Kun viimein jaksan avata silmäni, tajuan kellon olevan yli puolenpäivän. Mutta menee hetki tajuta, että tänään on sunnuntai, enkä ole myöhässä koulusta. Tajuan myös sen, että pääni on ihan älyttömän kipeä, eikä oksennus pysyisi sisälläni enää kauan. Eilen taisi mennä kovaa..
Menen vessaan ja tyhjennän vatsaani vessanpönttöön, ennen kuin alan etsiä peilikaapista särkylääkettä. Se on tietenkin virhe - näytän järkyttävältä. Vihreitä silmiäni koristaa tummimmat silmäpussit mitä olen koskaan omistanut.
Teen myös toisen virheen - haistan pitkiä kiharoitani. Vahva alkoholi on selvästi erotettavissa. Päädyn vain riisuutumaan nopeasti ja astumaan suihkun alle.
Kun olen saanut särkylääkkeen otettua, käytyä suihkussa ja vaihdettua mukavaa vaatetta ylleni, alan miettimään eilistä. Kauhukseni tajuan, ettei minulla ole mitään muistikuvaa bilepaikalle saapumisen jälkeen. No, sekin on kieltämättä erittäin Harrymaista.
-
~WhatsApp~
Harry: Mikäs olo? ;p
Niall: Turpa kiinni nyt
Harry: Voi onko pikku Nialleril huono päivä?:o
Niall: Haista paska.
Harry: Onko tuo kivasti sanottu? Tuhma poika:(
Niall: Oikeesti, haista pyhä paska ja jätä mut rauhaan.-
Tiedän kyllä tekoblondin kärsivän vielä minuakin pahemmasta darrasta, vaikka todennäköisesti minä joinkin enemmän. Mutta minkä minä luonteelleni voin, minun on yksinkertaisesti pakko kuittailla Niallille.
-
~WhatsApp~
Vivian: Rakaas?
Vivian: Kultaa?
Vivian: Harry?
Vivian: Harry
Vivian: Harreeeeeh?
Vivian: Harryyyyyy?
Vivian: HARRYY
Vivian: Harry Edward Styles?
Vivian: Etkai oo taas juomas :|
Vivian: Ois asiaaa....
Vivian: TÄRKEETÄ
Vivian: SOITA
Vivian: Okei ei sitte juo rauhassa
Vivian: En sano "muista kohtuus" koska et kuitenkaa muista
Vivian: Öitä vaan sullekki.Harry: Sorii Vivs❤
Vivian: Opettelisit rajottaan.
Harry: En haluu rajottaa viel
Harry: Mielummi nyt ku ei oo muksuja
Harry: Ja toivon oikeesti että niitä ei oo vielä kymmeneen vuoteen :D
Harry: Mut sulla oli jotain asiaa, rakas?❤
Vivian: Äh ei se ollu tärkeetä, en muista sitä enää:') Oot rakas❤ Tsemiä darran kans!
Harry: Okei. Säkin oot ❤ Ja sitä tarvitaan!..-
Toivottavasti Vivianin asia ei oikeasti ollut tärkeä, naisista kun ei aina ota selvää. Tai toivottavasti Vivian ei ole suuttunut minulle ja suunnittelemassa tapaa jättää minut. En välttämättä ehkä kestäisi sitä. Ei, en todellakaan kestäisi, Vivian on lähes kaikkeni. Tekoblondin ystäväni ja Louis Tomlinsonin lisäksi.
Vivian muuten joskus kysyi, kumpi on minulle tärkeämpi, hän vai Louis.
Ja taisinpa vahingossa aiheuttaa kiusallisen hiljaisuuden.
En tainnut myöskään koskaan vastata siihen kysymykseen.
Louisin musiikki on terapiani. Rentoutumiseni. Louisin ääni on lempiääneni. Voisin käyttää tunteja vain katsoakseni hänen haastattelujaan, joissa hän puhuu englantia. Hänen suomalainen lausumistapansa on suloinen. Olisipa mahtava päästä juttelemaan hänelle ja kuulemaan tuon englantia livenä. Tai no, välispiikeissä tulen kuulemaan sen, tietenkin, mutta se ei ole sama.
Ja sitten tajuan. Tajuan että tänään on se päivä. Se päivä, kun kerrottaisiin, kuka tuota jumalaa pääsisi tapaamaan kasvotusten. Kaivan puhelimeni ja avaan instagramin.
Olen ehkä hieman pettynyt. Tai no, en minä koskaan ajatellutkaan että minulla olisi suuria mahdollisuuksia päästä tapaamaan idolini kasvotusten, mutta pettymys on silti suuri. Niall ei myöskään voittanut.
No, huomenna saisimme liput, eikä itse keikkaankaan enää olisi ikuisuutta. Onneksi.
Hehee mähän oon ruvennu aktiiviseks! Noeivaa en pysty olla julkasematta näitä koska haluun et tiiätte mitä tapahtuu XD Kyl tää tahti sit hidastuu ku valmiit osat loppuu :p Mutjoo, mitäs tykkäätte?c: Muistakaa votettaa ja kommentoida;)
❤; IsacMalik
Ps. Valma, tuo pyhä paska oli sulle :*