Part 19

796 76 27
                                    

"Znam da ste primjetili da nismo sasvim potpuni." započeo je Liam i zvučao je jako nesigurno.

"Na nama je da vam kažemo." dodao je Harry.

"Naš prijatelj Zayn se odlučio na malo veći korak i svoju budućnost." rekao je Niall.

"Od danas više nije u bendu, ali moramo ga poštivati, i njega i njegovu odluku." završio ne Louis, a glas mu je zadrhtao. Ovo je bilo stvarno teško ga slušati, ali morali smo se pomiriti s time, ako Zayn misli da je to dobro za njega, tko smo mi da mu sudimo.

U publici su se vidjela zbunjena lica koja su međusobno izmjenjivala poglede. Nikome nije ništa bilo jasno. Louis se okrenuo prema meni i brzo me pogledao. Podignula sam ruku u znak like i kimnula glavom. Louis je uzdahnuo i vratip pogled prema publici.

"Jeste li još uvijek uz nas!?" viknuo je na mikrofon nesigurno. Glasna buka se rasprostri arenom. Nevjerovatnan osjećaj. Mogla sam osjetiti sreću koja je pogodila dečke.

*  *  *

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

* * *

Ponovno smo bili u autobusu i ja sam sama ležala na krevetu i tipkala po mobitelu. Twitter je bio prepun tweetova o Zaynovom odlasku. Začudo, većina je bila pozitivna. Moje listanje je prekinula poruka. Otvorila sam ju i skoro dobila srčani.

'Super koncert. Lijepo je kako su to Directioneri primili. Kako su dečki i ti? Nedostaješ mi ti i tvoje društvo, nisam te zaboravio ;)' ~ Zayn

Počela sam drhtati. Zayn se ozbiljno javio. Nisam znala što odgovoriti na poruku. Falio mi je Zayn i naše noćno čavrljanje. Sada je ispod mene prazan krevet izdisao hladnoću. Voljela bi da je tu, ali stvarno sam ponosna na njega i što je odabrao put iako mislim da mu je u 1Du bilo odlično.

Skupila sam hrabrosti i uspjela natipkati poruku i odgovoriti mu. Mislim da je najbolhe da za sada ništa ne govorim dečkima. Uzrujalo bi ih da saznaju da komuniciramo.

'Imaš njihovu podršku Zayn, i moju isto :D. Krevet ispod moga je prazan i tužno je bez tebe, nedostaješ i ti meni. xx'

Ubrzo sam dobila odgovor.

'Možemo li pričati negdje nasamo? Slučajno sam u gradu, a ne želim da dečki saznaju, a pogotovo ne Steph. Uništilo bi ju to.' ~ Zayn

Željela sam ga vidjeti, jako, ni nisam li tako izdavala dečke. Briga me. Zayn je moj prijatelj, moram biti uz njega.

Brzo sam mu napisala da se nađemo za 10 minuta u parku koji sam vidjela dvije ulice dalje. Odložila sam mobitel i brzo se obukla najležernije moguće. Što reći dečkima? U glavi mi se redalo milijun izlika, ali niti jedna moguća. Kasnila sam pa sam samo izašla u nadi da neće pitati.

"Zita?" zazvao me irski naglasak čim sam koračila van. Kvragu "Kamo ćeš?"
"Do trgovine." nesigurno sam rekla polako se okrenuvši.

"Ti do trgovine?" počeo se histerično smijati na što me uvrijedio.

"Stvarno želiš znati? E pa žensko sam OK. Ti mi želiš kupovati uloške?" prekirižila sam ruke i bijesno ispalila. Nisam mogla vjerovati što sam upravo rekla. Sve u svemu, upalilo je.

"Samo ti idi!" podignuo je ruke i doslovno me izgurao van. Moja laž je začudo upalila.

Popravila sam jaknu i uputila se prema parku.

* * *

Stigla sam u park i dok sam se ogledala oko sebw ugledala sam poznato lice kako sjedi na klupi. Zatrčala sam se i zagrlila ga.

"Zayn!!" viknula sam "Nedostajao si mi!"

"I ti meni Z." osjetila sam kako se nasmijao.

"Kako si? Sviđa ti se normalan život?" počela sam sa pitanjima, ali me Zayn zaustavio prodrmavši me.

"Hej, hej. Pričat ću ti sve kasnije. Sada te želim upoznati sa nekim." odmaknuo se i pogledao u smjeru odakle sam ja maloprije došla. U našem smijeru se kretala vitka plavuša. Imala je tamne naočale, ali ja sam ju svejedno uspjela prepoznati. Približila nam se i stala uz Zayna.

"Gigi?" zbunjeno sam gledala u djevojku koja mi se smješkala još uvijek u nevjerici što ispred mene stoji Gigi Hadid.

"Hej, ti si sigurno Zita." pružila mi je ruku nasmijavši se. Prihvatila sam ju nakon čega se ona primaknula Zaynu koju ju je rukom uhvatio oko struka.

Vilica mi je pala do poda.

"Zita, ona je moja djevojka." sada sam bila sigurna. Svijet je stao na trenutak sve dok se nisam rasplamsala.

"ZATO SI OSTAVIO STEPH?!" viknula sam najjače nego ikada. Zayn je problijedio "SERONJO! NISI JOJ MOGAO REĆI DA IMAŠ DRUGU!?" okrenula sam se prema Gigi koja je izbezumljeno stajala "Gigi ovo nema veze s tobom. Ti si super, ali on je preveliki seronja." bijesno sam se okrenula na peti i već u sljedećem trenutku trčala u smjeru autobusa.

Na kauču su sjedili Liam, Eleanor, Harry i Louis.

"Što se tebi dogodilo?" upitao me Harry jer sam bila uspuhana. Steph nije bilo zato sam im odlučila reći.

"Radi se o Zaynu." došla sam do zraka.
"Okay..." Liam je produžio A.

"On je sa Gigi Hadid!!" viknula sam.

"Zita-" počeo je Louis, ali sam ga prekinula.

"Možete li to zamisliti!? A samo što je prekinuo sa Steph." vikala sam.

"Ovaj-" počela je Eleanor, ali sam i nju prekinula.

"Zato je i prekinuo sa Steph 100%!!" sada sam stvarno bijesnila.

"ZITA!" viknuo je Louis na mene nakon čega je dobio moju pažnju. Pokazao je prstom iza mene i brzo sam se okrenula. Tamo je stajala ukopana Steph. Iz ruke joj je ispala zdjelica sa pahuljicama, a izraz lica joj je bio mračan, tuža i iznenađen.

U sljedećem trenu je bila na koljenima, a suze su se spuštale njenim blijedim obrazima. Potrčala sam i zagrlila ju. Naslonila je glavu na moja prsa i bez jecaja ili grimasa, suze su se samo nizale u skladu.

"Stephanie." prošaptala sam, ali nisam dobila reakciju "Steph, reci nešto molim te." ponovno ništa. Obrisala sam joj suze i osjetila kako je hladna. Jače sam ju stisnula, a njeno tijelo se počelo opuštati. Strah mi je kolao žilama. Njene oči su se zatvorile.

"LOUIS!!!! ZOVITE HITNU ODMAH!!!!" vikala sam iz petnih žila pokušavajući osoviti prijateljicu na noge "Stephanie, Steph, probudi se. Pogledaj me, molim te." šaptala sam joj dok me oblijevao hladan znoj. Ja sam kriva. Za sve sam ja kriva.

We're Taking Over The World [ROBD - II. sezona]Onde histórias criam vida. Descubra agora