13 - 251215 (II)

1.1K 136 88
                                    

Louis istuu sohvalla ja minä nojatuolilla. Molempien katseet ovat kiinnittyneet televisioruutuun jolla pyörii jouluinen elokuva. Yritän keskittyä siihen, mutta siitä ei tule mitään. Tälläkertaa Louis suuteli minua selvinpäin.

Kun elokuvan lopputeksit alkavat pyöriä, uskallan kääntää katseeni idoliini. Heitän hänelle kaukosäätimen ja käsken hänen etsiä televisiosta jotain mielenkiintoista. Hän nyökkää ja kääntää katseensa takaisin televisioon alkaen keskittyneesti kanavasurffailla. Kieltämättä, hän on älyttömän suloinen keskittyessään.

Minun täytyy olla kuitenkin varovainen, en mielelläni jäisi uudelleen kiinni hänen tuijottamisestaan.

"Ei täältä tuu mitään", Louis tuhahtaa hetken kuluttua.
"Okei, no, mitä sä haluaisit tehdä?" vastaan.
"Tietää susta asioita", tuo toteaa ja kääntyy katsomaan minua hymyillen.
En ole tajunnut, ettei hän tiedä minusta juuri mitään, vaikka minä tiedän hänestä lähes kaiken.
"Mitä sä haluat tietää?" virnistän.
"Seksuaalinen suuntautuminen? Parisuhdetilanne? Milloin oot viimeisen kerran ollu vakavassa parisuhteessa?" tuo luettelee kysymyksiä.
Kysymykset eivät ole mieluisia.
"Eh olen hetero", mumisen ja mielessäni lyön itseäni.
"Silti sä annoit mun suudella sua?" tuo hämmästyy.
"Joo, sä saat mut ajatteleen asioita tosi erilailla, saat mut sekasin", virnistän, "tällähetkellä oon sinkku ja erosin mun pitkäaikaisesta tyttöystävästä seitsemästoista päivä."
Louis näyttää mietteliäältä ja on hetken hiljaa.
"Vittu", tuo tuhahtaa ja huomatessaan kysyvän katseeni hän jatkaa, "te erositte mun takia, eikö?"
En haluaisi myöntää hänelle.
"Joo.. Tai siis ei! Tai no, saattoi se olla osasyy siihen", mutisen.
"Anteeksi Harry?" tuo kysyy aidosti pahoillaan.
"Jos et olisi yrittänyt suudella minua, luulisin hänen tulevaa lastaan omakseni", kerron.
Ei minun tätäkään ollut tarkoitus paljastaa.
"Tarkoitatko-" Louis aloittaa, muttei ehdi pidemmälle kun keskeytän hänet,
"Joo, tarkoitan. Hän oli pettänyt minua ja odottaa lasta toiselle miehelle."

Välillemme syntyy kiusallinen hiljaisuus, eikä kumpikaan osaa sanoa mitään. Tuijottelen sylissäni lepääviä käsiäni ja minusta tuntuu että niiden ei pitäisi olla siinä. Siirtelen käsiäni, mutta kaikki paikat tuntuvat huonoilta.

"Voinko soittaa tuota pianoa?" Louis rikkoo hiljaisuuden.
Nyökkään ja vastaan:
"Tietenkin, mutta sitä ei ole soitettu kolmeen vuoteen, sillä isoäitini kuoli, emmekä minä tai äiti osaa soittaa sitä."
"Haluaisin soittaa sulle mun kappaleen, jota ei oo vielä julkastu, haluan tietää mitä tykkäät siitä", Louis sanoo noustessaan. Hän kävelee pianon luo ja istuu jakkaralle. Minäkin nousen ja jään seisomaan pianon viereen. Louis etsii hetken oikeita sointuja, ennen kuin alkaa soittaa. Pian hänen kaunis äänensä täyttää huoneen:

" It's inevitable everything that's good comes to an end

It's impossible to know if after this we could still be friends, yeah

I know you're saying you don't want to hurt me

And maybe you should show a little mercy

The way you look I know you didn't come to apologize

Hey, hey, hey

Oh, why you're wearing that to walk out of my life

Hey, hey, hey

Oh, even though it's over you should stay tonight

Hey, hey, hey

If tomorrow you won't be mine
Won't you give it to me one last time

Oh, baby let me love you goodbye"

Kun viimeiset soinnut ovat päässeet ilmoille voin päästää pidättelemäni ilmat keuhkoistani.
"Louis, se oli kauneinta mitä olen koskaan kuullut", soperran katsoessani häntä silmiin, "ja mä oon kuitenki kuullu kaikki sun julkasemat kappaleet."

Mä vaan rakastan Love you goodbyeä.

Tässä tulee muutama tämmönen perus tylsä osanen joulusta, mutta mä lupaan, että pian tapahtuu jotain dramaattista (;

Ja joo, viimeosassa sanoin että voitte arvailla mun ulkonäköö ja nimee ja jotain, joten kai ten ansaitsette vastauksiaki:D
-Mun nimi on Taru
-Oon 157,3cm lyhyt
-Mun silmät on semmoset vihreen ruskeen sekotukset, en osaa kuvailla paremmin B)
-Mun hiukset on semmoset perus millaset puolella suomalaisista on:p
-Ja mun hiuksien pituus... No, helpoiten sanottu että mulla on semmoi ananastyylinen hiustyyli nykyään B)
-Ketään ei kiinnostanu

❤;IsacMalik

Fanboy - Larry Stylinson (FIN)Where stories live. Discover now