2 sezonas.

177 18 4
                                    

Evos gyvenimas apsivertė aukštyn kojom. Ji tapo pirmo ir vienintelė vampyrė, turinti raganiškų galių. Visame pasaulyje nesurasi stipresnio ar galingesnio. Raganos vos išgirdusios, kad ji netoli, bėga, teleportuojasi į kitus kraštus. Bet Eva jų žudyti netrokšta. Ji iš vis priešų nenori turėti, bet kai ji nužudė savo tariamą seserį, viskas dar karta apvirto. Jos gyvenime dominavo priešų armija.
Kažkur Kanadoje, stūkso didžiulė pilis. Joje įsikūrusi didi vampyrų šeima. Viena įtakingiausių pasaulyje. Juos pasiekė žinia apie Eva. Dominėnų giminei tai buvo katastrofa. Visa šeima laukė dienos, kai paskutinį kartą įkvėps deguonies. Domėnas Artūras, vyriausiasis vampyras nusprendė surasti Eva ir ją nužudyti. Ji pavojinga, nenuspėjama, išsigimusi ir dar žiauri. Eva jiems - pasaulio paskutinioji.
Brazilijoje gyvena Margarit Shown. Ji - didžiojo raganų klano valdovė. "Safyro" klanas vienas didžiausių, galingiausių, stipriausių žemėje. Jiems ta mintis, kad Britanijoje gyvena šimtą kartų stipresnė ragana, kažkokia hibridė, nebuvo prie širdies, todėl jie taip pat sukilo prieš ją.

Eva, gyvenanti palyginus gana ramiai, įsisuka į pavojingą gyvybės ir mirties žaidimą. Visiems ji - monstras. Bet kas atsitiktų, jei tokių "monstrų" atsirastų daugiau? Ne vienas, ar du, bet 10, o gal ir daugiau.

Nusprendžiau rašyti naują sezoną su daugiau veiksmo, meilės, dramų, fantastikos bei siaubo scenų. Tikiuosi, kad įžanginė dalis patiko. Kai tik turėsiu laiko, išvysite pirmą, 2 sezono dalį!!! :)
-Wolf-in-the-dark.

Taisyklės, kad jas laužytum.Where stories live. Discover now