'Eile öösel lendas õhku auto keset teed. Pealtnägijad võtke ühendust politseiga' tuli uudistest.
Avia astus teleka ette ja vaatas mulle kurja pilguga otsa.
"See olid sina !?" ütles ta vihaselt.
"Võibolla" vastasin ma ning naeratasin.
"Violet ! Sa pead lõpetama selle ! Nad ei võta sind tagasi !" karjus ta.
"Miks sa siin üldse oled ?" küsisin ma ning tõusin ta ette püsti.
"Kuna ma tean, et sa lähed pööraseks !" ütles Avia.Ma pööritasin silmi ning lähenesin talle veidi. " Kui ma oleks sina, siis ma kardaks" ütlesin sosistades ning naersin.
"Ma ei karda sind.." ütles ta mulle vastu.
"Aga sinu omad kardavad" ütlesin ma ning seadsin oma sammud köögi poole.
"Me keegi ei karda sind" lausus ta järgi.Ma vaatasin tema poole ja naeratasin. "Ma saaks teist kõigist jagu" laususin ma.
Avia näoilme muutus. "Sa ei teeks seda enda omadele" ütles ta vaikselt.
"Ei teeks või? Viimati kui kontrollisin siis ma polnud teiega enam" ütlesin ma ning läksin talle lähemal."Nüüd kao siit!" majas hakkasid asjad värisema.
Avia ehmus. Ta kõndis kiirelt ukse juurde. "Ütle Shane'ile, et ma tervitan" ütlesin enne Avia ära minekut ja naeratasin talle.Kas Shane peab mind rumalaks ?
Shane on minusuguste liider, aga mitte minu.
Ma olen tugevam kui nemad.
Ta saatis Avia siia, et ta saaks minu tegemistest kõike teada.
Aga Avia on algaja..
Rumalad.Läksin kööki, võtsin klaasi vett ja toetusin vasta seina.
"Mis teil viga on ?" küsisin ma ja vaatasin Zack'i poole.
Kes seisis mu elutoas.
"Mis on teiega, et ilmute minu koju lihtsalt niisama ?" küsisin ma.
Zack lihtsalt seisis seal ja naeratas omaette."Te viskasite mu enda juurest välja nüüd luurate mu järgi" ütlesin ma ja kõndisin tema poole.
Zack vaikis. "Ma võin su siin koha peal ära tappa" sosistasin talle.
"Sa võid.." ütles ta vaikselt ning kõndis minust mööda.
"Sa võid olla tugevam aga sa pole targem" lisas ta ning vaatas minu poole."Sa ikka tead mida tüdrukule öelda " ütlesin ma.
Zack istus diivanile.
"Sa võid mu peas kolada, aga sa unustasid et sa näed seda mida ma tahan et sa näeksid" ütles ta ning naeratas õelalt.