H4

211 34 17
                                    


[POV Harm]

"HARM WAKKER WORDEN WE MOETEN DE MEIDEN BIJNA GAAN HALEN" Link springt op mijn luchtbed op me wakker te maken. "Rot op stomme pjoes" zeg ik lachend en duw hem weg. Hij gromt en vliegt om mijn nek. We stoeien wat als Joost ons uit elkaar haalt. "Niet vechten" zegt hij lachend. "Het is de Squakantie niet" voegt Jeremy er aan toe. We eten snel iets en kleden ons om. "Ik heb niet zo'n grote auto, er kunnen 2 mensen mee" zegt Joost. "Ik heb een idee" zeg ik. "Vertel" zegt Link. "Als we vandaag gewoon wat video's gaan opnemen en chillen gaan we morgen iets leuks doen." "Wat voor leuks?" vraagt Enzo. "DE EFTELING" zegt Jeremy meteen enthousiast. "Dat is heel ver rijden en de andere kant op van het hotel dus dan moeten we omrijden" zeg ik. "Dat lange rijden heb ik er wel voor over, misschien dat de meiden hier kunnen logeren?" stelt Joost voor. "Zouden ze dat willen? We kennen ze net een dag, en het zijn meiden" zegt Enzo. "Ze kennen ons langer, en daar komen we vanzelf achter" zeg ik. "Gewoon YOLO met fans naar de Efteling, dit kunnen alleen jullie bedenken" zegt Jeremy lachend. Link en ik hebben besloten om met Joost mee te gaan zodat Jeremy en Enzo wat broederlijke activiteiten kunnen doen zoals met hun ouders bellen. We stappen in de auto en ik vertel de weg naar het hotel. Als we geparkeerd staan gooi ik de deur open en loop het hotel in met Joost en Link achter me aan. Ik stuur Julie een appje met dat we in de lobby staan en ze reageert meteen dat ze eraan komen. 2 minuten later komen Julie en Lisa de trap aflopen. Ik loop op Julie af en geef haar gelijk een knuffel.

[POV Julie]

Ik loop de trap af met Lisa en Harm komt gelijk naar ons toe. Hij geeft me een knuffel en ik schrik er een beetje van. Ik sla mijn armen ook om hem heen en geniet even van het moment. Ik laat hem weer los en Lisa geeft me een pretface. "Die kwam onverwacht" zeg ik lachend. "Zeg omdat Harm het niet durfde te vragen moesten wij het doen" zegt Link. "Wat doen?" vraagt Lisa meteen. "Of jullie willen blijven logeren want Harm heeft een verassing morgen" voegt Joost er aan toe. Lisa kijkt me vragend aan. "Eh.. ja? Denk ik, als Lisa het er mee eens is" "Ehh... oké... denk ik?" zegt Lisa. "Ik snap dat het heel raar is" zegt Link lachend. "Oké mooizo" zeg ik lachend. "Ik had dit nooit verwacht, misschien wel dat we Harm tegen kwamen want we gingen naar Friesland, maar niet dat ik met de squad naar Harm's huis zou gaan. En dat we nu ineens blijven logeren, eergisteren waren we nog gewoon fans waar jullie niet eens van wisten wie we waren" zegt Lisa. "Het lijkt net een fanfictie" zegt Joost. "Inderdaad, maar moeten jullie nog spullen halen?" zegt Harm. "Eh ja ik denk het wel" zeg ik en kijk Lisa aan. Ze knikt en we lopen snel even naar boven om een tas met extra kleding, opladers en geld te halen. En onze camera natuurlijk. We lopen snel weer naar beneden en stappen in de auto van Joost.

[POV Lisa]

"Als jullie met Link zijn auto waren gegaan was ik op het dak gaan zitten, deden je benen eigenlijk pijn Harm?" vraag ik lachend als we in Joost zijn auto zitten. "Het was niet een heel fijn gevoel nee" zegt Harm lachend. Julie zit in het midden want dat moest van mij. "De squakantie vlogs waren wel echt heel erg leuk" zeg ik terwijl ik iets dichter tegen Julie aan ga zitten zodat ze opschuift. "Bedankt!" zegt Joost trots en richt zich weer op de weg. "Nu je het toch over squakantie hebt" zegt Harm terwijl we voor het stoplicht staan naast wat fietsers. Harm doet zijn raam open en wacht tot het stoplicht op groen gaat. Als Joost weg wilt rijden schreeuwt hij naar de fietsers: "WIJ ZIJN JOETJOEBERS" hij doet snel zijn raam weer dicht en iedereen schiet in de lach. 5 minuten later komen we aan bij het huis van Harm. We stappen uit de auto en Jeremy en Enzo lopen meteen naar buiten. "Hueeee" zeg ik hyper. Enzo geeft me een knuffel en dan lopen we naar binnen. "Willen jullie iets drinken?" vraagt Harm die de keuken kastjes open doet en er wat glazen uit pakt. "Ja is goed doe maar cola" zeg ik en loop naar de woonkamer. Ik ga op de bank zitten en pak mijn telefoon erbij. Harm en Julie komen terug met glazen cola en zetten ze op het tafeltje neer. "Dus wat zullen we doen?" vraagt Harm die naast Enzo en Julie op de bank ploft. "VIDEO OPNEMEN" zegt Joost. "JOOST OP VRIJDAG!" zeg ik gelijk. "Nee die ga ik morgen opnemen" zegt Joost. "OKÉ DAN FIFA WANT IK BEN DIE ECHTE FIFA PRO!" zeg ik lachend. "Echt?" vraagt Enzo. Ik schud mijn hoofd. "Nee ik snap er geen ene flikker van" zeg ik lachend. Harm zet de ps4 aan en pakt 4 controllers. "Jij moet het me maar uitleggen" ik sta op en ga bij Enzo op schoot zitten. "Hoe werkt het?" vraag ik. Hij slaat zijn armen om me heen om de controller te pakken. (A/N mensen van die dikke boeren party weten hoe het eruit ziet) "GOALS" schreeuwt Julie waardoor iedereen moet lachen. 

"Ik snap er nog steeds niks van" ik geef Enzo de controller die op zijn telefoon zat en gooi mijn voeten bij Joost op schoot. "Lisaaaah je zit ervoor" Enzo trekt me naar achteren en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. "Wat gaan we morgen doen?" vraag ik maar. "Mogen we het vertellen Harm?" zegt Link super hyped. "Oké dan" zegt hij lachend. "WE GAAN NAAR DE EFTELING" zegt Link mega vrolijk. "JA OMG YES!" zeggen Julie en ik tegelijk. "Mooi dat jullie het ook leuk vinden" zegt Jeremy glimlachend en begint een nieuw potje.




It started all with a followback (story about JURM :D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu