H11

217 32 20
                                    

BEDANKT VOOR DE 600 READS JOEEEE

{POV Lisa}

"JULIE JULIE JULIE" mijn wekker gaat af en ik spring uit mijn bed. Ze draait zich moeizaam om en brabbelt iets wat lijkt op "rot op". Ik spring op haar bed en schud haar heen en weer. "JULIE OVER EEN HALF UURTJE MOETEN WE BIJ DE SQUAD ZIJN" Nu gaat ze gelijk rechtop zitten. "En het park in!" ze springt uit bed en opent haar kleding kast.

(A/N Outfit links + Lisa, outfit rechts = Julie)

"Zullen we gaan?" Julie knikt. Ik pak mijn panda rugzak, telefoon, camera en polaroid camera en stop ze erin. Verder gooi ik mijn portemonnee er nog in en dan pakken we onze jassen. We doen de deur op slot en lopen naar de eetzaal waar de jongens al zitten. Net zoals in de Efteling is Link heel erg vrolijk. "Ik heb er zo veel zin in jongens!" zegt hij hyper. We moeten lachen en ik hang mijn jas over mijn stoel. We lopen allemaal naar het lopend buffet en pakken allemaal lekkere dingen. 
We smikkelen lekker onze croissantjes als ik word gebeld. "Met Lisa?" "LISA IK BEN ONDERWEG!" "W-wat?" "JA IK ZAG HET IN DE VLOG VAN BO! EN GIO IS ER OOK DUS IK RIJD OVER ONGEVEER EEN UURTJE WEG KAN JE OP ME WACHTEN?" ik schiet in de lach. "Ook goeiemorgen Joann! Bel maar als je een half uurtje van Disney afzit, dan kom ik eraan" "WHOEEE TOT STRAKS!" de telefoon word opgehangen en iedereen kijkt me met een vragende blik aan. "Oké kijk" ik ga rechtzitten. "Mijn partner in crime, ookwel bekend als Joann, is een nogal grote fan van Gio, en ze zag mij en Gio en jullie in de bus zitten in de vlog van Bo dus ze komt er straks aan" ik moet weer lachen. "Oké" antwoord Julie ook lachend.

"Het is echt kei lang geleden dat ik hier ben geweest" zeg ik en kijk Disney village rond. "Een Disney kerst winkel!" Ik pak Enzo's pols en sleep hem mee de winkel in. Harm en Julie lopen hand in hand achter ons aan. Ik pak een sneeuwbol met een mickey en minnie mouse onder de kerstboom en schud hem. 

{POV Enzo}

Er is een soort twinkel in haar ogen en ze bekijkt de sneeuwbol bewonderend. "Vind je hem mooi?" ze knikt heftig. Ik pak een doosje met de sneeuwbol en loop ermee naar de kassa. Joost steekt zijn duim naar me op en ik moet lachen. "Is het een cadeautje?" ik knik. "Voor een jongen of een meisje?" ik kijk achterom en zie Lisa lachend met Julie een kleedkamer inlopen met een prinsessenjurk in hun handen. Ik moet lachen. "Ah voor haar" de vrouw glimlacht en pakt een pakpapier onder de balie vandaan met hartjes en kerstbomen. Ze pakt hem in en ik reken af. Lisa komt lachend met Julie de kleedkamer weer uit, ze heeft de jurk van Anna aan en Julie die van Elsa. Ze maakt 2 snelle vlechtjes en Julie zet een pruik op. Ik stop het cadeautje in mijn tas en loop naar hun toe. "Ben ik niet fabulous?" Lisa doet een duckface en ik moet lachen. "Super fabulous" zeg ik en stop een los plukje haar achter haar oor. Ze bloost en geeft me een snelle kus op mijn wang, dan loopt ze giechelend met Julie terug de kleedkamer in. "Je bloost" zegt Joost en leunt op mijn schouder. Ik kijk glimlachend naar mijn voeten die ineens o zo belangrijk zijn. "Komt wel goed tussen jullie" zegt Harm en geeft een por tegen mijn schouder.


{POV Julie}

"Wacht!" ik houd Lisa tegen. "Zullen we hier een foto maken?" Lisa knikt en pakt haar camera. "Link kan je een foto maken?" "Tuurlijk!" Hij pakt Lisa's camera aan. We poseren nogal coewl en dan geeft hij de camera weer terug. We bekijken de foto's. "Thank joe" we geven Link tegelijk een knuffel. "LEGGO TO DE INGANG" zegt Lisa en trekt me mee. We lopen onder het grote roze hotel door en stoppen onze kaartjes in het apparaat waardoor we door het poortje kunnen lopen. Meteen begint Lisa als een klein meisje rond te rennen en heel blij te gillen. De jongens komen bij me staan.  "Wat doet ze?" vraagt Jeremy droog. "Fangirlen" "Oh" "Dit deed ze ook bij elke retweet of like die ze van Enzo kreeg" ik hoor Enzo in de lach schieten. "Serieus?" vraagt hij. Ik knik. Hij bloost een beetje. "Best wel schattig" ik moet lachen. Joost loopt naar hem toe en fluistert iets in zijn oor waarna Enzo hem een stoot geeft en glimlacht.

"Ik kan gewoon niet geloven dat we in disney zijn" zegt Lisa als we eindelijk verder lopen. Ze kijkt bewonderend naar het kasteel. "Haaaaaarm?" hij kijkt me vragend aan.  "Jaaaaa?" "Mag ik op je ruggg?" zeg ik met puppyogen. Hij lacht. "Spring erop" "Joeee" ik neem een aanloopje en spring op zijn rug waarna ik mijn hoofd op zijn schouder laat rusten. 












It started all with a followback (story about JURM :D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu