9. Bölüm

247 19 0
                                    

"Benden korkman için bir sebep yok." Hades, hayıflanmaya başlamıştı bile. Onu korkutacak bir şey yapmamıştı. Gözlerinin önünde birine işkence etmek ve onu yere düşürmek dışında. Bu yaptıklarına o kadar alışmıştı ki karşısındaki kızın hassaslığını fark etmemişti.

"Bunu söylediğine inanamıyorum." Persephone, onun dediklerine inanmıyordu. Gözlerinin önünden o sahne gitmiyor, aksine sürekli yenileniyordu.

"Benden korkmaması gereken tek kişi belki de sensin." Sözlerinin onun üzerinde nasıl etki edeceğini bilmese de söylemişti. Tüm hayatını burada, onunla geçirecekti. Kadın onu istemese bile alışmalı ve buraya uyum sağlamalıydı.

"Seninle kalmak istemeyen tek kişiyim." Persephone bunu söylediğine inanamıyordu. Bunu, gerçekten bunu düşünmüyordu.

"Böyle düşündüğüne sevindim." Hades gerileyip ona sırıttı. "Çünkü benimle bir ömür herkese acı verecektir, özellikle de sana. Değil mi Persephone?" Hades alaycı tavrıyla acısını gizlemeye çalışsa da karşısındaki kızdan saklayamamıştı.

"Sana bol eğlenceler." Persephone, onunla dalga geçip gitmesine izin vermezdi ama cehennemde yaşayan birinin bile üzülebildiğini görmek içine dokunmuştu. Üstelik ona bu kadar yoğun duygular beslerken bunu yapması daha da canını sıkmıştı.

"Hades!" Persephone arkasından seslense de onu durduramamıştı. Erkek, hızlı adımlarla ondan uzaklaşıyordu. Ona yetişmek için koşmak zorunda kalmıştı. Kolundan tutup kendine çevirdiğinde Persephone nefes nefese kalmıştı. Ellerini onun omuzlarına yerleştirdi ve gözlerini gözlerine sabitledi.

"Öyle demek isteme-" Hades'in öfkesiyle cümlesi yarıda kesilmişti.

"Sakın bana öyle demek istemediğini söyleme." Omuzlarını silkerek kızın ellerini üzerinden çekmesini sağladı. "Ne demek istediğini gayet iyi biliyorum." Tepkisi fazla da olsa daha fazla dayanamazdı. Yanında sürekli mutsuz birini görmeye alışkın olsa bile, bu Persephone olduğunda her şey tersine dönüyordu.

"Yapacaklarımın sorumluluğunu üstüme almıyorum." Hades arkasını dönüp giderken, onun sözüyle kıza dönmüş ve tek kaşını kaldırarak ne yapacağını beklemeye başlamıştı. Ona bağırmasını ya da saldırmasını bekliyordu. Ama Persephone aksini yapmış kollarını boynuna dolamış ve dudaklarını dudaklarına bastırmıştı. 

ECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin