Persephone, ne yapması gerektiğini düşünemiyordu."B-bu bunlar da ne?" dedi az önceki neşesinden koparak."Artık burası, sana da ait." diye cevapladı Hades onu. Kadın, hala anlamamış görünüyordu. "Bana ait olduğu kadar, sana da ait. Buradakiler, bana hizmet ettikleri kadar sana da hizmet edecekler. Sen artık buranın bir parçasısın." diyerek sözlerini daha da açtı. Bu, kadını korkutmuştu. Buraya bağlı kalamazdı. Uzun süre burada kalamazdı bile!"Şaka yapıyor olmalısın." Persephone'nin alaycı tavrı onun kaşlarını çatmasına sebep olmuştu. Kadın etraftakilere bakıyor, niye diz çöktüklerini çözmeye çalışıyordu. Her şey bir anda olmuştu. O, kadına sarılmıştı ve.. Persephone elini saçına götürdü ve başındaki tacı sıkıca tuttu. Onun dokunuşuyla taç parlamaya ve etrafa ışık saçmaya başlamıştı. "Öyle mi görünüyorum?" Hades, kızı daha fazla beklemeyecekti. Onu tutup kendine çevirdi bedenini bedenine bastırdı. "Hala şaka mı?" diyerek onu kızdırmayı amaçlamıştı."B-ben uzun süre burada kalamam." Bu erkeğin fikirlerini gerçekleştirmemesi için söylenmiş gibiydi. "Burada kalmak istediğini sanıyordum." Çenesi kasılmıştı ve elleri, kızın sırtında yumruk haline gelmişti. Persephone, onun öfkesini hissedebiliyordu. "Bunun için bana kızamazsın." Demek istediği bu değildi ama onun, kendisine sinirlendiği düşüncesi genç kızı hala korkutuyordu. Hades'in ne yapacağı belli olmazdı ve o.. Kızın canını yakabilirdi. Şu ana kadar yapmamış olması Persephone'ye güven verse de sonra yapmayacağını bilemezdi. "Üzgünüm." "Neden gitmedin?" Hades, onu kolundan tutmuş sürüklüyordu. Sesleri kısıktı ve etraftakiler duymuyordu fakat merak ettikleri yüzlerinden okunuyordu. Kimisi korkmuş görünüyordu. Hepsi ama hepsi Hades'ten korkuyordu. "Ben.. bunu sana açıklamıştım." Kaçış yolu onu şkna etmemişti belli kii."Neden gitmedin?" Ses tonunu yükseltmişti ve Persephone odada ister istemez birkaç adım geri gitti."İstemedim." diye fısıldadı. Gözleri dolmuştu bile çoktan. "Seninle.. biraz daha vakit geçirmek istedim." İsteği Hades'i güldürmüştü ama aynı zamanda gözlerine arzuyu geri çağırmıştı."O zaman daha fazla vakit geçirelim, bebeğim." Erkeğin yanağına oradan da boynuna kayan eli, kıza ne istediğini hatırlattı. Evet, bunu istiyordu. Emin olamasa da Hades'le olan hiçbir şeye hayır demezdi.