14. Bölüm

245 15 0
                                    


"Buradan gitmesi gerek." Dedi Hades karşısındaki adama bakarak. O, yazgıyı düzenleyen kişiydi ve Hades ondan imkânsızı istiyordu.

"Böyle bir şey yapamam, Hades." Ters tepkisi ve olumsuz cevabının onu kızdırmasını beklerken, Hades tepki vermemişti.

"Bir yolunu bulman gerekiyor." Sessizce söylediği kelimeler adeta bir yalvarış gibiydi.

"Yazgıyı en iyi sen biliyorsun, Hades." Derin bir nefes aldı. "Bunu düşünüyor olman bile çok saçma."

"Gitmesi gerekiyor dedim!" Sesini yükseltmişti ve sinirlenmişti. Kızın, burada gitmesi gerekiyordu yoksa Hades onu ilk gördüğü yerde üzerine atlayacaktı. Annesiyle gitmesi gerekiyordu. Başından beri doğru olan buydu ve Hades, onu hiç kaçırmamalıydı.

"Onu neden istemiyorsun? Oysa ki senin kaçırdığını sanıyordum." Bilge adam onun sorununu anlayamamıştı.

"İşte sorun bu." Kahkahası etrafta yankılanmış ve Persephone, nefesini çekerek daha dikkatli bir şekilde dinlemeye başlamıştı. Hades, onun geldiğini fark etmemişti.

"Fazlasıyla istiyorum, ihtiyar." Dedi adama karşı. "Bu ona zarar verebilir." Sırıtışı yarıda kesilmişti çünkü bırakılan bir nefes ve ayak sesleri duymuştu.

"Sohbetimize katılmak istiyorsan, gizlice dinlememelisin." Erkek, onun duyduklarından rahatsız olmuştu. Yine de belli etmemeye kararlıydı.

"Beni niye göndermek istediğini merak ediyorum." Persephone, bu düşünceyi beyninden atmak istese de yapamamıştı. Onun, kendisini göndermek istemesini algılayamıyordu.

"Bunu duydun, Persephone. Laflarımı ikilemeyi sevmem." Kızın ne düşündüğünü umursamamıştı. Eğer ondan nefret ederse, uzak durabilirdi. Kimseye zorla sahip olmamıştı ancak kız karşısında öylece durup, dudağını kemirmeye devam ederse olacaklardan sorumlu tutulamazdı.

"Bu kötü bir şey mi?" Kafası karışmıştı. O da Hades'i istiyordu ama tam olarak ne istediğini bilmeyecek kadar saftı. Erkek, onun karışmış yüz ifadesine güldü ve ihtiyara gitmesi için bir şeyler mırıldandı. Persephone, ne dediğini duymamıştı çünkü Hades'in gözlerine odaklanmıştı. Gözleri, onu sanki öldürmek istiyor gibiydi ama farklı bir tutkuyla parlıyordu.

"Senin için evet, küçüğüm." Dalga geçmek istemese de bunu en kolay böyle yapıyordu. Öfkesini ve tutkusunu, böyle gizliyordu.

"Küçük olmadığımı göstermemi ister misin?" dedi Persephone elini gömleğine götürerek. Bunu yapmak istemişti fakat davranışının çocukluk olduğunu biliyordu.

"Ah, vücudun için dememiştim." Dedi Hades gözlerini kızın göğüslerine dikerek. 


ECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin