H14

156 29 22
                                    


{POV Julie}

"Dit eten was echt goddelijk" zeg ik. Iedereen knik. "Ik zei het toch" zegt Lisa lachend. We leggen allemaal ons deel van het geld op tafel, de ober neemt het mee en we lopen het restaurantje uit. Het is 9 uur, over een uur begint de vuurwerk show. We lopen het park weer in. Lisa kijkt in de etalages van Main Street en loopt ergens naar binnen. We lopen achter haar aan naar binnen. "Kijk, Minnie Mouse oortjes" zegt Lisa en zet er 1 op. "Ik neem ze hehe" zegt Lisa en doet ze weer af. Ik pak er ook een en kijk nog een beetje het winkeltje rond. Het is allemaal best wel duur, maar omdat we 1000 gekregen hadden van de organisatie besluit ik toch maar om verder te kijken. 

We lopen de winkel weer uit, iedereen stopt een tasje in hun rugzak. Ik heb een beer, 4 mokken, handschoenen en een speelgoed ding voor mijn broertje, en natuurlijk die Minnie Mouse oortjes, maar die heb ik al opgezet hehe. Iedereen heeft wel iets voor zichzelf en hun familie gekocht. "Doe je ogen eens dicht" zegt Harm. Ik doe wat hij vraagt en voel iets kouds om mijn nek. "Doe maar open" ik open mijn ogen en bekijk wat hij om mijn nek heeft gehangen. Het is een kettinkje in de vorm van een hartje, je kan hem openmaken en er een klein fotootje in doen. "ZO KAWAII JURM JURM JURM" roept Lisa. Ik moet lachen. "Vind je hem mooi?" vraagt Harm. Ik knik en kijk in zijn ogen die een beetje twinkelen. "Dankje" ik druk een kus op zijn mond en Lisa begint te juichen. "Lisa stil please iedereen kijkt naar ons" zeg ik beschaamd maar toch lachend. Ze trekt een pedoface en gaat op een bankje staan. "HALLO MENSEN DAT ZIJN JULIE EN HARM EN ZE ZIJN PERFECT SAMEN EN JURM, HELLO PEOPLE THAT ARE-" "Oké zo is het genoeg" Enzo tilt Lisa lachend van het bankje af. Lisa laat zich melig in de sneeuw zakken en maakt een sneeuw engel terwijl ze de slappe lach heeft.

"HET IS ZO KOUD" Lisa springt op en neer, het sneeuwt en we wachten tot de vuurwerk show begint, dat kan elk moment gebeuren. Lisa houd de ballon die ze gekregen heeft van Enzo stevig vast. Lisa is raar, maar dat weet iedereen al. Mensen denken waarschijnlijk dat er iets mis is met haar, een 13 jarig meisje met een ballon dat door Disneyland springt omdat het sneeuwt. 

Er ligt al zo'n 3 centimeter sneeuw op de grond omdat het de hele dag zachtjes gesneeuwd heeft, nu iets harder. De muziek begint en ik ga bij Harm op schoot zitten. Hij slaat zijn armen om me heen en samen kijken we naar de vuurwerk show.

"Dat was een mooie show" zegt Jeremy droog als het is afgelopen. We staan allemaal op en kloppen het sneeuw van ons af. "Zullen we nog heeeel even langs de snoepwinkel gaan voor we weer terug gaan naar het hotel?" smeekt Link. We lopen naar de snoepwinkel, en damn het ruikt er zo heilig. (A/N kijk foto) Ik loop naar een automaat, er zit allemaal gekleurd poeder in. "DRUGS" zegt Harm en schiet in de lach. Ik facepalm. "Nee Harm het is snoep" zegt Lisa omdat ze niet begreep dat het een grapje was. "Goh" antwoord hij lachend. Ik pak een buis en vul het met allemaal verschillende smaakjes, Lisa loopt naar de kassa waar ze pretzels verkopen. Ik loop met de buis gevuld met suiker achtig poeder iets naar de kassa en reken af. We lopen weer naar buiten waar Lisa, Enzo, Jeremy en Link een warme pretzel zitten te smikkelen. "Het is een pindakaas pretzel Julie, een fucking pindakaas pretzel ik de vorm van Mickey" zegt Lisa droog en neemt nog een hap. We staan op en lopen naar de uitgang, Lisa loopt hand in hand met Enzo en Harm heeft een arm om me heen geslagen.

We zitten met Enzo en Harm op onze kamer. De tv staat aan maar niemand kijkt echt. Harm en ik maken allemaal goals selfies en Lisa en Enzo praten gewoon wat. Na een tijdje merk ik dat het nogal stil is en kijk opzij, Lisa is in slaap gevallen. Enzo houd zijn vinger tegen zijn lippen en slaat de dekens over haar heen terwijl hij uit bed stapt. "Zullen wij maar gaan?" vraagt hij fluisterend aan Harm. Harm knikt. Hij staat op en geeft me een kus. "Weltruste Prinses" zegt hij. Ik moet lachend. "Weltruste" antwoord ik blozend. Enzo geeft hem lachend een stomp tegen zijn bovenarm en ze verlaten de kamer, ik draai de deur opslot en kleed me om. Dan poets ik mijn tanden en stap mijn bed in.


It started all with a followback (story about JURM :D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu