Prologi

2.7K 135 12
                                    

"Joo", vastaan, kun paras ystäväni soittaa minulle.
"SÄ..ET...IKINÄ...USKO...MITÄ...MÄ...LUIN?" tuo vastaa ja hänen äänestään voi kuulla hänen itkeneen.
"Onko kaikki ok?", vastaan.
"Harry, kaikki on enemmän kuin ok", tuo vastaa.
"Kerro", kysyn. Minua kiinnostaa tietää, mitä tekoblondilla on asiaa.
"LOUIS TOMLINSON TULEE DUBLINIIN", kuulen langan toisesta päästä.Ja sillä hetkellä kaikki muu tuntuu täysin merkityksettömältä.

-

Minä olen tavallinen, 20-vuotias miehenalku Irlannista. Harry Styles. Opiskelen leipuri-kondiittoriksi parhaan ystäväni kanssa. Minulla on kiharat, tummat hiukset ja vihreät silmät. Ja minä rakastan suomalaista laulajaa, Louis Tomlinsonia, joka on siis tulossa ensimmäistä kertaa Irlantiin. Olen ollut hänen faninsa alusta asti, eli noin viisi vuotta. Hän on 22, omistaa ruskeat hiukset, siniset silmät ja täydellisen äänen. Rakastan häntä melkein enemmän kuin tyttöystävääni, Viviania.

-

"Äitiiii mä oon jo 20, mä selviin Dublinissa ja Niall tulee mun kanssa", vingun.
Kyllä, asun edelleen äitini kanssa koska, no, miksen asuisi?
Äidin täytyy todellakin ymmärtää, että tämä on minulle tärkeämpää kuin mikään.
"Mutta entä jos jotain sattuu? Jos eksytte tai teidät ryöstetään tai..", äiti väittää.

"Äiti mitään ei tapahdu", vastaan huokaisten, "tää on oikeesti tärkeetä."
"Paljonko ne liput maksaa?" äiti huokaa hetken kuluttua.
"KIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOSKIITOS!" huudan ja syöksyn halaamaan äitiäni.
"Hei en mä luvannu vielä mitään", äitini vastaa, mutta kun hän kietoo kätensä ympärilleni, tiedän, että pääsen näkemään idolini livenä.
"Ne tulee kuukauden päästä myyntiin", vastaan hymyillen.

-

~WhatsApp~
Harry: ARVAA MITÄ
Vivian: Kerro rakas :D<3
Harry: Tommo tulee Irlantiin!!!!
Vivian: Tommo?
Harry: Louis Tomlinson
Vivian: Se jonka kuvia sulla on seinällä ja sun pussilakanoissa ja vaatteissa?:D
Harry: Joo, just se!!! EN VOI USKOO
Vivian: Vähänkö siistiä! Pidä hauskaa!:)
Harry: Joo varmasti pidän!:)

-

En tunne suurtakaan omantunnontuskaa kun en pyydä Viviania mukaani, vaikka teemme lähes kaiken yhdessä. En vain voinut kuvitella tyttöä mukaani, sillä tiesin, ettei häntä kiinnostanut tippaakaan joku Louis Tomlinson. Sitäpaitsi, jos hän tulisi mukaamme, emme voisi jonottaa montaa yötä, emmekä fanittaa täysillä.

Mun tosiaan piti olla koskaan julkasematta tätä, ja todennäkösesti kadun heti huomenna.

Juu u, saapi nähdä mitä tästä tulee :D Inspiraatio vaan iski yhtäkkiä B) Yritän sekotella tähän erilaisia tekstejä (WhatsApp-keskusteluja, twiittejä, Facebook-postauksia, blogia ja ihan normaalia kerrontaa) joten toivon ettei tästä tuu kovin sekava :P Ja tolle kuvalle tuolla ylhäällä saa aina nauraa ihan vapaasti XD

Vaikka luulen monen nyt ajattelevan että "kopioin" idean yhdeltä lempikirjoittajaltani (neajuuliaa), en tehnyt niin. Inspiroiduin englanninkielisestä ficistä Youtube sensation. Neajuuliaan kirjoittama ficci ei liity tähän ficciin mitenkään, vaikka täydellinen onkin, sillä kun hän julkaisi ensimmäisen osan, oli mulla täällä jo 10 osaa valmiina ^-^

❤; IsacMalik

Ps: tässä vielä linkki Youtube sensation-ficciin:
http://w.tt/1HllgmQ

Fanboy - Larry Stylinson (FIN)Where stories live. Discover now