(Ne)priateľka

117 11 2
                                    

Pomaly som otvárala oči, všetko som videla rozmazane. Bola som priviazaná o strop ale tak aby som sa zeme trocha dotýkala, ruky som mala spútané a nohy taktiež. Počula som nejaké hlasy, najprv nezrozumiteľne ale časom som to počula zreteľne.

"Je pekná. Nechceš si ju požičať kým je v bezvedomý?" Zachichotal sa niekto. Podľa hlasu som nevedela určiť kto to je.

"Smiešne." Povedal ďalší. Koľko ich tam je?!

"Halóóó? Už som sa zobudila." Zamrmlala som skoro nezrozumiteľne.

"Vitaj medzi živými."Pozdravil ma jeden z nich. Konečne som niečo trocha videla. Chlapi v kapucni. Zase Assassini? To je snáď zlý sen!

"Si neposlušné dievčatko. Myslela si si, že ti to všetci uveria? Myslela si si, že keď si pekná tak zmanipuluješ každého? Preceňuješ sa." Hovoril jeden z nich. O čom to hovorí? On si myslí, že som manipulant? Asi určite naráža na to čo som spravila dnes, že som sa pretvarovala ale ten plán mi ani zďaleka nevyšiel, nič som sa nedozvedela, nemám žiadne nové informácie. Jediné čo som sa dozvedela je, že tu majú krb.

"Nechaj ju." Okríkol ho niekto. Bol to ženský hlas. Čo tu robí žena?! Asi to je niekoho priateľka.

"Myslel som, že si s Jeremym."

"Veď som aj bola." Počkať, s Jeremym?! S tým mojím Jeremym, teda s Jeremym Lerynsonom? Prečo žiarlim?

"S akým Jeremym?" Opýtala som sa s nedostatkom síl.

"S Jeremym Lerynsonom. Hovoril o tebe, hovoril mi o tom, že si pre neho dokonalá a, že sa nevzdá kým ťa nedostane." Vážne o mne hovoril? Že som pre neho dokonalá? A že sa nikdy nevzdá?

"Ale robím si srandu. Nikdy ťa nespomenul, no teda raz a to mi len povedal, že si ho nechala a, že potrebuje aby som mu pomohla na teba zabudnúť a ja som mu pomohla." Dodala a blbo sa usmiala.

"To bolo veľmi smiešne. Nič lepšie nevieš? Vieš si iba robiť srandu z bezbranného človeka? Aké úbohé." Provokovala som ju. Videla som jej na tvary hnev.

"Nie si jedná do ktorej bol Jeremy buchnutý. Len pre zaujímavosť, ja som Jeremyho prvá ale to ťa asi nezaujíma, skôr ťa zaujíma kto sakra som. Tak mi dovoľ sa predstaviť, volám sa Leila, kamaráti ma volajú Lala takže ty ma volaj Leila. Som úžasná v boji a jedného dňa sa stanem prvou Assassinkou. Ešte som zabudla spomenúť, že som nevlastná sestra tvojej jedinej kamarátky Jasmine. Nič viac zatiaľ vedieť nemusíš." Predstavovala sa mi. Jesmine má nevlastnú sestru? Prečo mi to nikdy nepovedala? Myslela som si, že si hovoríme všetky tajomstvá.

"Nerada ťa poznávam."

"Drsná. To je dobré. Počula som, že si tiež v boji dobrá a ja má rozhodnúť či ťa zabijeme alebo vstúpiš medzi nás. Takže ak sa chceš dožiť zajtrajška tak nebuď drzá." Zabite ma niekto, prosím! Radšej smrť ako počúvať tieto blbé reči.

"Nemusíš sa rozhodovať, zabi ma. Tu a teraz." Cítila som ako sa mi vracia sila aby som sa mohla aspoň trochu hýbať.

"Najprv mi povedz úprimne ako sa voláš, kde bývaš a tak ďalej. Počúvam." Vyzvala ma. Prečo sa ma to pýta, keď odpoveď už určite vie. Musím vymyslieť nejakú zaujímavú odpoveď.

"Ja som Ja, bývam doma, pochádzam z mesta a som blbá blondína, stačí drahá?" Tak toto nebolo až také vtipné ako som si myslela ale postačí to.

"Páčiš sa mi, si drzá, si sexy, si tvrdohlavá a si... no proste skoro ako ja. Ale teraz je na tebe za akú stranu budeš bojovať. Máš na výber z dvoch možností buď zostaneš templárkou, tvoj otec by bol na teba hrdý, ale mi by sme ťa zabili takže by si zomrela ako Templárka alebo sa môžeš pridať k nám, znamená to zradiť vlastný rod a zmeniť svoj osud od základov. Vyber si, nemáš veľa času na dôkladné premyslenie." Ja som Templárka a nikto ma nepresvedčí aby som bojovala na strane nepriateľov. Takže si vyberám stranu Templárov. Aj keď je tu možnosť, že sa dám ku Assassinom a potom ich zradím. Zabijem ich veliteľa a tým pádom budú slabý a vtedy Templáry konečne skoncujú s Assassinmi.

"To je ako vyberanie šiat na oslavu, chceš byť verná svojmu štýlu ale chceš aj prekvapiť niečím neobyčajným. Takže budem s vami. Templáry sú nudný a som zvedavá ako ma naučíte nenápadnosť." Rozhodla som sa.

"No vidíš, že to ide aj po dobrom." Pristúpila ku mne a odviazala ma. Nemala som silu udržať sa na nohách tak som spadla na zem. Pomohla mi sa postaviť na nohy.

"Počúvaj, som staršia takže ma budeš počúvať, rozumieš mi?" Povedala to tak potichu, že som ju skoro ani ja nepočula. Potrebujem byť milá na všetkých. Takže si nebudem robiť nepriateľov.

"Dobre no. A nemôžem ťa volať Lala? Ľahšie sa to vyslovuje." Opýtala som sa jej s úsmevom.

"Dobre ale ja si tiež nájdem pre teba nejakú prezývku." Usmiala sa. Počkať ona sa vie usmievať? Myslela som si, že diabol sa usmievať nevie.

"Dobre akú napríklad?"

"Tak napríklad... Bábika alebo ... Dia, to je dobré, takže odteraz ťa volám Dia."

"Páči sa mi to. Je to aspoň jednoduchšie a ľahko zapamätateľné." Pozrela som sa na ňu. Smiala sa. Tak zrazu chce byť kamarátka a pred chvíľou mi tu hovorila, že znásilnila podľa mňa najúžasnejšieho chlapca na svete. A zaujímalo by ma či Jesmine vie čo je jej sestra zač.

"A vie Jesmine, že si medzi Assassinmi lebo ak dobre viem ona je taktiež Templárka." Váhavo som sa opýtala.

"Vie všetko, hraje na dve strany. Nosí mi informácie o tom čo majú Templári v pláne. To si od nej nečakala, od takého poslušného dievčatka by to nikto nečakal." Uškrnula sa. Moja najlepšia kamarátka zradila Templárov a ja blbá som si myslela, že sme na rovnakej strane.

"To som od Jesmine teda veru nečakala. Moja najlepšia kamarátka mi klamala. A prečo mi veríš? Čo keď tiež hrám na dve strany? To ťa nenapadlo?" Prečo som sa to spýtala? Teraz si bude myslieť, že ich zradím. Dúfam, že to zoberie ako vtip.

"Neviem prečo ale verím ti. Vidím to na tebe. A keď máš v pláne zradu tak Jeremy ťa presvedčí, že si si vybrala správne. No dosť už, viem že by si chcela vedieť čo sa stalo medzi mnou a Jeremym. Tak poď som mnou pôjdeme niekde na strom a vysvetlím ti určité veci ktoré by si mala vedieť. Ale ber na vedomie, že nie sme najlepšie kamarátky takže určité veci ti nevysvetlím do detailov." Usmiala sa a ťahala ma preč.

P.S. Na obrázku hore je Leila (Lala) <3

Why he loves me? I am enemyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt