6 - 151215

1.3K 124 39
                                    

Näin hänen sulavat juoksuliikkeensä. Hän teki maalin! HÄN TEKI MAALIN! Koko yleisö hurraa ja nousee seisomaan. Olen eturivissä ja hän hölkkää suoraa luokseni. Hänen siniset silmänsä säihkyvät onnellisuutta. Kun hän tulee luokseni, kehun häntä ennen kuin suljemme silmämme ja huulemme kohtaavat. Se ei ole pitkä suudelma, mutta siinä on tunteita. Kun irtaudumme, hän juoksee takaisin kentälle ja heiluttaa minulle kättään. Olen onnellinen.

-

"Harry Tomlinsoon", kuulen ystäväni äänen.
"Ai, onko hän nykyään Tomlinson?" kuulen selvästikin äitini naurahtavan.
"Etkö tiennyt heidän menneen naimisiin?" tekoblondi kysyy muka yllättyneesti.
"En mäkään. Missä välissä oon jättäny Vivianin?" mumisen.
"Missä välissä oot kääntyny homoksi?" äitini naurahtaa.
Onneksi hänellä on hyvä huumorintaju.
"Silloin kun rakastuin Louisiin, varmaankin", vastaan virnistäen.
"Tiedäthän että vaikka oisit homo, rakastaisin sua yhtä paljon?" äitini kysyy ja pörröttää hiuksiani.
"Tiedän", vastaan hymyillen, "ja lupaan olla homo heti kun Louis rakastuu minuun."
Seuraavaksi seuraa kuulutus siitä, kuinka lento on laskeutumassa Lontooseen. Minua jännittää, tapaisin idolini huomenna, vaikka ensin näytti siltä, ettemme näkisi koskaan!

-

Hotellihuoneemme on valtava ja vanilijantuoksuinen. Jakaisimme Niallin kanssa parisängyn ja äitini ottaisi toisen sängyn. Huoneessamme on myös kylpyamme! Huoneemme on viidennessä kerroksessa ja näkymät ovat valehtelematta kauniit. Näemme huoneestamme jopa Big Benin.

-

"Haluatko lähteä tänään shoppailemaan, kun tässä on vielä aikaa ja äitisi joutui lähtemään sinne työjuttuihin?" Niall kysyy minulta.
"Lähdetään vaan, haluan näyttää huomenna hyvältä kun tapaamme Louisin", vastaan.
"Mieti! Me oikeasti näemme hänet, saamme halata häntä ja nimmarit häneltä!" Niall hehkuttaa.
"Se on enemmän kuin mistä olen uskaltanut unelmoida", henkäisen.
"Älä vain! Sitäpaitsi hän on kuulemma hyvä jalkapallossa!" tekoblondi intoilee.
"Voiko suomalaiset olla?" virnistän.
"En tiedä muista, mutta ainakin Louis on", ystäväni naurahtaa.

-

Olemme kierrelleet kauppoja useita tunteja ja löytäneetkin jotain. Ostimme samanlaiset, hauskat propellilippalakit ja lisäksi ostimme sellaisen myös Louisille - helvetti, me voimme oikeasti ostaa hänelle jotain! Voimme ostaa hänelle mitä vain, ja saisimme itse antaa hänelle ostoksemme. En oikeastaan ole vieläkään sisäistäneet asiaa, että tapaisimme Louisin oikeasti. Tai no, en tietenkään voi puhua Niallin puolesta.

-

Makoilemme sängyllämme ja juttelemme. Tai no pikemminkin haaveilemme - haaveilemme kuinka Tomlinson rakastuisi jompaan kumpaan tai meistä tulisi parhaita ystäviä. Kuinka Tomlinson kertoisi haluavansa tavata meidät uudelleen ja antaisi ehkä jopa ilmaisliput Dublinin keikalle. Ei, emme ole haudanneet keikkahaaveitamme kokonaan, todellakin haluamme kuulla hänen laulavan livenä.

-

WhatsApp

Harry: Terkkuja Lontoosta!<3
Vivian: Terkkuja Irlannista!:D<3
Harry: Tääl on niin siistiä!
Vivian: Tääl ei :p
Harry: *kuva*
Vivian: Big Ben (y) :)
Harry: Ja OMFG NÄÄN LOUISIN HUOMEN
Harry: JA SAAN PUHUU SILLE
Harry: JA HALAA SITÄ
Harry: Oikeest tää on enemmän mitä oon ikin unelmoinu!
Vivian: Rauha jätkä!:D Se on vaan yks suomalainen mies!
Harry: Ei
Harry: Se on mulle paljon enempi
Vivian: Pitäiskö olla mustasukkainen?:D
Harry: Oo jos tykkäät xd
Vivian: Tykkääks joku olla mustasukkanen?
Harry: En mä tiedä. Tykkääksä?
Vivian: En todellakaan.
Vivian: Mut ehkä mä vähän oon
Vivian: Ku se Tomlinson on aika hyvännäkönen
Harry: Tuskin se haluaa mua sulta viedä :D
Vivian: Jos haluais, onnistuisko se?
Harry: ...
Vivian: ...
Harry: Öitä kulta<3<3<3
Vivian: Jaa öitä

Heoo kaikki! Wazzap? Jee huomen Harry ja Niall näkee Louisin!;) Vai näkeekö? Let's see!

Mäkin ehdin taas kirjotella tänä- ja huomisiltana, koska huomenna on vaan enkunkoe eikä tarvii ku vähän kerrata sanastoo :) Ja lauantaina pääsen ekaa kertaa ulkomaille (jopa Haaparantaan asti) WOOHOO!:))

Btw, näkyyks teillä tuo kuvq tuolla ylhäällä? Mä nään koneella mutta en puhelimella :/

❤; IsacMalik

Fanboy - Larry Stylinson (FIN)Where stories live. Discover now