H7

199 37 10
                                    


{POV Julie}

Ik lig in bed naast Harm, want dat heeft Lisa mij verplicht, ze ligt nu in het stapelbed. Het is nu 4 uur 's nachts en iedereen slaapt behalve ik. Ik pak mijn camera er voor de 100e keer bij en kijk haar het schaatstukje. Het blijft een geweldig stukje, hoe Lisa wel een miljoen keer valt, en hoe ze de bocht om vliegt en begint te gillen, maar het allerbeste stukje, die heb ik het meeste bekeken. Je ziet de kus niet omdat Harm mijn sjaal ervoor houd, maar ik weet dat het gebeurd is. Als het stukje afgelopen is spoel ik hem weer terug, en nog eens, en nog eens. "Wat doe je?" hoor ik Harm slaperig vragen. "Oh eh niks" Harm kijkt op het schermpje van mijn camera en krijgt een dikke glimlach op zijn gezicht. "Ben je dit al de hele tijd aan het kijken?" "Uh nee" zeg ik met een knalrood hoofd. "Oké betrapt" geef ik toe en leg mijn camera op mijn nachtkastje. Ik ga weer liggen en Harm trekt me dicht tegen zich aan. "Ik hou van je" fluistert hij. "Ik hou ook van jou" hij drukt een kus op mijn lippen. "Niet zo funsig doen, ik wil slapen" hoor ik Enzo lachend zeggen. "Verdomme Lisa, die 2 moet je niet meer bij elkaar laten" "Ja hallo ik wil ook gewoon aardig doen" zegt Lisa lachend. "Maar nu kunnen we niet slapen" "Ik sliep anders prima tot jij begon te bléren dat ze funsig deden" zegt Lisa gniffelend. "Laat ook maar, met jou valt niet normaal te praten" zegt Enzo lachend. "Nee klopt ik ben namelijk ook niet normaal" zegt Lisa melig. "GA SLAPEN JONGENS" hoor ik Jeremy lachend roepen. "DAT KAN NIET HARM EN JULIE DOEN FUNSIG" roept Lisa melig terug. De deur gaat open en Joost staat slaperig in de deuropening. "Alsjeblieft laat ons slapen, anders ruil ik om met Harm van kamer hoor" zegt hij lachend. "Nee we gaan al slapen" zegt Harm lachend. "Eindelijk" zegt Enzo lachend. "Weltruste" Harm geeft een kus op mijn hoofd waardoor er iets wat lijkt op een lachje uit mijn mond ontsnapt. "Truste" zeg ik terug en geef hem een snelle kus. "NEE NIET ALWEER" zegt Enzo en ik hoor hem facepalmen waardoor we alle 4 moeten lachen. 

{POV Joost}

"Goeiemorgen dames en derps, leuk dat jullie kijken naar een nieuwe Joost op vrijdag! Vandaag ben ik de laatste dag in de Efteling, we zijn er namelijk al 3 dagen. En het sneeuwt nogsteeds!" Ik film uit het raam hoe de sneeuwvlokken op het 5 centimeter dikke pak sneeuw vallen. Lisa loopt de kamer binnen. "Joost heb je mijn kersttrui gezien?" vraagt ze slaperig en wrijft in haar ogen. "Ja, die ligt volgensmij bij Link want hij vond hem leuk ofzo" zeg ik en draai de camera naar haar toe. "Hoi kijkers van de GiraffeSpeltSpelen abonneer op mij, GewoonLies" ze steekt lachend haar duim op en loopt naar de kleding kast van Link. "Verdomme Link" zegt ze en pakt haar trui. 

"Joost laten we Link pranken, omdat hij mijn trui gestolen heeft" stelt Lisa voor als we 10 minuten later beneden staan, iedereen is wakker en zit met zijn telefoon op de bank behalve Link, want die luilak slaapt nog. "Goed idee, wacht ik ga het filmen" ik pak mijn camera erbij. "Het is nu bijna 8 uur en over een half uurtje mogen we het park in, maar Link slaapt nog dus Lisa had een idee, we gaan heb pranken. Leg eens uit wat je idee is" "Nou kijk, het sneeuwt, en Link slaapt, en slapen onder een deken is warm, en sneeuw is koud, en Link is stom want hij had mijn sappige kersttrui gestolen, en hier heb ik een emmer, en daar ligt de sneeuw" Lisa wijst naar de sneeuw naast ons huisje, we lopen erheen. "Joost nu heb je je mooie zeemansokken verpest door de sneeuw" zegt Lisa lachend. "Ik doe nu de sneeuw in de emmer" Lisa propt de emmer vol met sneeuw tot dat er echt niks meer bij kan, het komt tot ver boven de emmer uit. "Nu loop ik met de emmer gevuld met sneeuw naar boven" we lopen de trap op en openen zachtjes de deur van Link's kamer. Ik haal zijn deken er voorzichtig af. "En nu gooi ik de sneeuw over Link heen" zegt Lisa met een pretface en gooit de emmer leeg over Link's hele lichaam. "WHAT THE!?" hij springt overeind en Lisa en ik geven elkaar lachend een highfive. "Wacht maar!" roept Link. "Rennen!" zegt Lisa melig. We rennen de trap af met Link achter ons aan.

~ Kort hoofdstukje erbij binnen 1 uur, want ja ik kan snel typen en heb veel inspiratie, maar nu ben ik moe dus ga ik slapen, GOODNIGHTERINO'S LIEVE LEZERTJES, LAAT IN DE REACTIES WETEN WAT JULLIE VAN HET BOEK VINDEN, EN OF IK IETS MOET VERANDEREN XX DE HYPERE STUITER KIKKER AKA LISA ~



It started all with a followback (story about JURM :D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu