H8

225 34 17
                                    

Dikke shoutout naar mijn beste vriendinnetje HetJuliee voor het helpen in dit hoofdstuk <3 Lees haar boeken ook even want die zijn geweldig <3

{POV Link}

Ik ren achter Joost en Lisa aan de trap af. Lisa rent naar buiten met Joost achter haar aan, alleen is Lisa niet zo snel dus rent Joost wat rondjes om het huis en haal ik Lisa met gemak in. Ik til haar op. "NEE LAAT ME LOS SORRY LINK SORRY NIET DOEN NEE SORRY" ik trek een pedoface en leg haar in de sneeuw. "NEE AH TRANEN KOUD" ze springt snel op en rent naar binnen, ze springt op de bank en kruipt dicht tegen Enzo aan. "Nee niet doen je bent koud" "Ja daarom juist" ze slaat haar armen om hem heen en rust met haar hoofd op zijn borst. 

{POV Joost}

"Oké nu iedereen eindelijk klaar is, en we hebben gegeten kunnen we het park in gaan" vlog ik. We lopen over het bospad richting het park, totdat Lisa opeens op mijn rug springt. Ik ren een stukje vooruit, en draai in het wild rond. In mijn ooghoeken zie ik Enzo jaloers naar me kijken. Ik haal Lisa van mijn rug en trek Enzo iets naar achteren, de rest loopt alvast door. " Hey " Zeg ik tegen hem. " Wat is er? " " Hoezo? " " Ja, ik weet niet.. Maar je kijkt steeds zo jaloers en boos als Lies iets met de jongens doet. " Hij wordt rood. " Eh, nee er is niks hoor. " Stamelt hij. " Echt wel! Enzo is verlie-hiefd! " Roep ik uit. " Je houdt je bek. " Sist hij. " Ze zou me nooit zien als hoe ik haar zie.. " Vast wel, " Stel ik hem gerust. " Ik ga het regelen " ik wil snel naar Lisa lopen maar hij houd me tegen. "Niks zeggen oké?" "Ik beloof het" ik geef hem een vriendschappelijke stomp tegen zijn schouder. "Hey" zeg ik tegen Lisa. "Wat is er?" vraagt ze lachend. "Ik zeg gewoon hey" antwoord ik verbaasd. "Joost, ten 1e je hebt een andere stem op dit moment, ten 2e je hebt een andere uitdrukking op je gezicht" zegt ze en kijkt me nieuwsgierig aan. Enzo loopt naar Jer en glimlacht even naar Lisa. Ze glimlacht terug en kijkt met een knalrood hoofd weer weg. Ik zet een pedoface op en kijk haar eng aan. "Joost doe niet zo eng, Joost, stop, JOOST!" ik moet lachen. "Vind je Enzo niet een beetje leuk?" vraag ik dan. "Wie ik? Nuee.. hoe kom je erbij....? JULIE" Lisa loopt snel naar Julie en Harm waardoor ik het antwoord wel weet. Ze kijkt naar achteren en geeft me een gezicht van: als je het doorverteld vermoord ik je in je slaap met een hakmes xoxo. Ik moet lachen en loop dan snel achter de rest aan.

{POV Lisa}

"Huh?" ik kijk om me heen. "Julie? Joost? Link?" geen reactie. Er zijn heel veel mensen, en het sneeuwt. De lucht is grijs. "Jeremy? Enzo? Harm?" weer geen reactie. Ik ga op een steen staan en kijk om me heen. "Shit man" ik pak mijn telefoon uit mijn zak. Ik probeer Julie te bellen. "Hoi Julie hier, ik ben er even niet spreek wat in of bel me-" ik hang op. "Shit shit shit" ik raak een beetje in paniek. (A/N dat heb ik altijd, als ik mensen kwijt ben raak ik helemaal in paniek) Ik probeer het nog een keer maar krijg weer de voicemail. Wacht, ik heb het nummer van Joost gekregen omdat ik de jongste ben. "Hallo met Joost?" "Joost, help" "Lisa!?" "Ja Joost, ik ben alleen, help" "We zijn je aan het zoeken! Enzo is ook weg, hij moest en zal je zoeken, ik, Jeremy en Link zijn vlakbij de droomvlucht aan het zoeken, Harm en Julie zijn bij de Python en we weten niet waar Enzo is, waar ben jij?" "Ik weet het niet, Joost help" mijn ogen vullen zich met tranen. "Rustig rustig, we vinden je wel" zegt hij geruststellend. "J-" shit de lijn is verbroken. Ik raak alleen nog maar meer in paniek, ik ga een bankje zitten en verberg mijn gezicht in mijn handen. Ik voel het bankje iets inzakken en een arm om me heen slaan. "Hey rustig maar" ik kijk verschrikt op. Enzo kijkt me geruststellend aan. "Geen paniek oké? Ik heb je gevonden, we vinden de andere zo, ik ben Jeremy wel eve-" Ik sla mijn armen om zijn nek en knuffel hem. Ik hoor hem zachtjes lachen en hij slaat zijn armen om me heen.

