×

254 26 0
                                    

Iga pisemgi märk mu kehas, mis näitas emotsiooni oli kadunud.
Ma olin tühi seest.
Ma olin justkui välja lülitatud.

Zack ja Nicole läksid Ella juurde, kui kuulsid Ella vaikseid hinge tõmbeid.
Ella avas aeglaselt silmad.
Ta käed ja jalad olid sidemetes. Raskete põletus haavade pärast.

Nicole silitas Ella pead ja küsis hoolivalt "kuidas sa ennaast tunned?".
Ella vaatas sügavalt Nicole silma ja ütles sosinal "halvasti.."

"Ja Violet" küsis Zack, aga üritas mitte peale tükkiv olla.
Ella pööras pilgu Zack'i poole.
"Zack.." hakkas Nicole ütlema, kuid Ella segas vahele öeldes " see on okei".

"Violet'i pole enam.." lausus Ella tõsiselt.
Zack vaatas Ellale segaduses otsa.
"Ta on.. surnud.." valetas Ella külmalt.
"Aga sa ju ise ütlesid et temaga on korras?!" Tõstis Zack vihaselt häält.

Ella valetas kuna ta ei tahtnud mind tagasi enam. Ta nägi mis minust saanud on ja mis edasi saab.
Ma olen oht kõigile.
Ta tegi teene teistele. Öeldes et ma olen surnud ning hüljates mind sinna.

Valed olid usutavad.
" Jah! See oli enne seda kui ta murdus! Ta ei saanud hakkama. Talle tuldi sinna järgi. Ma üritasin teda ju päästa ! Aga ma sain oma tasu kätte!" Lausus Ella, vaadates haavade poole.

Zack'i raev tõusis. Ta hakkas omaette pomisema ja käsi rusikasse ajama.
"Zack. Välja. Kohe." Ütles kurjalt Nicole, kes märkas koheselt Zack'i emotsiooni muutust.

Taevas muutus tume halliks.
Sama toimus ka päris maailmas.
"Nad on siin.." laususin ma omaette.

"Nicole! Kähku! Me vajame igat abilist praegu! Nad on siin!" Lausus paanitsedes Andy.
Ta oli Shane'i parem käsi.

"Oota Nicole!" Karjus Ella, samal ajal püsti tõustes ja tema poole tormates.

Väljas käis tõeline mäss. Kõik võitlesid.
"Ollie.." lausus vaikselt Nicole, kui välja jõudis.
Ollie oli tulnud oma nii öelda ' sõdalastega' Shane'i omadele lõppu tegema.

Aga Ollie't ise polnud silma piiril.

Keegi haaras mu ümber kinni.
"Tere taas semu" lausus too blond kutt metsast, kes mind põhimõtteliselt sellesse seisundisse pani.

Astusin temast paar sammu tagasi.
"Näen, et oled muutunud" lausus ta mind vaadates.
Pööritasin silmi.
"Miks sa siin oled ?" Laususin ma külmalt.
Kutt naeratas ja vaatas maha.
"Sest sul on aeg tagasi tulla" lausus ta.

Varju tagaWhere stories live. Discover now