Happy end?
{POV Julie}
Vandaag is het erg warm, de zon schijnt en er is geen wolkje aan de lucht. Simpelweg, het weer is perfect voor een dagje apenheul. Raar om te bedenken dat Harm en ik al meer dan een jaar samen zijn.. "Is er iets?" onderbreekt hij mijn gedachte. "Ik was een beetje aan het denken" We zitten op het station, als het goed is kan elk moment de trein waarin Lisa en Enzo zitten komen. "Over wat?" "Ons" Harm grijnst. "Juul gaat het weer over Jacintha, want ik vertel je elke keer-" "Nee, ik kan ook nog leuk over ons nadenken dankjewel" een beetje beledigt kijk ik naar de trein die voor ons stopt. Er stappen veel mensen uit, lange mensen, kleine mensen, dunne, wat dikkere, met koffers, zonder bagage, alleen, met zijn 2e. Ik kijk een beetje naar iedereen en voel dat Harm iets wilt zeggen maar niet weet wat. Uiteindelijk lopen Lisa en Enzo onze kant op. "Hey" Lisa geeft me gelijk een knuffel. "Hey" antwoord ik. "Laten we maar naar de bus gaan" stelt Harm voor.
De hele busrit heb ik Harm genegeerd. Ik had er gewoon even geen zin in om met hem te praten. Lisa heeft duidelijk gemerkt dat er iets is, want als ik mijn rugzak pak en de bus uit loop houd ze me tegen. "Er is iets tussen jou en Harm, ik merk het" zegt ze en zet haar zonnebril op. Lisa weet altijd als iemand ergens mee zit, ze heeft een soort superkracht ofzo. "Klopt" antwoord ik droog. "Vertel" We lopen langzaam achter de jongens aan en praten zacht waardoor ze het niet kunnen verstaan. "Iedere keer als ik zeg dat ik over 'ons' zit na te denken begint hij over Jacintha, alsof ik alleen maar negatieve dingen over ons kan denken ofzo. Je weet dat ik er inderdaad niet blij mee ben dat ze het weer op hem gemunt heeft nu hij bekender is, maar, ugh, ik weet het niet" ik laat mijn hoofd bedroefd zakken. "Komt wel goed, dat weet ik zeker, met JURM komt het altijd weer goed" ze geeft me een snelle knuffel. "Kom, we lopen een beetje langzaam" ze pakt mijn pols en trek me mee. Zo te horen hadden Harm en Enzo niks door want die zijn druk in gesprek over hoe Enzo zijn kanaal kan verbeteren.
"4 kaartjes graag" zegt Harm en geeft de vrouw ons geld. We krijgen de kaartjes en lopen door de poort naar binnen, geven de kaartjes aan een man en lopen dan het park in. "Ik ben hier serieus nognooit geweest maar, OHMYGOD KIJK DAT AAPJE!" Lisa rent naar een raam waarachter dus blijkbaar een aapje zit en trekt Enzo mee. "Juul?" vraagt Harm. "Ben je boos?" ik schud mijn hoofd. "Sorry dat ik zo reageerde" "Sorry dat ik over Jacintha begon, je moet weten dat ik echt alleen maar van jou houd en van niemand anders" ik glimlach. Harm glimlacht terug en buigt zich naar voren om mij een kus te geven. "Laten we gaan" hij pakt mijn hand en we lopen naar Lisa die met grote gebaren dingen uitlegt over het aapje aan Enzo. Raar kind.
JE LEEST
It started all with a followback (story about JURM :D)
FanfictionDit gaat over Julie, een van mijn beste internet vriendinnen. Julie is van de JURMhype, als je die niet kent, DISHONOR ON YOU DISHONOR ON YOU COW! Het begint allemaal met een followback via twitter...