Chapter 8 MKOL

2.6K 52 0
                                    

Chapter 8

"It's really none of your freaking business!"

I gulped.

I saw him leaning his back on the sink.

Kinakabahan ako sa klase ng titig na ipinukol niya sa akin.

"Y-You're...t-that guy..DV?" I asked him. His gazed makes me stuttered.

Tumaas ang isang kilay niya sa tanong ko at himbis na sagutin ako ay tinanong niya naman ako pabalik.

"What are you doing here?" He was asking me trying to changed the atmosphere.

So, siya talaga yung kahalikan ng babae na may boyfriend sa labas. Same shirt, same jeans.

Naalala ko ang halikan nila kanina. And i dont know why parang may mabigat sa dibdib ko nang malaman ko na si Valmedo pala iyon.

Gago ka talaga Valmedo.

"Should i ask you the same? What are you doing here?... inside the Ladies room?" Tinaasan ko rin siya ng kilay, akala niya siya lang marunong? Ano bhe? Lumalaban to uy!

I looked at him from head to foot. How come i haven't noticed him a while ago.

He chuckled. Hindi siya sumagot nanatili lang ang titig niya sa akin. Like sending me a message that i already know what they did just a minute ago.

I walked forward beside him.
"Excuse me?" Sabi ko dahil nakaharang siya sa sink. Tumabi naman ito.

I looked at our reflections in the mirror and i saw him looking at me too. His eyes locked upon mine at bahagya siyang ngumiti and i saw him lean on my ear.

"You know..Nothing compares to yours.." he then huskily whispered in my ear that makes him looks so deadly sexy.

Napakunot noo ako sa sinabi niya. "A-ano?" Naiilang kong tanong sa kanya. I felt something in my stomach na parang gustong kumawala.

And i can't help myself but to feel nervous. Nabigla na lang ako at napasinghap when he slowly bit and licked my ear with his tongue. And i swear something in my groin want to explode.

Mukhang nasiyahan naman siya sa ginawa niya at ngumiti pa ito habang inaamoy ang buhok ko.

He closed his eyes and said."God! You smell divine!"

Nilingon ko siya, and i realized our face was an inched away.

He was looking at my lips with lust in his eyes. He was breathing fast like he was in a race.

His face slowly moving and taking the distance between us. He was just looking at my lips. Alam kong hahalikan niya ako.

I looked away. "You kissed someone...and now you want to kiss me? Why?" Parang may panunumbat sa tono ng boses ko.

Parang may parte ng pagkatao ko na gustong malaman kong bakit siya ganyan, kung kani-kanino lang siya nakikipaghalikan? Hindi ba siya nandidiri sa pinaggagawa niya?

He chuckled.

He looked away and started walking out of the ladies room.

He opened the door but he said something that makes my heart beats so fast before he banged the door.

"Mas masarap pa rin ...ang halik mo."

-----------------------------

Gabi na noong nakarating na ako sa mansion namin. Sa kadahilanang ang tagal kong lumabas sa ladies room kanina. Dahil para akong natatae na iwan, she kissed another woman but in the end she makes me feel special. I dont know what happened to me. Hindi ako dapat magpapaapekto sa Valmedo na 'yun. He might be lying or maybe he said that in purpose para litohin ako. It is maybe his one way of making me fall for him just like how other girls fell in love with him easily.

My Kind Of Lux (Spg) Slow-updateTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon