H3

262 35 23
                                    

[POV Harm]

We lopen door de stad, Julie loopt naast me. Ze staart me de hele tijd aan waardoor we oogcontact hebben. Jeremy, Enzo en Lisa lopen achter ons te kloten. Dat hoor ik door het gelach. "OEH CHOCOLADE WINKEL" hoor ik Lisa ineens hyper zeggen. Ik kijk achter me en Lisa rent naar het winkeltje toe. Ze opent de deur en we lopen achter haar aan naar binnen. "Oh dit ziet er zo lekker uit" hoor ik Julie zeggen. Ik ga naast haar staan, de chocola is in de vorm van een hartje. "Wil je die hebben?" vraag ik haar. "Ja" zegt ze. Ze pakt haar portemonnee uit haar tas maar ik houd haar tegen. "Die krijg je van mij" zeg ik en pak het hartje. Ik reken af en we lopen weer naar buiten. Ik geef het hartje aan Julie en ze begint hevig te blozen. "JURM" zegt Lisa met volle mond. We kijken lachend naar Enzo en Lisa die allebei chocola aan het eten zijn. "Houden jullie nog iets voor ons over?" zegt Jeremy. "Oeps" zegt Enzo die het laatste chocolaatje in zijn mond doet. Iedereen moet lachen en we lopen verder. De meiden kopen nog wat kleding en vloggen wat als het donker begint te worden. "We moeten maar eens gaan" zegt Lisa bedroefd. "Ja" zegt Julie met net zo'n verdrietige toon in haar stem. "Hoelang blijven jullie nog?" vraag ik maar. "Ehm 5 dagen" zegt Julie. Ik pak mijn telefoon en geef hem aan Julie. "Als eh als je je nummer erin wilt zetten kunnen we misschien nog iets leuks gaan doen met zijn alle?" zeg ik verlegen. Julie krijgt een lach op haar gezicht en begint vrolijk haar nummer in te typen. Ze geeft hem terug, ik stop hem in mijn zak en we blijven allemaal even stilstaan. "GEEF NOU GEWOON EEN KNUFFEL" zegt Jeremy facepalment. Ik lach en geef Julie een knuffel. "Ik app je" fluister ik. Als we elkaar loslaten zie ik dat Lisa en Julie allebei heel erg blozen. Ze stappen de bus in en zwaaien nog even. "Het blozen is wel schattig" zegt Jeremy droog. "Tja het blijven fans" zegt Enzo lachend. "Speciale fans" zeg ik trots. We lopen naar huis en ik zie iemand in mijn huis zitten. "Shit Joost en Link! Ik was ze vergeten" zeg ik. We openen snel de deur. "Sorry" verontschuldig ik me als ik mijn jas uittrek. "Dat moet je zeker ja" zegt Joost quasi-boos. "Gelukkig wisten we dat de sleutel altijd onder de mat ligt, was het gezellig met de meiden?" vraagt Link. "Huh hoe weet je dat?" vraagt Enzo. "Instagram" zegt Joost met een pedoface. "Ohja ik had een foto online gegooid toen jullie chocola aan het vreten waren" zegt Jeremy die op de bank gaat zitten. Ik open insta en ga naar Jeremy's account. Op de foto zie je dat ik Julie het hartje geef, en aan de andere kant zie je Enzo en Lisa allebei lachend chocola in hun mond stoppen.

[POV Julie]

"Hij heeft mijn nummer gevraagd!" zeg ik fangirlend als de bus de hoek om rijd. "OMG OMG OMG" fangirld Lisa iets te hard waardoor iedereen naar ons kijkt. "Hij gaat me straks appen zei hij" zeg ik trots. "JURMMMMMM" zegt Lisa vrolijk. We stappen de bus uit en gaan het hotel in. We openen de deur van onze kamer en Lisa ploft meteen op haar bed neer. Ze pakt haar telefoon en begint gelijk te tweeten. ^Wat een geweldige dag met Enzo, Harm, Jeremy en Juul :)^ tweet ze met een foto erbij. We worden allemaal in de foto getagt. "Ik ga ff douchen" zeg ik en loop de badkamer in. Als ik onder de douche sta hoor ik Lisa ineens gillen. "JULIE! ENZO, HARM EN JEREMY VOLGEN ME OP TWITTER, ZE ZEIDEN DAT HET GEZELLIG WAS OMGGGGG" hoor ik haar fangirlen. Ik moet lachen en stap onder de douche uit. Ik kleed me aan en loop de kamer weer in. "JULIE JE HEBT EEN BERICHTJE MISSCHIEN IS HET HARM!" zegt Lisa meteen. Ik pak mijn telefoon. "EN EN EN?" vraagt ze hyper. "Nope, to bad, het is mijn moeder haha! Ze vraagt hoe het is" zeg ik. Ik ga op mijn bed zitten, Lisa pakt haar laptop en begint met het editen van de vlog. Ik bekijk insta en like de foto's waarin ik getagt ben. "Lies kijk iemand heeft een fanaccount voor me gemaakt!" zeg ik blij. "Wacht even" zegt ze, ze begint te typen bij het stukje dat Jeremy gefilmd heeft hoe zij en Enzo chocola in hun mond stoppen. "Wat een ongelofelijke smikkelberen zijn wij" zegt ze hardop terwijl ze het eronder zet. Ze staat op en komt naast me zitten. "JuleiFan, eerste fanaccount moet je altijd volgen" zegt ze en drukt op het volgknopje. Nog geen 2 minuten word er een nieuwe foto online gezet. ^OMG OMG JULIE VOLGT ME OMG SUPER ERG BEDANKT!^ staat erbij met allemaal emoji's. ^Haha alsjeblieft <3^ reageer ik. Bovenin mijn scherm zie ik een appje binnenkomen die ik nog niet in mijn contacten heb staan. ^Hey x^ staat erbij. Ik klik op de profielfoto en zie een foto van Harm, Jeremy, Link, Joost en Pascall. "Hey die is van FirstLook!" merkt Lisa op die meekijkt. Ik sla zijn contact op als HutGumS en stuur heyy terug. Meteen komt hij online en begint te typen. ^Zullen we skypen? :D^ staat er. "LIES HIJ WILT SKYPEN!!" zeg ik fangirlend. "Whoop!" reageert ze terwijl ze de vlog van gister in de render zet. ^Ja tuurlijk! Ik heet Julie.Joetjoeb^ reageer ik. Ik start mijn laptop op en klik op skype. "Ik zei toch dat JURM real zou worden" zegt Lisa terwijl ze bij mij op het bed komt zitten. Ik accepteer het vriendschapsverzoek en Harm belt me gelijk op. "Rot op Joost!" is het eerste dat ik hoor. "Gezellig" zegt Lisa lachend. "Nee jullie zijn er niet" hoor ik Enzo op de achtergrond zeggen. Lisa staat op en doet heel hyper een dansje. "We kunnen morgen anders wel iets leuks doen" stel ik voor. "Ja leuk! Komen jullie bij mij thuis langs? Dan halen we jullie om 12 uur op" zegt Harm. "HARM HOUD VAN PIEMELS" hoor ik iemand op de achtergrond roepen en Harm facepalmt. "Is dat Link!?" zegt Lisa die weer op het bed springt. "Ja en wie ben jij?" vraagt Link die Harm wegduwt en voor het beeld gaat zitten. "IK BEN LISA" zegt ze melig. "DE VRIENDIN VAN ENZO" roept Jeremy. "JEREMY HOUD JE BEK ZE IS MIJN VRIENDIN NIET" roept Enzo terug. Lisa word knalrood. "Nee maar Julie is wel Harm's vriendin" zegt ze. "Niet waar!" zeg ik. "Nog niet nee" zegt Joost die naast Link gaat zitten. Ik word ook knalrood. We praten ongeveer 2 uur als de jongens gaan gamen. We hebben nog wat MineCraft gedaan voor opnames en wonnen eggwars. "JULIE HAD FIX" zegt Lisa met een pedoface. "Niet waar" zeg ik. Ze springt op haar bed. "JULIE HAD FIX" zegt ze nu nog harder. Ik kijk haar quasi-boos aan en ze draait zich om. Ze opent het raam. "Waag het niet" waarschuw ik haar en pak een kussen. Ze zet haar handen aan haar mond en leunt uit het raam. "JULIE HAD FIX MET HARM!" schreeuwt ze keihard naar buiten. Ze draait zich weer om en ik gooi het kussen. Ze ontwijkt hem en hij gaat half door het raam. "Oh" zegt Lisa droog. Ze pakt het kussen en gooit hem terug. Ik krijg hem recht in mijn gezicht en moet lachen. Een half uur later liggen we uitgeput op onze bedden. "Sick kussengevecht" zegt Lisa. "Ja" zeg ik. "Zullen we maar gaan slapen zodat we morgen de beste dag van ons leven 2.0 kunnen hebben?" zegt Lisa. "Ja is goed, ik had dit serieus nooit verwacht" zeg ik. "Wat?" zegt Lisa. "Gewoon dit, dat we in contact komen met Harm en Enzo" "Ik zei toch dat JURM real word" zegt Lisa en steekt haar tong uit. Ik moet lachen. "Ik heb zovaak van het moment gedroomd dat ik Harm's nummer zou hebben, en nu heb ik die.." "Vind je het niet leuk dan?" vraagt ze. "Tuurlijk wel! Het is geweldig" zeg ik dromerig. "Ik ga pitten, droom lekker over JURM" zegt Lisa. "En jij over LINZO truste"




It started all with a followback (story about JURM :D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu