Vyšla som s miestnosti kde som sa prezliekala. Keď ma uvideli Assassini ktorý tam trénovali, civeli na mňa ako vlci na kus mäsa. Necítila som sa príjemne, nie som rada stredom pozornosti. Na to je tu predsa Lala aby bola stredom pozornosti. Lala ku mne pribehla.
"Nepáči sa mi to, začínaš byť krajšia ako ja." Uškrnula sa na mňa. Ten jej humor ma dostáva.
"Krajšia ako ty?! To by som si nedovolila." Vyplazila som jej jazyk a zachichotala sa.
"No dobre, už stačilo dámy. Jeremy sa ponúkol, že ťa bude učiť. Súhlasíš?" Ozval sa Lery. Konečne niečo povedal, má tak príťažlivý hlas.
"Jasné, že súhlasím." Prikývla som. Takže takto sa chce zbližovať, aspoň viem, že má funkčný mozog a dokáže aspoň trochu premýšľať. Už sa teším.
"Dobre tak ja ho idem zavolať, čakaj tu s Lalou." Dohovoril a odišiel preč.
"Odpovedz mi, chceš Jeremyho alebo nie?" Opýtala sa ma priamo. To sa ma vážne pýta? Na toto nehodlám odpovedať.
"Nechcem sa s tebou o tomto baviť."
"Toto nieje odpovedať. Buď áno alebo nie." Vyzvala ma. Tak jej odpoviem, keď to povie Jeremymu tak sa aspoň náš vzťah posunie o niečo popredu.
"Áno, chcem ho." Vyhŕkla som. To sa mi uľavilo, povedala som to.
"No vidíš ani to nebolelo. Už ste spolu niekedy spali?" Veselo sa opýtala. Čo jej mám na to povedať? Buď nie je triezva alebo je veľmi zvedavá. Dúfam, že nie je triezva aby si moje odpovede nepamätala.
"Nie, s nikým som ešte nespala." Touto odpoveďou som jej povedala asi viacej ako som mala. Teraz ma vysmeje alebo mi bude dávať bezcenné lekcie do života.
"Jeremy čaká a s radosťou ťa..." Zasekla sa. Asi si uvedomila aké blbosti vypúšťa z úst. Našťastie ku nám prišiel Jeremy a táto veľmi zaujímavá konverzácia sa mohla ukončiť. Aspoň dúfam, že Lala nebude pokračovať v týchto úchylných otázkach.
"Ahoj Jeremy, Klaudia mi povedal, že ťa chce." Zasmiala sa. Mám ju zabiť teraz alebo až neskôr?! Musím sa modliť aby to zobral ako nepodarený vtip.
"Ja viem. Ja ju chcem tiež." Povedal a dal mi ruku okolo krku a pritiahol si ma bližšie ku sebe. Našťastie to Jeremy zobral ako srandu, teda dúfam.
"No dobre idem ťa naučiť bojovať ako Assassin. A Lala prestaň chlastať." Dodal a ťahal ma o niečo ďalej od Laly a Leriho.
"Vieš strieľať z luku?" Opýtal sa.
"Nie, viem strieľať iba z muškety."
"Vieš zabíjať tak aby si ťa nikto nevšimol?"
"Nie." Odpovedala som rýchlo.
"Vieš šplhať po budovách?"
"Áno!" Konečne niečo čo viem.
"Ďalej sa radšej ani nepýtam." Povedal a zobral luk.
"Vidíš ten terč?" Ukázal na ten najvzdialenejší a najmenší terč v celej miestnosti. Mlčala som a sledovala ho. Natiahol luk čo najviac, zamieril a vystrelil. Šíp sa trafil presne do stredu terča. Má presnú mušku, šikovný.
"Toto sa musíš naučiť za týždeň, je to skoro nemožné naučiť sa to za tak krátku dobu. Ja som sa to učil dva týždne. A zabudol som ti povedať, že v tomto obleku si ešte viac sexy ako predtým." Pochválil ma. Asi sa červenám.
"Vďaka." Pekne som sa usmiala.
"A teraz to skús ty." Podal mi luk. V živote som to nedržala v ruke. Slabšie som luk natiahla lebo som si myslela, že ho zlomím. Videla som Jeremyho výraz, vysmieval sa mi.
VOUS LISEZ
Why he loves me? I am enemy
Roman d'amourVolám sa Klaudia Georgeová, ja viem blbé meno ale ja som si ho nevybrala, narodila som sa 17.Júla 1865. Pochádzam z bohatej rodiny a bývam v obrovskom dome s otcom. Mama utiekla keď som mala desať rokov, aspoň tak mi to otec vysvetlil. No k veci, v...