{POV Julie}
"LISAAAH JE TELEFOON GAAT" roep ik door de drukte heen. Ze maakt zich los uit een knuffel met een random meisje en huppelt naar ons toe. Ik geef haar d'r telefoon en ze neemt op. "Ik zit in België sorry, ja met hem ja, ja, als het goed is vanavond, is goed hoor, oké tot morgen! Kusjes" ze hangt op. "Wie was het?" "Mijn bae, nee prenk het was Lieve ook al is Lieve ook bae" Lisa is echt tering hyper. "Nou ik ga weer met Enzo's fans praten doeiii" ze loopt vrolijk weer terug naar het groepje dat bestaat uit 5 meiden en 3 jongens. Enzo loopt er ook heen en de meisjes gillen een beetje waardoor Lisa lachend haar handen op haar oren houd. Ik word op mijn schouder getikt. "Hoi jij bent toch Julie? De vriendin van Harm?" ik knik en glimlach naar het meisje. "Awesome! Mag ik een foto?" "Tuurlijk!" ze pakt haar telefoon en we maken een selfie. "Bedankt! Mag ik misschien ook nog een handtekening?" ze pakt een pen en een notitie boekje uit haar tas. "Zeg eh.." "Quincy" "Zeg Quincy, heb je Harm al ontmoet?" ze schud haar hoofd. "Nee, maar Jeremy, Link en Joost wel" ik schrijf mijn handtekening op het blaadje. "Hey loser!" Harm draait zich om en loopt naar me toe. "Wat is er prinses?" hij geeft en kus op mijn voorhoofd. "JULLIE ZIJN ZO GOALS OMG" fangirlt Quincy. We moeten allebei lachen, maken een foto en nemen dan afscheid. "Julieeeeee" Lisa komt naar me toe. "Ik ben bekend" zegt ze lachend. "Ik ook!" we geven elkaar lachen een knuffel.
"Zullen we ergens gaan eten?" stelt Jeremy voor. "Sure" zegt Link. Het is half 6, om 8 uur moeten we bij de bus zijn. We lopen naar een pasta restaurantje en gaan zitten. Meteen komt de ober naar ons toe, we bekijken de menu-kaart en bestellen allemaal iets lekkers.
{POV Jeremy}
"Dit" ik neem de laatste hap van mijn pasta. "Was de beste en lekkertje pasta die ik ooit gegeten heb" "Ik geef je gelijk" zegt Lisa en drinkt haar cola op. Als mijn telefoon gaat neem ik gelijk op. "Met Jeremy Frieser" "Hallo Jeremy, met Kees van Dam, de buschauffeur, we moeten helaas melden dat de bus het heeft begeven, we willen iedereen vragen om te verzamelen zodat we kunnen overleggen hoe we thuis komen" "We zijn er over een half uurtje" zeg ik en hang op. "Wat is er?" vraagt Joost. "De bus heeft het begeven" "Shit mate" Enzo legt zijn handen op zijn hoofd. "Hoe gaan we thuis komen?" vraagt Harm. Ik haal mijn schouders op en wenk de ober die er meteen aan komt. "Wij willen graag betalen" hij knikt en komt even later terug met een schoteltje en de rekening. We leggen allemaal ons deel met 5 euro fooi op tafel en lopen dan het restaurant uit.
"Iets in de motor is doorgebrand" ik veeg met mijn mouw de zweetdruppels van mijn voorhoofd en doe de motorkap dicht. "Shit" zegt Kees. "We moeten een nieuwe bus regelen" "Het is al bijna 9 uur 's avonds" "We zouden wel een nacht extra hier moet blijven" Alle YouTubers beginnen door elkaar te praten. "Er zit niks anders op" Kees haalt zijn schouders op en loopt met zijn telefoon weg.
"Bekijk het positief" we zitten met zijn alle in Joost en Link hun hotel kamer. "We hebben nog een dagje extra met zijn alle" Julie slaat haar armen om Harm heen. "Waar jij maar positief vind" grinnik ik. "Ha-ha-ha" zegt Harm sarcastisch en trekt Julie op zijn schoot. "Beter nu kan ik zelf zitten voor dat Enzo zijn benen breekt" Lisa ploft op de lege stoel. "Nou dat valt wel mee hoor" "Hou ook van jou" lacht ze. "Goals wel hoor" "Laten we nog maar een groepsfoto maken" zegt Link om op ander onderwerp te komen. Hij pakt zijn camera en zet het statief voor het bed hij zoemt uit zodat het hele bed erop staat. "IK CLAIM DIE INSTAGAME" Lisa springt op het bed en doet instagame, Enzo gaat naast het bed staan en maakt 2 pistolen van zijn handen. Julie doet hetzelfde als Lisa, Joost ligt als een model op de grond, Harm staat naast Julie met een middelvinger omhoog en Link springt achter de meiden op het bed en doet kawaii. Ik twijfel en besluit toch maar om voor de meiden te gaan zitten en een beetje een bad guy look te doen. Ik zet de camera op 10 seconden en neem mijn plek in.
"Deze foto is echt bae" Lisa schakelt de camera aan haar telefoon en slaat de foto op, in de app groep stuurt ze hem aan iedereen door. We pleuren hem allemaal op insta en besluiten dan maar te gaan slapen. "Goodnighterino's" zegt Lisa voor ze de deur achter haar dicht gooit. Ik loop naar mijn eigen kamer en kleed me om, dan kruip ik mijn bed in met mijn telefoon. Ik kijk een beetje op twitter en reageer op wat fans. Like wat instagram foto's en besluit dan maar om te gaan slapen.
{POV Harm}
"Harm?" ik draai me om. "Hm?" vraag ik slaperig en kijk in Julie's bruine ogen. "Ik wil niet naar huis" ik sla mijn armen om haar heen en trek haar dicht tegen me aan. "Ik kom je elke week opzoeken prinses" "Heb je daar het geld voor dan? En tijd" "Nee" ze lacht. "Ik kom zo vaak als ik kan, ik beloof het, ik koop die treinkaartjes van mijn YouTube moneys" weer hoor ik haar lachen. "Als ik er niet elke week kan zijn, is het wel om de week, geloof me prinses, ik heb alles voor je over" ze geeft me een kus. "Ik hou van je oké, en ik dacht dat het nooit zo zou zijn" "Ik wist meteen dat het zo zou zijn toen ik je zag op twitter, ik hou ook van jou" ik geef een kus op haar voorhoofd. "Laten we maar gaan slapen, morgen zien we wel verder" ik trek haar nog dichter tegen me aan en sluit mijn ogen. Ik wil ook niet naar huis.
JE LEEST
It started all with a followback (story about JURM :D)
FanfictionDit gaat over Julie, een van mijn beste internet vriendinnen. Julie is van de JURMhype, als je die niet kent, DISHONOR ON YOU DISHONOR ON YOU COW! Het begint allemaal met een followback via twitter...