Ma tõmbasin hinge ning ärkasin.
"On sul kõik korras ?" Lausus Zack, kelle põlvede peal ma olin.
Ma tõusin kähku püsti.
"Jah! Kõik on korras!" Ütlesin ma pahuralt.Zack pööritas silmi. "Lähme siis edasi" ütles ta.
Ma ei ptle Zack'ile ega teistele midagi sellest mis Ollie rääkis, sest ma toon Avia tagasi siia ja tulen ka ise tagasi..
Shane seisis peamaja ukse ees.
"Zack! Violet!" Hüüdis ta.
"Kuidas Avia'l on?!" Küsis ärevalt Zack.
"Halvasti..Ella sõnul ei ole meil võimalust loota.." ütles Shane.Ma vaatasin süütunndega maha.
"See polnud sinu süü.." lausus Shane.
Pomisesin enda ette."Aga ma siis lähen ? Jah?" Laususin ma. Üritades ignoreerida mis reaalsuses toimub.
"Ei! Ei lähe" lausus Zack ning vaatas minu poole.
Ma vaatasin teda segaduses pilguga
"Zack'il on õigus. Su võimed on nõrgad veel ja sa pole veel paranenud" lausus Shane vaadates kõiki mu haavu mu kehal."Minuga on korras.." ütlesin pahuralt.
"No olgu.. aga sa jääd vähemalt üheks päevaks siia ja jätad Avia'ga...hüvasti.." ütles Shane.
Ma vaatasin teda suurte silmadega.
"Olgu.." ütlesin vaikselt."Violet, sa võid sisse minna" ütles Shane näidates näpuga peamaja ukse juurde.
"Olgu.." laususin ning läksin peamajja sisse.Zack hakkas mulle järgi tulema, kuid Shane asetas oma käe ta õlale.
Zack vaatas Shane kummaliselt.
"Me peame rääkima Zack" lausus Shane tõsiselt.
"Hea küll ? Siin ?" Küsis Zack.
"Ei, mitte siin. Lähme metsa järve juurde, kus meil kunagi treening oli.." lausus ta.
Zack noogutas.
"Hei Tyler!" Hüüdis Shane ühele ellujäänule.
Tyler vaatas Shane poole.
"Kui keegi küsib siis me läksime patrullima" lausus Shane.
"Saab tehtud" ütles Tyler.Shane ja Zack kõndisid järve suunas.
"Zack, me peame Violet'il silma peal hoidma.." lausus Shane tõsiselt sügavale metsa vaadates.
"Miks ?" Küsis mõtlikult Zack.
Shane vaatas Zack'i poole.
"Ollie võib küll surnud olla.. aga ta on juba kord tagasi tulnud.."lausus Shane.
"Violet on nõrgas seisus ja Ollie võib seda ära kasutada.." lisas ta.
"Aga kuidas nad suhelda saavad ?" Küsis Zack.
"Ollie ja Violet'i veres jookseb sama veri.. mis tähendab et Ollie saab suhelda Violet'iga isegi kui ta ise surnud on.." lausus Shane.
"Mida me teeme ?" Küsis Zack.
"Jälgime Violet'i" lausus Shane, kõndides tagasi varjupaiga poole.