"Aquanoura begint" zegt Lisa. "We kunnen wel kijken? Ik heb hier toch met de rest afgesproken" zegt Enzo. Ik knik en we lopen naar het water, we gaan op de grond zitten en kijken naar de show. Ik gaap en rust met mijn hoofd op zijn schouder. "GEVONDEN" hoor ik Julie roepen. Ik kijk naar achteren en zie de hele groep aan komen lopen. Ze komen bij ons op de grond zitten en we kijken de show af.

"Ik ben moe" zeg ik als we richting de uitgang lopen. "Mag ik op je rug?" vraag ik aan Enzo. Joost geeft hem een pedoface en hij knikt. Ik spring op zijn rug en leun met mijn hoofd op mijn armen. Onderweg naar de auto val ik in slaap.

{POV Julie}

Ik zit naast Harm in de auto, ik leun met mijn hoofd op zijn schouder. Naast mij zit Enzo met een slapende Lisa op schoot, want hij wou haar niet wakker maken, best wel schattig. Link en Jeremy zitten in de andere auto, Joost zit onder het rijden te dansen op het liedje van de radio. "Ik wil terug" zeg ik. "We gaan zeker nog een keer terug, ik beloof het" zegt Harm en pakt mijn hand. Ik zie Joost glimlachend in de achteruit kijk spiegel kijken naar Enzo en Lisa. Enzo ligt met zijn armen om Lisa heen en zijn hoofd tegen het raam te slapen. Lisa zit ineengekropen dicht tegen hem aan en haar hoofd ligt op zijn borst, ze ligt met haar neus tegen de zijkant van zijn nek. (A/N kijk de foto voor het idee achtig iets wat ik bedoel xoxo) "Die twee krijgen echt wat samen ik zweer het je" zegt hij. "Linzo Linzo!" zeg ik lachend. Lisa maakt een vaag geluid en legt haar handen om Enzo's nek. "Hier ga ik een foto van maken en naar Jeremy sturen" Harm laat mijn hand los en pakt zijn telefoon uit zijn zak. Hij opent de camera en maakt een foto van Enzo en Lisa. Hij verstuurd het naar Jeremy.

(J= Jeremy, H= Harm)

H: *stuurt foto* Je broertje is wel die echte fixer xD
J: Shit man, hier wou ik bij zijn, kon ik hem plagen :P
H: Kan nu ook, je hebt de foto hehe
J: Huee, maar ik ga weer voordat ik mijn 4G verkloot, let je op dat mijn broertje niks verkeerd doet? xD
H: Is goed man, doei he!
J: Doei!

Lees ik via Harm's telefoon mee. "Zullen wij ook een foto maken?" Harm knikt. Hij geeft een kus op mijn wang en maakt een foto. Hij dumpt hem op instagram en iedereen barst los in de reacties, mijn volgers stijgen heel erg snel. Iedereen in NCD spaced hem en ik stuur een foto van Lisa en Enzo waardoor ze dubbel spacen. Ik lach even en sluit dan mijn ogen, ik voel hoe Harm een kus op de zijkant van mijn hoofd geeft en een arm om me heen slaat. Dan zakken mijn ogen rustig dicht en val ik in een diepe slaap..

~ Hue, ik weet het HetJuliee nog steeds geen LINZO, maar dit is een boek over JURM! Als jullie een LINZO in dit boek willen, laat het dan even weten :3 Wacht ik heb een beter idee, als je een LINZO wilt, dan mag je bedenken hoe, het leukste idee mag een stukje schrijven en die zet ik in mijn boek met een dikke shout-out! (niet dat het speciaal is ofzo, ik ben ook maar een lisa) Maar goed, als je een ideetje weet, stuur het me dan in DM! :D Toedellsssss <3 ~








It started all with a followback (story about JURM :D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu