, we moeten samen een video opnemen hehe

❤ Julie❤ 

<3

Ik leg mijn telefoon weer weg en leun tegen het raam aan. Morgen is er weer school. Met die gedachte word ik al misselijk. Deze vakantie was gewoon geweldig, en school blijft gewoon kut.

It started all with a followback (story about JURM :D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu