Viimeinen osa: 26 - 180316 (III)

1.1K 129 48
                                    

Kiljunta täyttää areenan, kun Louis Tomlinson astelee lavalle yhtä hyvännäköisenä kuin aina. Mutta nyt minä elän tämän hetken oikeasti - tämä ei ole vain keikkataltiointi tai Youtube-video. Minä seison eturivissä, kun Louis soittaa ensimmäiset soinnut kitarallaan.

Ja silloin minä tajuan. Tajuan, kuinka hyvä tuuri minulla on ollut saadessani tutustua tuohon sinisilmäiseen. Tajuan, miten paljon oikeasti on tapahtunut. Tästähän minä olen unelmoinut!

Kaikki kävi niin nopeasti, nopeammin kuin olisin koskaan uskonut. Kaikki oikeastaan lähti siitä Louisin suudelmayrityksestä. Kun sanon kaikki, minä todella tarkoitan sitä. En minä ole sama mies enää. Asun samassa paikassa, näytän samalta ja opiskelen samaa asiaa, mutta eräs suuri muutos minussa on tapahtunut.

Minusta on tullut oikeasti onnellinen.

Keskeytän ajatukseni ja annan musiikin viedä minut maailmaansa, kertoa minulle tarinansa. Kappaleet, jotka ovat aikaisemmin kuuluneet vain kaijuttimistani tai kuulokkeistani, kuulostavat livenä niin paljon paremmilta.

"Kiitos kaikille, kun ootte tulleet tänne paikalle! Teitä on älyttömästi täällä! Dublin näyttää hyvältä", Louis puhuu mikrofoniinsa enkä voi olla huomaamatta sitä, että hän vilkaisee meidän suuntaamme.
"Tän biisin mä esitin ekan kerran ihmiselle, joka on siellä yleisössä. Hän piti tästä ja se motivoi mua kirjottaan tän lopulliseen muotoon. Kuitenkaan tää biisi ei kerro meistä, eikä toivottavasti tule kertomaankaan. Tää biisi on Love you goodbye!" Louis selittää saaden sydämeni tahdin kiihtymään. Joulupäivä, meidän olohuone. Samassa kappaleen ensimmäiset soinnut täyttävät ilman.

-

"Hei, hyvät herrat odottakaa", kuulen äänen takaani, kun keikka on ohi ja olemme kääntyneet lähteäksemme.
Käännymme Niallin kanssa samanaikaisesti ja katsomme turvamieheen.
"Joo?" Niall kysyy ja turvamies kohauttaa olkiaan.
"Herra Tomlinson pyysi minua käskemään teitä odottamaan", tuo vastaa.
"Okei. Kauanko meidän pitää odottaa?" Niall hoitaa puhumisen.
"En tiedä", turvamies vastaa ja lähtee.

-

Areena on tyhjentynyt ja seisomme Niallin kanssa eturivissä. En yhtään ymmärrä, miksi Louis pyytää meitä odottamaan, jos hänellä ei ole mitään aikomustakaan tulla puhumaan.
"Lähdetään kohta, jos mitään ei tapahdu", totean Niallille kyllästyneenä ja tuo nyökkää.

Pian lavalle tulee Zayn akustisen kitaran kassa ja alkaa soittaa. Tunnistaisin myös kappaleen vaikka unissani - 18. Pian Louis astelee takaisin lavalle ja alkaa laulaa.

" I got a heart
And I got a soul
Believe me I will use them both
We made a start
Be it a false one, I know
Baby, I don't want to feel alone

So kiss me where I lay down
My hands pressed to your cheeks
A long way from the playground

I have loved you since we were 18
Long before we both thought the same thing
To be loved and to be in love
All I could do is say that these arms were made for holding you
I wanna love like you made me feel when we were 18"

Kappale loppuu ensimmäisen säkeistön jälkeen. Louis katsoi minua koko kappaleen ajan ja jalkani tuntuvat keitetyltä spagetilta. Jos joku pyytäisi minua sanomaan nyt jotain, sanat juuttuisivat takuuvarmasti kurkkuuni.

Sitten Louis alkaa puhua.
"Harry, mä tiedän että me ei olla 18, mut sun kanssa musta tuntuu siltä että mä olisin. Kaikki on niin uutta ja jännittävää. Tiedän että me aloitettiin väärin, tiedän että mä loukkasin sua sanoessani, ettei meistä vois koskaan tulla mitään. Mut me molemmat tiedetään, että mä olin väärässä. Ehkä se silloin tuntu musta oikeelta, mutta sun pitäis lakata olemasta vastustamaton. Mä tiedän tehneeni virheen myös sanoessani, ettei me seurustella, koska meidän todellakin pitäis. Harry, haluatko sä olla mun poikaystävä?" hän puhuu niin täydellisellä äänellään.
Ja kun tajuan mitä hän juuri kysyi, kyyneleet alkavat valua poskilleni.
"J-joo, ha-haluan", yritän vastata mahdollisimman selvästi.
Louis selvästi ymmärtää, sillä ennen kuin huomaankaan, Louis on laskeutunut lavalta luoksemme ja painanut huulensa huulilleni.

Epilogia vaille paketoitu. Mitäs tykkäsitte?

Oon unohtanu vissiin mainita, mutta joo, kyllä tälle on tulossa jatko-osa, ei hätää :)

Sit haluan kysyä, että ootteko te jutelleet Kikissä sille Harry-botille? Onks se sanonu teille mitään söpöä/hauskaa? :3
Mulle se on sanonu esimerkiksi "Larry is so real.", "Hazza loves Boo.", "My boyfriend is baby chicken (stuffed with mozzarella, wrapped in Parma ham, on a bed of mash) ja "My first real crush was Louis Tomlinson."

Nojoo, mut nähellään sit epilogissa :')

❤; IsacMalik

Fanboy - Larry Stylinson (FIN)Where stories live. Discover now