"ZITA!" začula sam glas kako sam izašla iz auta. Osjetila sam ruke oko sebe koje su me snažno zagrlile. Toplina toga tijela mi je pružala ugođaj. Znala sam tko je to istog trena. Okrenula sam se i susrela najslađe zeleno-plave oči.
"Dobro, Lou, i ti si meni nedostajao!" nasmijala sam se svome najboljem prijatelju koji me i dalje grlio.
"Tako mi je drago da te vidim!" nasmijao se te me još jače stisnuo u svoj zagrljaj. Postalo mi je zbilja vruće što je bilo logično, pa početak ljeta je, a ja sam imala hrpu robe. Švedska je hladna zemlja, trebalo se dobro obući.
Sada vas zanima što se dogodilo zar ne. Pa to sam ja, ponovno. Zita Watson. Sjećate se da sam odustala od školovanja zbog karijere? Shvatila sam da mogu oboje. Spojila sam ljubav prema glazbi i školovanje. U Švedskoj sama našla odličnu glazbenu školu koju sam pohađala. Nije me bilo čitave 2 godine. Kada samo pomislim kako su se svi osjećali, sjetim se sebe kada je Louis otišao. Da vas podsjetim, Louis Tomlinson mi je najbolji prijatelj, ali nije do slave, poznajemo se zbilja dugo. Nadam se da vam se nešto vratilo.
Pa od tada se puno toga promijenilo. Prije školovanja sam išla na turneje sa One Directionom zajedno sa moje dvije prijateljice, sjećate ih se? Stephanie i Eleanor? Ma morate se sjećati. Zaynove i Liamove djevojke? Sada se sjećate! Vratimo se na temu.
"Gdje su ostali?" upitala sam Louisa uzbuđeno.
"Čekaju te u kući." doslovno je skakutao oko mene. Voljela sam tog bedaka. Nasmijavao me.
Iz auta moga brata (sjećate se Matta, blizanca) sam izvadila svoje velike kofere i uputila se za Louisom u kuću. Iz ruke mi je uzeo jedan od kofera i dotrčao do prilaza. Otvorio je vrata, a ja nisam vjerovala da ću konačno vidjeti mamu, tatu i sve moje prijatelje.
Otvorila sam vrata i ostala šokirana.
"Iznenađenje!! Dobrodošla natrag!!" viknuli su svi koju su bili u kući. Ostavila sam kofer na ulazu i bez razmišljanja dotrčala do mame i bacila joj se u zagrljaj. Jedna suza mi je kliznula niz obraz. Bila sam bez riječi. Mama me izljubila kao i svaka druga majka.
"Mala moja! Pa kako si?!" držala me za glavu.
"Dobro sam mama, hvala. Kako ste vi?!" upitala sam sve nazočne.
"Z!!" začula sam pištavi glasić irskog naglaska. Okrenula sam se te istinktivno zagrlila osobu koja mi se približila. Ruke su mi se zaplele u njegovu plavu kosi. Niall Horan. Onaj što me pitao za vezu. Ma znam da se toga sjećate.
"Nialler!!!" viknula sam dok me vrtio. Stvarno mi je falio taj idiot. Spustio me i namješio mi se. Prišla sam sljedećoj osobi koja je stajala uz mene "Yo Hazz!" pružila sam ležerno šaku prema Harryu, a on je učinio isto. Kada su se dotaknule rastvorili smo ruke. To je bilo naše rukovanje. Harry i ja smo se dogovorili da se ne grlimo. Ne znamo zašto, ali awkward je.
"Vidi, vidi. Netko se i mene sjetio." nasmijala mi se moja najbolja prijateljica te glumila uvrijeđenu.
"Elly, obojala si kosu?" zbunjeno sam ju pitala nakon što smo se zagrlile. Oduvijek je bila povučena i nije joj se sviđala pozornost, a sada je imala niti manje niti više nego crvenu kosu. Iskreno, prilično joj je dobro stajala. Liam se progurao do nas i nezadovoljno pružio Eleanor 10$. Zbunjeno sam ju pogledala, ali mi je odvratila sa 'ne pitaj' pogledom.
"Payno!!" skočila sam Liamu na leđa. Ni sama ne znam kako sam to uspjela s obzirom da je gledao prema meni, tako da ne pitajte bolje.
"Što si mi kupila?" pitao me sa osmjehom. Taj dečko je tako glup, naravno da nije.
"Zašto bi ti što kupila?" zbunjeno je upitao Zayn kojemu sam istog trena mahnula, a on mi je poslao zračnu pusu. Nemojte krivo shvatiti. Mi smo samo prijatelji, a i on je sa Steph.
"Ustvari ti i jesam nešto kupila." rekla sam. Nisu to očekivali vjerujem. Ogledala sam se oko sebe u potrazi za izgubljenim koferom. Pa da, ostao je na ulazu. Otrčala sam do kofera i izvukla majicu sa natpisom I ❤ Sweden. Donijela sam mu je.
"Nisi našla ništa bolje." gunđao je. Samo sam zakolutala očima. Iza njega je stajala Steph. Prišla sam joj te ju zagrlila.
"Nedostajala si mi." prošaptala mi je na uho. Naježila sam se od ne nadanog vlažnog zraka.
"I ti meni." uzvratila sam joj.
"Ako ste završili idemo jesti! Vidiš ti kako ova torta lijepo izgleda!" žalio se Niall. Bilo je i više nego očigledno da je bio gladan, ustvari, on je uvijek gladan. Torta je zbilja lijepo izgledala. Na sredini je stajala slika sa jednog od koncerata. Mama nas je jedva uslikala onako skupa. Vjerujem da je to ta slika. Iznad slike je čokoladom pisalo Dobrodošla natrag Z! Morala sam se nasmijati na to.
Škola je službeno gotova, a moj život konačno počinje. One Direction je zadužen, ustvari se se prijavili, trenirati me da uspijem u glazbenom svijetu. Moje putovanje kreće od sada. Dobro, možda prvo pojedem tortu i odspavam, ali onda sigurno.
[Pa ljudska bića moja, WTF MARTINA? Dobro, uglavnom. Stigla je i druga sezona ROBD (Road of becoming Directioner) koju ste tako željno iščekivali. Znam da niste, al ajde. Nadam se da ćemo se zabaviti jer imam prezakon ideju za ovu sezonu. Hope you like it!]
YOU ARE READING
We're Taking Over The World [ROBD - II. sezona]
FanfictionZita se ponovno vraća u novoj i još napetijoj knjizi. Kako je njena karijera u usponu tako i ona napreduje, ali nije svjesna napora i truda koji će morati uložiti kako bi uspjela. Uz pomoć najboljeg prijatelja i njegovog 'tima' će pokušati napraviti...