HOI DIT IS WEER EVEN TIJDSKIP EN SORRY DAT IK ZO LANG NIET SCHREEF <3
{POV Julie}
Vandaag zijn Harm en ik precies 4 jaar bij elkaar. Hij heeft een weekendje weg geplant, Lisa en Enzo zijn er ook bij. (Hoi) Hij heeft verteld dat hij een verassing voor me heeft. Op het bed in de hotel kamer ligt een rood jurkje, Lisa heeft mijn haar gekrult en mijn make-up gedaan.
Als ik het jurkje heb aangetrokken en de badkamer uitkom slaat Lisa haar handen voor haar mond, ik zie dat er tranen in haar ogen springen.
"Wat is er?" vraag ik bezorgt en ga naast haar zitten.
"N- niks" stottert ze en word rood.
"Ga maar gauw, tot straks" ze geeft me een knuffel en een beetje verward verlaat ik de hotel kamer.{POV Lisa}
Ik strijk nog een keer het donkergroene jurkje glad en kijk Enzo zenuwachtig aan.
"Komt goed, Jij bent nog zenuwachtiger dan Harm" zegt hij lachend.
"Ach ja, weet je het is toch mijn beste vriendin en eh-"
"Ik snap het" hij knipoogt en zet de camera klaar.
We zitten achterin het restaurant, Julie en Harm kunnen ons vanaf hier niet zien maar wij hun wel. Harm gaat Julie ten huwelijk vragen, dat was zijn verassing. Ik wist het al 2 weken en ik moest met moeite mijn mond houden, helemaal nu we in Parijs zitten en ik Julie elke dag zie.
Harm schraapt zijn keel en staat op, ik pak Enzo's hand en knijp er even in, hij wrijft geruststellend met zijn duim over mijn hand."Lieve Julie," begint Harm.
"We kennen elkaar nu al best wel lang, en vandaag zijn we 4 jaar bij elkaar" hij is erg zenuwachtig en ik zie dat zijn handen trillen.
Het hele restaurant draait zich nu naar het koppel om en ik zie Julie verbaasd naar iedereen terug kijken.
"Ik eh- ik- je moet weten dat ik heel veel van je hou, en ik wil je nooit meer kwijt. We hebben samen al de leukste en gekste avonturen beleefd. We hebben ups en downs, maar het komt altijd wel weer goed. Ik eh.." hij gaat op 1 knie en ik voel een traan over mijn wang rollen (oh ik ben zo emotioneel zeg poh). Julie beseft wat Harm doet en slaat haar handen voor haar mond.
Harm haalt een klein donkerblauw doosje uit zijn zak en maakt hem open.
"Lieve Julie, wil je met me trouwen?"
Ze geeft geen antwoord maar knikt hevig en ik zie dat ze moet huilen, Harm schuift de ring om haar vinger en ze staan allebei op. Ze slaat zijn armen om zijn nek en huilt tegen zijn schouder, Harm wrijft met een dikke glimlach over haar rug als het hele restaurant begint te klappen.Ik kan niet meer wachten en sta ook op, ik sleur Enzo mee naar het koppel.
"Jij wist dit!" zegt Julie voor ze mij ook omhelst.
"Ik wist dit!" zeg ik lachend door mijn tranen heen.{POV Julie}
"Dus dat is hoe het gegaan is oma?" ik knik en kijk naar Harm.
Vandaag is mijn dochter getrouwd en mijn kleinkinderen waren nieuwsgierig naar hoe 'opa en oma' elkaar hebben leren kennen.
"Ik hoop dat ik ook zo'n leuk avontuur mag beleven!" ik aai over de bruine haren van mijn kleindochter.
"Jij gaat je eigen geweldige avontuur beleven, dat weet ik zeker"
JE LEEST
It started all with a followback (story about JURM :D)
Hayran KurguDit gaat over Julie, een van mijn beste internet vriendinnen. Julie is van de JURMhype, als je die niet kent, DISHONOR ON YOU DISHONOR ON YOU COW! Het begint allemaal met een followback via twitter...