"Hei muuten, haittaako sua jos Niall tulee meille perinteisesti illalla? Voin toki perua sen tältä vuodelta, hän ei tiedä että olet täällä. Hän on meillä vuosittain jouluaterialla ja lahjojen jaossa, sillä hänen vanhempansa menehtyivät auto-onnettomuudessa kun olimme viisitoista. Hän muutti nuorisokotiin ja siellä joulu oli niin ikävä, että otimme hänet siitä lähien joka joulupäivä tänne, eikä se perinne ole katkennut vaikka hän asuukin jo omillaan", selitän.
"Tietenkin Niall saa tulla", Louis vastaa hymyillen aidosti.
"Kiitos", huudahdan ja syöksyn halaamaan toista. Pian kuitenkin irroittaudun nolona.
"Eikö sua oikeasti ahdista olla kahden fanin ja toisen äidin kanssa jouluna?" varmistan.
"Ei tietenkään! Mehän voisimme vaikka laulaa joululauluja yhdessä, voisin säestää?" sinisilmäinen ehdottaa.
"JOO! Taisiis, kun isoäitini eli, oli hänellä tapana jouluisin soittaa joululauluja ja lauloimme yhdessä. Äitikin rakastaisi sitä!" innostun.
"Okei, joululauluja tiedossa! Toivottavasti osaan ne oikein englanniksi", toinen virnistää.-
Louis Tomlinson @Louis_Tomlinson
Hyvää joulua Twitter! Hyvää joulua myös perheelle Suomeen❤ Nähdään pian äiti :') #joulu #joulupoissakotoa
Harry Styles @harrystyles
@Louis_Tomlinson hyvää joulua Loulou! Toivottavasti mekin nähdään sut @Niall_Official kans pian! Me vietetään joulu perinteisesti yhdessä :)
Louis Tomlinson @Louis_Tomlinson
@harrystyles @Niall_Official pitäkää hauska joulu, aamupalapojat!;)
Niall Horan @Niall_Official
@harrystyles @Louis_Tomlinson OMG TÄSTÄ TULI JUST VARMAAN PARAS JOULU IKINÄ!! KIITOS LOUIS!
-
Hymyilen ystäväni twiitille, enkä aio kertoa hänelle etukäteen, että hän tapaisi jälleen idolinsa. Minua huvittaa ajatella, mikä hänen reaktionsa on illalla, jos pelkkä twiitti Louisilta sai sen tuntumaan parhaalta.
"Haluatko auttaa minua jouluillallisen kanssa? Meidän pitää kattaa pöytä, sytyttää kynttilät, laittaa paukkukakit esille, paistaa piparit ja joulutortut, keittää perunat, asetella kaikki tarjolle. Meillä on enää kaksi tuntia aikaa, ennen kuin äiti tulee kotiin neljältä!" alan stressata. Louis laskee kätensä rauhoittavasti olkapäälleni.
"Älä stressaa, hassu, tietenkin minä autan", tuo sanoo hymyillen.-
Laitan tortut uuniin ja vilkaisen aikaansaannostamme - ei huono. Seuraavaksi siirrymme piparitaikinan kimppuun. Kaulimme taikinan yhdessä nauraen puolet ajasta, sillä no, se ei ollut erityisen helppoa. Kun taikina on kaulittu erittäin epätasaisesti, alamme painelemaan muoteilla kuvioita taikinaan. Tai no, puolet ajasta käytämme taikinan syöttämiseen toisillemme.
Otan tortut uunista ja annan Louisin jatkaa pipareiden kanssa, sillä itse siirryn perunoiden kuorimiseen. Jonkinaikaa vain juttelemme ja teemme omia töitämme, kunnes tunnen vahvat käsivarret vyötäröni ympärillä.
Miljoonat ilotulitteet räjähtävät vatsassani ja erittäin tyhmä hymy kaartuu kasvoilleni. Hyvä mieli valtaa kehoni ja voisin jäädä hetkeen ikuisesti.
Kuin takaapäin tuleva halaus ei olisi tarpeeksi, hän painaa vielä päänsä olkapäälleni ja alkaa kuiskailla korvaani. En ymmärrä sanoja, joten oletan sen olevan jotain vierasta kieltä, ehkä suomea? Kylmät väreet lävistävät kehoni, mutta en anna sen häiritä. Yritän silti keskittyä siihen asiaan jolla on juuri nyt vähiten merkitystä - perunoiden kuorimiseen.
Tylsä ja lyhyt ja tönkkö - perus mun kirjottama osa :D
Joko ootatte Niallin reaktiota?
Mä alan vasta heräillä henkiin, KOSKA MUN WATTPAD TOIMII
❤; IsacMalik