H15

194 28 18
                                    


{POV Julie}

"Julie" ik open mijn ogen en zie meteen Lisa. Ze heeft een zwarte broek, rode trui met witten stippen, en gele dr. martens aan. Verder heeft ze haar haren naar achter gedaan met een haarband waar Minni Oren met de strik opstaan. Ze draagt knalrode lipstick en heeft mascara op. "Over een half uur moeten we in het park verzamelen" zegt ze en gaat op haar bed zitten. Snel spring ik eruit, ik douche snel en trek dan mijn kleren aan die ik had klaargelegd. (A/N kijk foto) ik doe wat mascara op en loop dan snel met Lisa naar beneden. "Hehe eindelijk" zegt Joost lachend. Ik geef Harm een snelle kus, hij slaat een arm om me heen en dan lopen we naar buiten. "Wij hebben al ontbeten, moeten jullie niks?" "We halen wel een broodje in het park ofzo" antwoord Lisa op de vraag van Jeremy. We lopen door Disney Village de starbucks in. We bestellen allemaal een warme koffie en lopen dan het park in. "Waarom moet het nou zo koud zijn" rilt Lisa. We moeten allemaal lachen. "Omdat het winter is, en er sneeuw ligt" Joost houd zijn koude hand tegen haar wang en ze springt opzij. "Niet doen" ze neemt nog een slok van haar starbucks en steekt haar intree kaartje in het apparaat. 

Ik neem nog een hap van mijn broodje als Paul binnenkomt. "Goedemorgen dames en heren" "Goodmorningg" reageert iedereen. "Zoals jullie zien worden jullie al gefilmt, dit zijn backstage beelden. We hebben een eigen kanaal aangemaakt genaamt, Disney Challenge." Iedereen begint een beetje te smoesen. "De eerste challenge is al gelijk de leukste, dit is om te kijken of je gemaakt bent voor Disney" "Dit word leuk" fluistert Lisa. "Ik groepjes van 4 krijgen jullie allemaal een kostuum, de groepjes mogen zelf gemaakt worden" "Ik ga als prinses" zegt Link met moeite om zijn lach in de houden. "Omdat het buiten te koud is, word de opdracht binnen uitgevoerd. Ik wil graag dat alle groepjes hun namen op een blaadje schrijven en het inleveren, dit zijn gelijk de groepjes die alle challenges uitvoeren, dus kies ook een team naam. Dan mogen jullie nu de groepjes maken" Paul stapt van het verhoogde gedeelte af en praat wat met mensen van de camera's. "Zullen we met zijn vieren?" stel ik voor aan Harm, Enzo en Lisa. "Jaaahh!" zegt Lisa meteen enthousiast. Gelukkig vinden Harm en Enzo het ook een goed idee. "Wat word onze team naam?" vraagt Harm. "Uhm" "TEAM LIURMZO" zegt Lisa melig. "En wat word onze kleur?" vraag ik. "Lichtblauwww van Elsaaa" Lisa is volgens mij echt heel erg melig. Ik schrijf snel onze namen, team naam en kleur op. Paul pakt het briefje aan en loopt naar de microfoon. "Eerste 2 teams zijn bekend, we hebben team Liurmzo in lichtblauw, dat zijn Julie, Harm, Lisa en Enzo. En we hebben team SquadGoals in het rood, dat zijn Gio, Joann, Shaquille en Romane" we schieten in de lach als Paul onze naam uitspreekt. We lopen met team SquadGoals naar de kleedkamers, op elk rek hangt een Disney figuur pak. Ik kijk er een beetje doorheen. "Zullen we als Rapunzel en Flynn?" Harm moet lachen. "Wat jij wilt" hij geeft een kus op mijn hoofd en pakt de spullen die erbij liggen. 

{POV Lisa}

Ik kijk een beetje tussen de kleding en kom uiteindelijk uit bij Peter Pan en Wendy. "Enzo?" "Hm?" hij draait zich om. "Zullen we als Peter Pan en Wendy?" hij knikt. "Is goed" we pakken de spullen die we nodig hebben en lopen ieder een kleedkamer in. Ik trek het blauwe jurkje aan, de pruik heb ik niet nodig omdat ik van mezelf al bruin heb. Ik trek de schoenen nog aan en loop dan de kleedkamer uit. Meteen komt er een vrouw naar me toe. "Kom dan doe ik je haar" ik ga zitten. Ik voel me eigenlijk best wel cool zo, het is net alsof ik een theater show ga doen. Ik zit voor een grote spiegel met van die lampjes eromheen. Naast me gaat Link hyper zitten. Als ik zie wat hij aan heeft schiet ik in de lach. "WHAHAHAHAH Link" Link draagt een blauwe broek met een blauw kort shirtje. "Waarom ga je als Jasmine?" vraag ik melig terwijl de vrouw mijn haar krult. "Dat leek me gewoon leuk" zegt Link lachend. De vrouw brengt zijn make-up aan. 

Ik ga bij Julie staan. "Deze pruik is zo zwaar" zegt ze lachend. Harm zit de hele tijd aan het sikje die hij heeft opgekregen. Enzo ziet er grappig uit met rood haar. "Lijk ik op Peter Pan?" vraagt hij en steekt zijn tong uit. "Een beetje" zeg ik lachend. Link en Joost komen lachend aanlopen. Harm kijkt Link raar aan. "What the fack Link?" vraagt hij en doet moeite om niet te lachen. 

"Lisa, ik wil jou even spreken" zegt Paul. "Ben zo terug" zeg ik tegen de rest en loop achter hem aan. "We willen even een backstage interview" ik knik en ga op de stoel zitten. "Het zijn gewoon wat simpele vragen, en je moet iets over jezelf vertellen" ik knik weer. De camera word op mij gericht en ik krijg een seintje dat ik moet praten. "Hoi! Ik ben Lisa, uhh 13 jaar, bijna 14. Ik woon ik een klein stadje vlakbij Utrecht. Ik woon met mijn ouders en zusje in een best wel groot huis" "En verder? Heb je een vriendje? Hoe kom je hier terecht?" ik bloos een beetje. "Mijn vriendje is Enzo, Enzo Frieser. Ik kom hier door de squad en ja, dat was het denk ik wel" de camera's worden uitgedaan en ik sta op. "Je bent verlegen of niet?" zegt Paul en klopt op mijn schouder. Ik knik lachend. "Heel erg" ik glimlach even en loop dan weer terug naar de rest. "Leggo?" Leggo."



It started all with a followback (story about JURM :D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu